|
ILTA ~ID Contest~ 01 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
מוריד...איטי :(
אני אעלה את זה לשרת שלי ואתן פה לינק יותר מאוחר...
ננסה לזהות...
וח"ח על הרעיון והביצוע אורן :) |
|
|
| markfeldman |
| יש שם הרבה מסחרי - לא בשבילי.... |
|
|
| Rising |
ד"א שאלו אותי כמה אם אני מפרסם בסוף את התוצאות אז כן... ברור.. בסוף התחרות עוד חודש יפרוסמו כל שמות הקטעים.
תודה רבה לפירגון חבר'ה :)
חבל שכ"כ מעט משתתפים..
התאמתי את התחרות הזאת לכולם יש פה מגוון רחב של סגנונות
וגם לא הכל חדש ולא הכל ישן
| quote: | Originally posted by markfeldman
יש שם הרבה מסחרי - לא בשבילי.... |
ויש גם הרבה שלא..
אני מתעקש שתשתתף :)
יש הרבה קטעים שתואמים תסגנון שלך
ומוכן להתערב שיהיו בחתימה שלך מתישהו :)
בכל מקרהההה.. הסיבה העיקרית לרעיון היא הסיבה הזאת
שאנו הישראלים חלשים מאוד בתחום .. וזאת הוכחה עבה לכך.
כמה ממכם מתלוננים שאין מודעות למוזיקה אלקטרונית בארץ??
שיש מודעות .. ששומעים למגוון רחב של סגנונות אז התוצאות מדברות בעד עצמן..
לדעתי עם התחרות הזאת תתפוס תאוצה - ז"א.. המנצח פה ימשיך אותי ואז המנצח בתחרות הבא ימשיך אותו וכך הלאה.. ונפתח פה טרנד חדש.. אז לאט לאט גם אנשים חדשים יתחילו להגביר את המודעות שלהם לקטעים שלא היו בכותרות או בסטים של ארמין ואז יהיה לנו דור המשך שלם מחונך למוזיקה אלקטרונית
ומכאן הוא התקדם.. יתפתח.
אז זה החזון!
נ.ב
גם אם מישהו יודע שיר אחד שישלח! העיקר לנסות..
where is your spirit?
:rolleyes: |
|
|
| princess cc |
זה יורד עכשיו:)
אני בטוח לא אזהה כלום:)
כאילו קשה לי להתאים ת'טראק לשם
אבל סבבה ננסה מה יש לי להפסיד?;) |
|
|
| DJ Alex E. |
עכשיו התחלתי לעבוד על זה
GONNA GIVE IT MY BEST SHOT
את מספר 4 זיהיתי ישר
מספר 2 מוכר בטרוף!!!איזה קטע פרוג מהמם...בטוח יש לי את זה איפהשהוא חחח |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
עכשיו התחלתי לעבוד על זה
GONNA GIVE IT MY BEST SHOT
את מספר 4 זיהיתי ישר
מספר 2 מוכר בטרוף!!!איזה קטע פרוג מהמם...בטוח יש לי את זה איפהשהוא חחח |
סמעק זה לא נפתח לי
אררררררררררררררררררררררררררר |
|
|
| KrazyDJs |
איזה מעפן אני..
לא הצלחתי לזהות כלום...
27, 34 ו 35 מוכרים לי...במיוחד 27 ו 35 שהם קטעי פסיכודלי..אבל לא מצליח לשים את השם עליהם ואני מתעצל לעבור על הטראקים במחשב...
:wtf:
אורן תזכיר לי מחר להעלות את זה ולתת פה עוד לינק... |
|
|
| princess cc |
אורן האמת? קשה לאללה!
יש כמה קטעים שנשמעים מוכרים אבל וואלה לא הצלחתי לזהות:sadgreen:
אני צריכה לשמוע שוב אולי מחר...
;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
זה יורד עכשיו:)
אני בטוח לא אזהה כלום:)
כאילו קשה לי להתאים ת'טראק לשם
אבל סבבה ננסה מה יש לי להפסיד?;) |
איך מתאים לך ללכת לאורן(רייזינג) לאייסי לבקש ממנו תשמות ולבוא לכתוב פה ולנצח :D |
|
|
| DjChook |
| אבל למה שהוא דווקא יתן לה... מה היא שונה ממני |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
אבל למה שהוא דווקא יתן לה... מה היא שונה ממני |
כי סיסי היא נסיכה, נסיכה אמיתית :wtf:
(סתם, איך מתאים לה להגיד את זה)
קיצר מה יהיה איתכם????
עוד מעט אני אפרסם ת'תוצאות של מי ששלח עד כה...:) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
אבל למה שהוא דווקא יתן לה... מה היא שונה ממני |
| quote: | Originally posted by Rising
כי סיסי היא נסיכה, נסיכה אמיתית :wtf: |
פשוט בגלל שהיא תשגע אותך עד שתתן לה
:D |
|
|
|
|