return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 
Jaaaaaa Carnaval (pg. 3)
View this Thread in Original format
Kaidreas
ik wil ook een wit broekske :whip:
Tiger777
pff, een échte haatsmurf haat witte broekjes. Amateur!!!
Nyah
Bij deze heeft dries zen garderobe gekozen voor sensation white :toothless
Kaatje
Hiha, dinsdag carnaval in lanaken. Gaan met een paar vriendinnen verkleed als heks! :tongue3 Heb dat nog nooit gedaan, maar das toch gewoon eens leuk om met een paar vriendinnen de onnozelaar uit hangen, iedereen doet het dan! Gewoon gek doen en u nergens niks van aantrekken, das carnaval. :D
TOR
quote:
Originally posted by Zehra
so true... you even hate Dance Valley:



:D


:stongue:
Pumaz
Carnaval was teh suxx0r dit jaar :whip:

Ik ben blij dat het gedaan is, ik krijg het van die hatelijke muziek :whip:
Gladius
der begonnen zelfs een aantal mensen te wenen bij het in brand steken van dat ding. Vertel eens pumaz, kan alleen een aalstenaar zoiets voelen? =)
Pumaz
Tja, je moet begrijpen dat sommige "Oilsjteneirs" echt wel leven voor carnaval. De meesten die in een groep zitten zijn heel het jaar bezig aan hun voorbereidingen voor de stoeten op zondag & maandag, en na 3 dagen is dan alweer gedaan en moeten ze opnieuw beginnen...
Jasperovitsj
En dan die rivaliteit tussen die groepen en de kandidaten voor Prins Carnaval... Der is een tijd geleden zo'n soort van mini-realitysoap op TV1 geweest over die verkiezingen, en bij momenten was het echt wel scary...:nervous:
Kaidreas
^Ik doe mee aan Prins Smurf

lievez
het afkicken is begonnen :crazy:
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Der is een tijd geleden zo'n soort van mini-realitysoap op TV1 geweest

Het is "één" :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement