|
Jaaaaaa Carnaval (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| ik wil ook een wit broekske :whip: |
|
|
| Tiger777 |
| pff, een échte haatsmurf haat witte broekjes. Amateur!!! |
|
|
| Nyah |
| Bij deze heeft dries zen garderobe gekozen voor sensation white :toothless |
|
|
| Kaatje |
| Hiha, dinsdag carnaval in lanaken. Gaan met een paar vriendinnen verkleed als heks! :tongue3 Heb dat nog nooit gedaan, maar das toch gewoon eens leuk om met een paar vriendinnen de onnozelaar uit hangen, iedereen doet het dan! Gewoon gek doen en u nergens niks van aantrekken, das carnaval. :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Zehra
so true... you even hate Dance Valley:

:D |
:stongue: |
|
|
| Pumaz |
Carnaval was teh suxx0r dit jaar :whip:
Ik ben blij dat het gedaan is, ik krijg het van die hatelijke muziek :whip: |
|
|
| Gladius |
| der begonnen zelfs een aantal mensen te wenen bij het in brand steken van dat ding. Vertel eens pumaz, kan alleen een aalstenaar zoiets voelen? =) |
|
|
| Pumaz |
| Tja, je moet begrijpen dat sommige "Oilsjteneirs" echt wel leven voor carnaval. De meesten die in een groep zitten zijn heel het jaar bezig aan hun voorbereidingen voor de stoeten op zondag & maandag, en na 3 dagen is dan alweer gedaan en moeten ze opnieuw beginnen... |
|
|
| Jasperovitsj |
| En dan die rivaliteit tussen die groepen en de kandidaten voor Prins Carnaval... Der is een tijd geleden zo'n soort van mini-realitysoap op TV1 geweest over die verkiezingen, en bij momenten was het echt wel scary...:nervous: |
|
|
| Kaidreas |
| ^Ik doe mee aan Prins Smurf |
|
|
| lievez |
| het afkicken is begonnen :crazy: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Der is een tijd geleden zo'n soort van mini-realitysoap op TV1 geweest |
Het is "één" :p |
|
|
|
|