|
kent iemand de titel van dit nummer ?
|
View this Thread in Original format
| After_Forever |
| Ik zit hier nog niet zo lang... maareh...hier hebben we toch een speciaal forum voor op tranceaddict?? |
|
|
| MaGiK54 |
| Klinkt vet....maar helaas heb ik geen titel voor je... |
|
|
| TranceFool |
| Woeeei, dat korte sampletje klinkt iig al erg vet. Ben ook wel benieuwd :) |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by After_Forever
Ik zit hier nog niet zo lang... maareh...hier hebben we toch een speciaal forum voor op tranceaddict?? |
Idd, moven die zooi!
:clown: |
|
|
| TranceFool |
| Boeiend, daar krijg je 0,0 reactie.....wij Belgen en Nederlanders lossen dat gewoon netjes in de subforums op ;) |
|
|
| After_Forever |
regels zijn regels , toch? ;) :p
las hier wel vaker mee; verjaardagthreads mochten ook niet toch? daar zeurde toen ook veel mensen over
nu mag dit wel
apart |
|
|
| HiGH_NrG |
las hier wel vaker mee; verjaardagthreads mochten ook niet toch? daar zeurde toen ook veel mensen over
nu mag dit wel
apart |
De regels worden gewoon te pas en te onpas nageleefd. Niks aan aantrekken, want er gebeurd toch niks met je commentaar. |
|
|
| After_Forever |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
De regels worden gewoon te pas en te onpas nageleefd. Niks aan aantrekken, want er gebeurd toch niks met je commentaar. |
oke dank je
dan weet ik ook waar ik in beland ben op dit forum en wat ik wel en niet kan ;) |
|
|
| TranceFool |
nu mag dit wel
apart |
Dit is anders, want ik wil ook weten hoe het nummer heet :p
Als het een boutnummer was geweest had ik ook gezegd dat die in de andere section moest :rolleyes: :clown: |
|
|
| Partyhardy! |
| Wat Emma ook had kunnen doen was een vet reportje schrijven over die avond en dan op slinkse wijze dit sampletje posten :p sample klinkt goed iig! :cool: |
|
|
|
|