|
Jaaaaaa Carnaval (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| Ze zit op een verpleegschool dat aan een ziekenhuis ligt. Welke weet ik niet en ik moet het ook niet weten want zo'n slechte school:whip: man man moest je mij daar voor de klas stellen dan zou ik het zelfs nog beter doen! |
|
|
| CygnusX |
Carnaval, daar moet ge van houden :) Ik hou ervan, net als Buoyant en Giesber.
Ik ga naar dezelfde fuif als Tom vanavond en naar een lichtstoet+fuif morgenavond. |
|
|
| Nyah |
| Karnaval.. is leuk als je dat met een bende kunt vieren. T zegt me ni zo veel om een stoet te zien - brr koud ... Ma als je bvb met een groepje vrienden u verkleed en dan naar zo'n carnavalsbal gaat, kunt ge wel al eens amuseren. Moeten ze me natuurlijk ook ni iedere dag gaan vragen, maar 1 keer opt jaar is wel ok. Tot nu toe nog maar 1 keer gedaan eigenlijk, en das al 5 jaar geleden (of wast nu 6). Vorig jaar wel nr de opening van carnaval geweest, maja, tis idd wel dat karnaval over t algemeen draait om t zat worden. |
|
|
| Kaidreas |
| ik Haat carnaval.. want ik ben de Haatsmurf |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Nyah
tis idd wel dat karnaval over t algemeen draait om t zat worden. |
Yep, en dat gaat gepaard met de nodige ongevallen en af en toe een dode :(
De vorige 4 jaren (toen ik meedeed) viel me dat niet zo op, maar vanmiddag toen ik naar een stoet stond te kijken heb ik toch vaak gedacht : "Menneke, kijk toch uit!" |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ik Haat carnaval.. want ik ben de Haatsmurf |
so true... you even hate Dance Valley:

:D |
|
|
| Nyah |
^^^
whahaha, looking good, dries :haha: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ze zit op een verpleegschool dat aan een ziekenhuis ligt. Welke weet ik niet en ik moet het ook niet weten want zo'n slechte school:whip: man man moest je mij daar voor de klas stellen dan zou ik het zelfs nog beter doen! |
offtopic
hmmm men zus zat daar tot vorig jaar ook denk ik, nu is ze hetzelfde gaan doen in Sint Niklaas |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Zehra
so true... you even hate Dance Valley:

:D | :haha: :haha: :haha: |
|
|
| mellow_head |
| Carnaval sucks. Kga dezenavond naar de Real >> Ladies Night;) |
|
|
| Kaidreas |
| damn Zehra... die was wel goed... die lekker nadenkende pose van mij, past wel goed bij de haatsmurf :) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Zehra
so true... you even hate Dance Valley:

|
Omg, da's de smurfigste haatsmurf die ik al ooit gesmurft heb :eyespop: |
|
|
|
|