return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
ILTA ~ID Contest~ 01 (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ Alex E.
אורן לא אמרת שזה מסתיים עוד חודש?מה אתה כבר מפרסם תוצאות
KrazyDJs
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
אורן לא אמרת שזה מסתיים עוד חודש?מה אתה כבר מפרסם תוצאות


הוא לא מפרסם את שמות הטראקים..
הוא מפרסם כמה נק' יש לכל אחד..
ככה כל כמה ימים הוא יעשה כדי שנראה את מצב הנק' שלנו...
Rising
quote:
Originally posted by Shahar
פשוט בגלל שהיא תשגע אותך עד שתתן לה
:D


כן.. עוד חודש :clown:

ולאלכס - מה שאליאן אמר... סתם אליאור :)

תוצאות עד כה...

1) Skelz - 14p
2) Shahar - 5p
-) SMokeR - 5p
4) Scorchio - 4p

המשיכו ככה..

עידכון יבוא בהמשך!
princess cc
יפה לכם פתחתם עלי דיון:)

אז לידיעתכם אורן כן היה נותן לי את התשובות
אם הייתי מבקשת בגלל כמה סיבות:
1. כי אני סיסי, נסיכה אמיתית
2. כי הוא מת עלי
3. כי הייתי מנדנדת לו עד שהיה נותן

אבל אנ'לא אעשה את זה כי זה לא יפה ולא מוסרי
סיסי אף פעם לא מרמה!
Glenn-Holmes
טוב החלטתי להצטרף לתחרות
אני ינסה להשיג כמה נקודות:)
skelz
quote:
Originally posted by Rising
המשיכו ככה..


הכוונה טובה..
אבל זה לא זה

הוא רוצה יותר להגיד..

תשתדלו יותר יא עגלות!!!!!!!
אני מתבייש בכם!!!!
Eitan E
היי חבר'ה
הצלחתי לזהות 5 טראקים אף על פי שאני לא ממש מעודכן הרבה זמן
(שזה כבר הישג)

בכל זאת הייתי רוצה לדעת מה זה טראק 19
הטריף לי את השכל
;)
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Eitan E
היי חבר'ה
הצלחתי לזהות 5 טראקים אף על פי שאני לא ממש מעודכן הרבה זמן
(שזה כבר הישג)

בכל זאת הייתי רוצה לדעת מה זה טראק 19
הטריף לי את השכל
;)


איתן!!!!מה קורה איש???
טוב לראות שחזרת לכוחותינו
איפה איפה התרד של המכון כושר חחחח הגיע הזמן לאיזה באמפ שלו
Eitan E
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
איתן!!!!מה קורה איש???
טוב לראות שחזרת לכוחותינו


תמיד נשארתי בין כוחותיכם לא עזבתי:)
אני רק יותר קורא מה שכותבים פה ופחות משתתף כי אין לי את הזמן שהיה לי בזמנו גם להגיב ולהיות הרבה מול המחשב
:(


בכל מקרה אני עדיין אוהב את כולכם
ilta
תמיד יהיה הבית השני שלי
Hell_Copter
בספק אם אני יצליח...
אבל אני אולי ינסה בערב או משהו :)

Rising
עידכון קטן:

1) DJ Alex E - 20p
2) Skelz - 14p
3) Shahar - 5p
-) SMokeR - 5p
5) Scorchio - 4p


ד"א
p = points :)
bau
28... לא בסדר שאתה שם פה שיר שעוד לא פרסמו תשם שלו
:whip:

ד"א אני חדש פה :tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement