return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
De 3e: wie gaat er naar Impulz
View this Thread in Original format
TranceFool
Er was al een poll over IC en Qlimax, dus nu ook Impulz, eindelijk een feest waar ik naar toe ga, dus hoop dat er nog meer TA's gaan dat we kunnen meeten. Van een paar mensen weet ik al dat ze gaan, maar dan toch maar ff voten he. Lijkt me duidelijk :D

1st Hall

21:00 - 22:30 Lemon 8
22:30 -00:00 David Moreno (space / Ibiza)
00:00- 01:30 Mark van Dale
01:30 - 03:00 Erick E
03:00 - 05:00Seb Fontain
05:00- 06:30 Johan Gielen
06:30- 08:00 Jean


Techno

21:00- 22 :30 Montana
22:30 -00:00 C1
24:00 -01 :15 Christian Smith
01:15 -01:45 Litheron (live)
01:45 -03:15 Michel de Hey
03:15 -04:45 Speedy J (live)
04:45-06:00 Steve Rachmad
06:00 -07:30 Paco Osuna


House

21:00-22:30 Benny Rodriguez
22:30-00:00 Alan Barratt
00:00-01:30 Tony Thomas
01:30 -03:00 Mar T
03:00-04:30 Yousef
04:30 -06:00 Roog
06:00-07:30 Oliver

VIP

21:00-00:00 Pale X
00:00-03:00 Jowan
02:30-05:00 Debra
05:00-07:00 Andre

Hardhouse

Tom Harding
JP
Yoji Biomehanika
Rachel Auburn
Fausto
Cris C
Dave Randall
Rossi
Billy Black
Mc Majika
Blik
nee, line-up spreekt me helemaal niet aan, alleen de main een heel klein beetje
Optimus Trance
Yoji!!!!!! Here I come!!!!!!!!!!
Eye-Riz
Ik heb dus wat beters te doen: NEXUS :D :D :D
HiGH_NrG
Hardhouse line up mag er wel wezen,,,en toch ga ik nie...:rolleyes:
Yarnie
Ik denk dat ik maar ff een keertje oversla. Ben de vorige 3x indoor wel geweest, maar line-up valt een beetje tegen. en in december zn er nog genoeg andre (betere) feesten:eyes:
Eye-Riz
inderdaad ja, jij spreekt ware taal :D
raoel
Ik ga er nu zeker heen!!!!
Eerst zouden we misschien naar Qlimax gaan.
Maar omdat ik van veel mensen hoor dat de line-up tegenvalt gaan we niet daarheen.

En in tegenstelling tot wat andere zeggen, het is dus echt wel een vette line-up in de hard-house.

en omdat ik alleen maar in de hardhouse kom, is het dus een vette line-up.
Ik ben het wel eens met degene die vinden dat de rest van Impulz een klote line-up heeft.
Jukx
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Ik heb dus wat beters te doen: NEXUS :D :D :D


Volgens mij hebben we een nieuwe kandidaat voor de TA-Jail: Eye-Riz, wegens spamming voor haar eigen feest!



..geintjuh! :) :) :)
TranceFool
Ik ben ook waarschijnlijk de hele avond in de hardhouse zaal te vinden, alleen wel ff naar Speedy J in de technozaal, op de main staat idd niet veel soeps :)

Eye-Riz
quote:
Volgens mij hebben we een nieuwe kandidaat voor de TA-Jail: Eye-Riz, wegens spamming voor haar eigen feest!

uhm, helpt het als ik zeg dat ik het vandaag niet meer zal doen? :clown:
Flippe
Ikm vind de Lijn-Omhoog ok een beetje tegenvallen, maar ja ieder zijn eigen smaak he ( gelukkig wel :) )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement