return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
kent iemand de titel van dit nummer ? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tomaz
WOW! Dat is zeker een vet stuk! Ik hoop dat iemand ons kan vertellen welke plaat 't is!
eieregooie
Ik kan me niet heinneren dat er in het verleden ooit een zgn. id-thread is gesloten ofzo. Er is ook niets over opgenomen in de NL forum regels. We horen hier weleens het geluid van sommige leden dat het forum niet informatief is. Nu lijkt dit me toch een thread waar we met zijn allen alleen maar wijzer van worden wanneer iemand het antwoord kan geven.

Of zien jullie dit anders?
Tomaz
quote:
Originally posted by eieregooie
Nu lijkt dit me toch een thread waar we met zijn allen alleen maar wijzer van worden wanneer iemand het antwoord kan geven.

Vind ik ook. Op zo'n manier wordt er ook meer aandacht besteed aan de vraag of opmerking dan in een gezamenlijk topic.
After_Forever
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik kan me niet heinneren dat er in het verleden ooit een zgn. id-thread is gesloten ofzo. Er is ook niets over opgenomen in de NL forum regels. We horen hier weleens het geluid van sommige leden dat het forum niet informatief is. Nu lijkt dit me toch een thread waar we met zijn allen alleen maar wijzer van worden wanneer iemand het antwoord kan geven.

er worden hier duizenden buitenlandse ta's verwezen naar een thread (die er speciaal voor is), die mogen dus niet zelf iets nieuws poten, maar dit mag dan wel
terwijl er is hier dacht ik toch een heel forum voor dit soort vragen? waarom post ze het daar dan niet? denk dat als je het daar post dat je zeker weten veel meer respons krijgt

daarom vond ik het wel raar
dat is dan omgaan met de regels zoals je het zelf wil
zelfde met 'spam' van feesten en radioshows
dat is dan toch ook informatief?

maar oke ik post hier nog niet lang (las meer mee) dus ik zal mijn mond wel houden
TranceFool
Ja wel leuk allemaal deze zwaar kansloze discussie.....maar weet iemand nou al de titel van deze track ;) , heb em in de afgelopen 2 dagen minstens 30x beluisterd gok ik :crazy:
After_Forever
Ik wil de titel ook wel weten ja ;)
Esrem
Tuurlijk wordt in een aparte thread meer aandacht besteed aan een vraag, maar iedereeen loopt altijd iedereen af te zeiken om te feit dat ze niet op de goede plek posten. Dus nu, hoe leuk de vraag mss ook is, zou er ook in de goede thread gepost moeten worden.

Maar eigenlijk blijkt dus gewoon dat de regels niet duidelijk zijn, dus laat iemand duidelijke regels maken dan...
Jappio
hmm inderdaad, en als dit nou eens incidentieel gebeurd hierzo. Ik heb er geen problemen mee. Zijn toch niet voor niks een tranceforum? Eindelijk weer een beetje inhoudelijke kwaliteit en dan wordt dit weer afgezeken :)
Phortje
quote:
Originally posted by Esrem
Tuurlijk wordt in een aparte thread meer aandacht besteed aan een vraag, maar iedereeen loopt altijd iedereen af te zeiken om te feit dat ze niet op de goede plek posten. Dus nu, hoe leuk de vraag mss ook is, zou er ook in de goede thread gepost moeten worden.

Maar eigenlijk blijkt dus gewoon dat de regels niet duidelijk zijn, dus laat iemand duidelijke regels maken dan...

Of afschaffen... Anarchie! :crazy:
Jasperovitsj
Het doet me heel erg denken aan Smight - God strikes here (Derek Howell remix), maar ik denk toch niet dat het die is... De clip is te kort om zekerheid te hebbben :s

After_Forever
Esrem heeft wel gelijk vind ik

weg met de regels, dat kan ook :D
eieregooie
quote:
Originally posted by After_Forever
er worden hier duizenden buitenlandse ta's verwezen naar een thread (die er speciaal voor is), die mogen dus niet zelf iets nieuws poten, maar dit mag dan wel
terwijl er is hier dacht ik toch een heel forum voor dit soort vragen? waarom post ze het daar dan niet? denk dat als je het daar post dat je zeker weten veel meer respons krijgt

De enige reden dat buitenlanders in die thread "moeten" posten, is omdat er hier mensen doodziek van werden om om de haverklap een zelfde thread te lezen met de vraag "ik kom naar nl, wat is er te doen en waar kan ik slapen". Daar is toen die thread voor in het leven geroepen. Als DarkAngel zoals nu het geval is een thread opent omtrent een feest in NL waar ie heen gaat is daar toch niks mis mee? Er zijn ook NLTA's die niet of nauwelijks buiten het Holland forum komen. Dus wat dat betreft bereik je hier nog wat meer mensen dan wanneer je alleen in het ID forum zou posten (waar de kans best aanwezig is dat je helemaal geen respons krijgt volgens mij).

quote:
daarom vond ik het wel raar
dat is dan omgaan met de regels zoals je het zelf wil
zelfde met 'spam' van feesten en radioshows
dat is dan toch ook informatief?

Ehm, ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar de hoofdreden van het bestaan van deze subforums is om lokale zaken te bespreken. Dus, feesten in NL... Dus, programma's op de Nederlandse radio... Kortom alles wat maar betrekking heeft op de Nederlandse EDM scene. Als er hier geen threads over feesten geplaatst mogen worden, waar dan wel? Als we alleen nog maar muziek mogen bespreken in de Music Discussion, alleen nog offtopic mogen in de Chill Out Room, alleen nog maar over radiouitzendingen mogen praten in het forum dat daar binnenkort voor wordt geopend... waar hebben we dan dit forum nog voor nodig? Bovendien is er een verschil tussen een topic maken over een onderwerp, en je eigen product proberen aan de man te brengen (spam). En dan heb je ook nog eens te maken met leden hier (en dan heb ik het over actieve NLTA leden) die es een thread over hun eigen ding aanmaken, waar ook ruimte voor moet zijn. Het is allemaal niet zo zwart/wit. Het gaat maar net om de intentie. De manier waarop je iets brengt is sterk van invloed op de manier waarop mensen het ontvangen.

quote:
maar oke ik post hier nog niet lang (las meer mee) dus ik zal mijn mond wel houden

Dat is geen reden om je mening niet te geven toch?

quote:
Originally posted by Esrem

Volgens mij zijn de regels vrij duidelijk. Er zijn een aantal globale regels op TA (die volgens mij idd nergens op een rijtje staan), zoals het verbod op discriminerende en beledigende opmerkingen, het posten van illegale content, en spam. Zaken die eigenlijk voor zich spreken. Daarbij gelden er op het Holland forum nog een paar extra regels, zoals die in de sticky vermeld staan. Buiten dat zijn er helemaal geen regels. Dus ik snap het gestress omtrent regels hier niet zo?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement