|
04-03-2005 - Border Community Panama Amsterdam (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Of komt er een zeker persoon langs? :p |
Hehe :D Nee, ik zie haar volgende week wel weer ofzo. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Djeebie
:D |
|
|
| tijs08 |
dit is echt klote zeg!!
Verheug me al de hele week op Holden en de Crew, maar nu zit het weer echt zwaar tegen. We vinden het niet echt verantwoord nu de weg op te gaan, en naar wat schijnt word het alleen maar slechter met opvriezing en meer van die winterse bijkomstigheden. brrrr grrrr :( |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Weer dezelfde? Dacht dat jij meer afwisselde :D En niet fit? Je moet je niet teveel af laten matten; we hebben nu wel gezien hoe dat in z'n werk gaat ;) :D
Maar balen van vanavond... We haken niet snel door weersomstandigheden af, maar dit is toch echt te link. Het zal wel rustig worden in Panama vanavond... |
|
|
| Three 'O Three |
| jezus wat is het glad! :mad: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
jezus wat is het glad! :mad: |
doe eens ff normaal zeg!
maar inderdaad je hebt gelijk het is spek en spek glad buiten! mijn buuffie ging net bijna op haar snoet. Dat zijn nou de dingen die je mee wilt maken op en doordeweekse dag en niet op een god ganse vrijdag avond als er allerlei soorten van belangrijke activiteiten staan gepland! :mad: |
|
|
| Tim81 |
Wie is er uiteindelijk wel geweest?! SnuggLe, Magrec?? Hebben we wat gemist....
Is het eigenlijk al bekend hoe vaak Border Community gaat terugkomen naar Panama (met Residency)? Maandelijkse vrijdagavond of zo....?! |
|
|
| magrec |
JEUJJ
Vrijdagavond vetrok ik om half 8 richting zwolle en toen was het weer nog prima. Aan het begin van de week zouden we maar met zijn 2'en hier heen gaan maar uiteindelijk zaten we met 5 personen in de auto naar amsterdam. Beetje kutweer vanaf amersfoort maar de op de snelweg was het redelijk goed te doen. Ook dit keer waren we ruim op tijd dus nog ff paar biertjes in het restaurant gedeelte van de panama gedronken. ROnd 23:00 konden we naar de zalen. In de grote zaal draaide sandrien. Wat meteen opviel was dat het geluid 10x beter was dan vorige week. Sandrien draaide een hele diepe warme set. Beetje een combi van minimal en diepe progressive.
De aankleding van de zaal was vrij magertjes met 2 (dans)blokken op de dansvloer en een schermpje achter de dj booth. Na Sandrien was het de beurt aan superpitcher. Deze man begon heel traag maar wel heel vet. Ik heb weer zoveel vette platen gehoord maar vooral die system 7 plaat of planet 7 geremixed door holden klonk zo lekker :D
Om 2:00 begon nathan fake in de kleine zaal met zijn ambient set. Ik kan daar maar één ding over zeggen geniaaaaaaaaal. Wat een bass zeg pff het was alleen niet echt druk in de zaal maar dat gaf genoeg ruimte aan wat geflipte personen die helemaal van de wereld stonden te freaken op de set van nathan erg lachwekkend om te zien. Ondertussen ook bram en anke tegengekomen en wat andere bekenden.
Na een tijdje zijn we naar de andere zaal gegaan waar james stond te draaien. Wat een superset ook weer. Pff echt genieten geblazen en als klap op de vuurpijl het laatste half uurtje MFA. Beter kun je een avond niet afsluiten met heerlijke space plaatjes :D
De terugreis mocht ik terugrijden en dat was glibberen maar helemaal heel aangekomen rond een uurtje of half 7 haha.
Dit was een hele goede kickoff van de 3 maandelijkse BC feesten in de panama met heel lekkere muziek, leuke sfeer het was niet zo druk als vorige week maar dat zal ook wel door het weer komen. |
|
|
| Tim81 |
| Oke dan! Het wordt dus een 3-maandelijks initiatief... da's net mooi! Kunnen de mannen elke keer hun nieuwste platen meenemen ;) |
|
|
| SnuggLe |
Goede avond, goede avond!
Superpitcher was de man van de avond! Echt een superdikke opbouwende set, met echte oude 'diepe' progressive. Niet van die kolerebreaks :p Nee maar echt super was dat. Aan het eind zelfs acid/oldschool invloeden, superdik. Of het kwam door de wiet (vriend van Harmen thanks :D) of door de set...ik denk beiden :D
Holden begon vaag (ook een beetje oldschool/vaag achtig, maar bij hem kwam het niet over), maar daarna kwamen de standaard knallers:
Breathe On Me (Dub)
Nathan Fake remix van Out @ Night
Holden Remix van Safari :crazy: :eyespop:
James Holden - I have put out the Light
(...en normaal ben ik niet zo goed met ID-en ;) maar de meeste nog niet live gehoord)
Holden was oke, maar niet spectaculair. The MFA...tsja...laten we het erop houden dat The Motherload vet was :D Fake in de kleine zaal was keivaag. Wel oke, maar vaag. Niets voor mij.
Maar heb me prima vermaakt, het was erg gezellig met de hele 'harem' om me heen (Ramona, Randy, Nicky, Anke en Renske) :D Was een leuke avond! Toch jammer dat er zo weinig TA's waren...!
Oh en Lex etc: mietjes! :D Je kan ook de trein pakken! D'r reden zat nachttreinen! Ben je met 50 minuten in R'dam! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Of het kwam door de wiet (vriend van Harmen thanks :D) of door de set...ik denk beiden :D
Oh en Lex etc: mietjes! :D Je kan ook de trein pakken! D'r reden zat nachttreinen! Ben je met 50 minuten in R'dam! |
Heb je weer keihard lopen blowen Bram, foei!!
Jajajaja treinen die zijn zooooo betrouwbaar, zeker met dit weer! :mad: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
Heb je weer keihard lopen blowen Bram, foei!!
Jajajaja treinen die zijn zooooo betrouwbaar, zeker met dit weer! :mad: |
Nee hoor, minder dan normaal :crazy: |
|
|
|
|