return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Jaaaaaa Carnaval (pg. 2)
View this Thread in Original format
FUSyke
Ze zit op een verpleegschool dat aan een ziekenhuis ligt. Welke weet ik niet en ik moet het ook niet weten want zo'n slechte school:whip: man man moest je mij daar voor de klas stellen dan zou ik het zelfs nog beter doen!
CygnusX
Carnaval, daar moet ge van houden :) Ik hou ervan, net als Buoyant en Giesber.
Ik ga naar dezelfde fuif als Tom vanavond en naar een lichtstoet+fuif morgenavond.
Nyah
Karnaval.. is leuk als je dat met een bende kunt vieren. T zegt me ni zo veel om een stoet te zien - brr koud ... Ma als je bvb met een groepje vrienden u verkleed en dan naar zo'n carnavalsbal gaat, kunt ge wel al eens amuseren. Moeten ze me natuurlijk ook ni iedere dag gaan vragen, maar 1 keer opt jaar is wel ok. Tot nu toe nog maar 1 keer gedaan eigenlijk, en das al 5 jaar geleden (of wast nu 6). Vorig jaar wel nr de opening van carnaval geweest, maja, tis idd wel dat karnaval over t algemeen draait om t zat worden.
Kaidreas
ik Haat carnaval.. want ik ben de Haatsmurf
CygnusX
quote:
Originally posted by Nyah
tis idd wel dat karnaval over t algemeen draait om t zat worden.


Yep, en dat gaat gepaard met de nodige ongevallen en af en toe een dode :(
De vorige 4 jaren (toen ik meedeed) viel me dat niet zo op, maar vanmiddag toen ik naar een stoet stond te kijken heb ik toch vaak gedacht : "Menneke, kijk toch uit!"
Zehra
quote:
Originally posted by Kaidreas
ik Haat carnaval.. want ik ben de Haatsmurf


so true... you even hate Dance Valley:



:D
Nyah
^^^
whahaha, looking good, dries :haha:
djcresto
quote:
Originally posted by FUSyke
Ze zit op een verpleegschool dat aan een ziekenhuis ligt. Welke weet ik niet en ik moet het ook niet weten want zo'n slechte school:whip: man man moest je mij daar voor de klas stellen dan zou ik het zelfs nog beter doen!


offtopic
hmmm men zus zat daar tot vorig jaar ook denk ik, nu is ze hetzelfde gaan doen in Sint Niklaas
djcresto
quote:
Originally posted by Zehra
so true... you even hate Dance Valley:



:D
:haha: :haha: :haha:
mellow_head
Carnaval sucks. Kga dezenavond naar de Real >> Ladies Night;)

Kaidreas
damn Zehra... die was wel goed... die lekker nadenkende pose van mij, past wel goed bij de haatsmurf :)
Tiger777
quote:
Originally posted by Zehra
so true... you even hate Dance Valley:



Omg, da's de smurfigste haatsmurf die ik al ooit gesmurft heb :eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement