return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Arise heeft jullie hulp hard nodig!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Tomaz
quote:
Originally posted by eieregooie
Als het om de 19e a.s. gaat mag je wel opschieten met die thread ;)

Indeed! Vertel jij me eens waar ik die het beste kan/mag openen Ei!
eieregooie
Gewoon hier, net als alle andere party threads :)
MaGiK54
Even een heel ander vraagie, ik zie Arise zelf helemaal nooit meer posten.....waar issie ??
M_Peror
In verband met andere bezigheden in het paasweekeinde durf ik niets te beloven, alleen maar dat ik m'n best ga doen, want de afgelopen edities waren erg leuk (ondanks de niet geweldige bezoekersaantallen). :D

Je schrijft dat je hebt moeten schrappen in de line-up vanwege het ontbreken van de tweede zaal. Welke dj's "hebben het dan wel gehaald"? Ik denk dat er toch wel wat dj's zijn die de afgelopen keer in de tweede zaal stonden die een plekje in zaal een zouden verdienen... :)

Goeie vraag trouwens, Magik
Chicane
Die kerel post alleen in zn eigen threads en spamt daarnaast de forums van alle landen onder, dus geen wonder dat je hem niet ziet posten :D
kolkiewolkie
Ik denk dat je je meer moet focussen op de lokale promotie. Voor een paar kleine (overigens niet minder goede) namen reizen maar zeer weinig mensen het hele land door. Zo werkt het (in Nederland althans) nou eenmaal. Verder vind ik uitgaan van 300 man voor een lokaal feest nogal veel (zie ook Addiction, 109 bezoekers is prima maar dat is wel in een stad als Utrecht waar toch niet bepaald weinig mensen wonen). Misschien eens beginnen met een kleinere locatie? Heb je voor jezelf al vastgesteld op wat voor een publiek jullie nou eigenlijk doelen? Willen jullie bijvoorbeeld vooral studenten trekken of lokaal volk of... :conf: . Probeer daar het 1 en ander dan ook op aan te passen, bijvoorbeeld hoe je die groep wilt/gaat bereiken. Laat ik het zo zeggen: locals trek je niet via fora, 300 mensen ook niet.

Succes ermee!
Marc.....S
quote:
Originally posted by M_Peror
In verband met andere bezigheden in het paasweekeinde durf ik niets te beloven, alleen maar dat ik m'n best ga doen, want de afgelopen edities waren erg leuk (ondanks de niet geweldige bezoekersaantallen). :D

Je schrijft dat je hebt moeten schrappen in de line-up vanwege het ontbreken van de tweede zaal. Welke dj's "hebben het dan wel gehaald"? Ik denk dat er toch wel wat dj's zijn die de afgelopen keer in de tweede zaal stonden die een plekje in zaal een zouden verdienen... :)

Goeie vraag trouwens, Magik


Die had ik ook weer graag willen laten draaien. Maar het is pas open om 23.00 uur en het duurt maar tot 4. Dat is dus te kort om ook weer andere een plezier te doen. Maar verder weet ik het ook niet meer. Maar ik ben bang dat dit een van ons laatste feestje gaat worden. De Vereeniging hebben we veel tijd en geld ingestoken. We waren daarbij genoodzaakt om 30 euro entree te vragen omdat de lokatie peper duur was. Maar we dachten dat het wel goed zou komen, maar de bezoekers bleven weg. En over een ander concept:conf: tja.. dan gaat het toch helaas hardstyle worden wat totaal niet in ons straatje past. Nogmaals, wij zijn geen organisatie die bakken met geld willen verdienen, maar wij zijn er een om zelf lekker te kunnen draaien en veel, heel veel talenten te kunnen promoten voor andere organisaties. Ik las een stukje over Duncan Stutterheim in de Release van ID&T. Als ik hem moet geloven staan er straks nergens meer dj's te draaien die zich gedragen als wereldsterren. Wij zijn dan juist degene die talenten kunnen promoten. Maar wat ik voorspel is dat het snel afgelopen is.:sadgreen:
New Wave
quote:
Originally posted by Marc.....S
Maar we dachten dat het wel goed zou komen, maar de bezoekers bleven weg. En over een ander concept:conf: tja.. dan gaat het toch helaas hardstyle worden wat totaal niet in ons straatje past. Nogmaals, wij zijn geen organisatie die bakken met geld willen verdienen, maar wij zijn er een om zelf lekker te kunnen draaien en veel, heel veel talenten te kunnen promoten voor andere organisaties. Ik las een stukje over Duncan Stutterheim in de Release van ID&T. Als ik hem moet geloven staan er straks nergens meer dj's te draaien die zich gedragen als wereldsterren. Wij zijn dan juist degene die talenten kunnen promoten. Maar wat ik voorspel is dat het snel afgelopen is.:sadgreen:


Hier zeg je al een paar dingen waardoor we zien dat jullie enigzinds oogkleppen voor jullie ogen hebben:).
Je gaat gen hardstyle feesten geven want dan zou je het alleen voor het geld doen. Okee, een tegenvaller is klote. Maar een stap terug zetten is geen schande.....misschien voor jullie wel de beste optie.
Ik snap dat je een leuk feest wil vieren en dat je 300 man uit zijn dak wilt zien. Maar als dat niet gaat dan moet je je conclusies trekken en kijken waardoor het wel leuk wordt. Oplossingen: KLeine locatie (100 a 150 man) in een grote stad, 1 bekende DJ, 3 of 4 talenten (Want dat is je hele opzet. talenten laten draaien) Kleine flyers, internetsite wat je geen geld kost, paar posters plakken bij universiteiten in de buurt, entree oprijs 6, 7 of 8 euro, beetje exclusieve dingen doen, flyeren met zijn alle op feesten in de buurt en grote kans dat je zaaltje vol hebt.
Want ik snap jullie wel, jullie willen groot. Maar dat lukt toch niet meer.
Marc.....S
quote:
Originally posted by New Wave
Hier zeg je al een paar dingen waardoor we zien dat jullie enigzinds oogkleppen voor jullie ogen hebben:).
Je gaat gen hardstyle feesten geven want dan zou je het alleen voor het geld doen. Okee, een tegenvaller is klote. Maar een stap terug zetten is geen schande.....misschien voor jullie wel de beste optie.
Ik snap dat je een leuk feest wil vieren en dat je 300 man uit zijn dak wilt zien. Maar als dat niet gaat dan moet je je conclusies trekken en kijken waardoor het wel leuk wordt. Oplossingen: KLeine locatie (100 a 150 man) in een grote stad, 1 bekende DJ, 3 of 4 talenten (Want dat is je hele opzet. talenten laten draaien) Kleine flyers, internetsite wat je geen geld kost, paar posters plakken bij universiteiten in de buurt, entree oprijs 6, 7 of 8 euro, beetje exclusieve dingen doen, flyeren met zijn alle op feesten in de buurt en grote kans dat je zaaltje vol hebt.
Want ik snap jullie wel, jullie willen groot. Maar dat lukt toch niet meer.


Dit alles hebben we 3 jaar geleden al gedaan, en nu wilde we weer eens wat anders. Maar je hebt helemaal gelijk. Maar wij houden ons graag aan ons woord. Wil je draaien krijg je de kans. David heeft vorig jaar ook op een klein feestje van ons gedraaid, was ook gezellig. Misschien moeten we dat maar weer gaan doen. We wachten wel af hoe het loopt 27 maart, en dan horen jullie het vanzelf weer.

Iedereen bedankt voor je reactie, dit heeft ons iig goed aan het denken gezet....:gsmile:
djcresto
al eens gedacht aan het zoeken van een andere, goedkopere en misschien wel minder mooie locatie? Music is the key toch?

En een grote vaste kost zoals de huur die wegvalt maakt het feestje toch al minder risicovol. Bovendien kan je dan zakken met je prijzen. Want 10 euro voor een feestje met onbekende namen is voor de doorsnee persoon, die niet echt in de muziek geïnteresseerd is, niet weinig.

Matthijs
quote:
Originally posted by djcresto
al eens gedacht aan het zoeken van een andere, goedkopere en misschien wel minder mooie locatie? Music is the key toch?

En een grote vaste kost zoals de huur die wegvalt maakt het feestje toch al minder risicovol. Bovendien kan je dan zakken met je prijzen. Want 10 euro voor een feestje met onbekende namen is voor de doorsnee persoon, die niet echt in de muziek geïnteresseerd is, niet weinig.


Ja denk ik ook, 5 euro zou een betere prijs zijn als je geen aansprekende namen in de line-up hebt.
MaGiK54
quote:
Originally posted by MaGiK54
Even een heel ander vraagie, ik zie Arise zelf helemaal nooit meer posten.....waar issie ??


IK HEB NOG GEEN ANTWOORD OP MIJN VRAAG.......:o

Chicane bedankt voor je reactie....koekie erbij....?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement