|
"In Sessions" - With Johan Gielen
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
כול להיות שהרבה יקפצו עלי
אבל אחרי יום שלם שחשבתי על זה אני לא רואה סיבה שתוכניות רדיו בולטות ומצוינות לא יזכו לטרד משלהן שכל שבוע עם תחילת התוכנית או עם סימה יתעדכן
זה מעניק אפשרות של פרי שואו טוק כאן בפורום שלנו שזאת מעלה נהדרת לטעמי
ואם תוכניות בולטות יזכו לטרד קבוע משלהן כמו הטרד של גיא פדרמן זה רק יקרב אנשים כאן לתוכניות האלה
או לפחות יחשוף אותם יותר לאיכות שלהן שמתבטאת בטראקליסטים
אז לטראקליסט של התוכנית הראשונה:
Johan Gielen - In Session Hour 1
01. Armand Van Helden - Everytime I Feel It [House Nation]
02. Jupiter Ace - 1000 Years [Oxyd]
03. Ridgewalkers feat El - Find (Andy Moor Mix) [Baroque]
04. Pig & Dan - Running [Submission]
05. P.O.S - Gravity [Anjunabeats]
06. Whiteroom - Someday (Enmass Remix) [Captivating Sounds]
07. John Hughes - The Rush [Quebed]
08. Re:Locate - Absoluum [Galactive Records]
09. PG2 Vs. Randy Katana - Transcentral [Trance Corporations]
10. Norman Paris - Outshine [Ligaya records]
Johan Gielen - In Session Hour 2
01. Aly & Fila - Spirit Of K.A [Offshore]
02. Pulser - Cloudwalking 2005 [ATCR]
03. Ernesto & Bastian - The Darkside Of The Moon [ID-T]
04. Josh Gabriel - Alive [Vandit]
05. Johan Gielen - Flash [Tunes For You]
06. Young Parisians feat Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau vs Albert Mix) [Euphonic]
07. Marcos - Around In Circles [Sequential Music]
08. DJ Ernesto - In Me [White Label]
09. Street Theory - Swarn (Polyvynil Remix) [Intec]
אין כמעט טראק שאכזב אותי
ראוי לציון קטע ההאוס (קטע 2 בשעה הראשונה) קטע מדהים חילן העלה לזה תבי פי אם ברמות ואני ישמע סאמפל ואולי ירכוש תוייניל של הקטע הפצצתי הזה
גם באגף הטראנס המון קטעים מצוינים
התרשמתי מאוד מהקטע החדש של מרקוס
באמת מצוין
וגוש גבריאל שזכה להשמעה בביפיאם מטורף!!!
אתם יודעים שאני בדרך כלל נגד
אבל זה היה נשמע מטריף פשוט
את פיינד דרך אגב הוא ניגן בבי פי אם סביר שלא פגם שוב בהנאתי מהקטע הנפלא הנ"ל
תוכנית נהדרת
www.fresh.fm
צד שמאל עליון של הדף יש להקשיב לייב לוחצים וזה משמיע דרך המדיה פלייר
צריך לפחות מדיה פלייר 8 אם אני לא טועה...
נקווה שאי טי אן יוסיפו את זה במהרה ללו"ז השבועי שלהם!!
תוכנית אדירה! |
|
|
| Shahar |
| איזה זין שאי אפשר לשמוע אותה עם מדיה פלייר 7 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
איזה זין שאי אפשר לשמוע אותה עם מדיה פלייר 7 |
כן אהה?
עכשיו נזכרתי איך זה שיש לי תגרסה הכי חדשה
כשהתחלתי לפני חודשיים או יותר לשמוע תתוכנית של גיא פדרמן הייתי חייב לעדכן כדי שאני יוכל להפעיל תנגן שלהם
אז תודה גיא:) |
|
|
| DJ Alex E. |
יגאל להזכירך פדרמן מנגן את קטע ההאוס שדיברת עליו כבר במשך שבועיים
מלך או לא מלך?
חוץ מזה באמת הטראקליסט מעורר תאבון
יש מצב שאני יביא ביס בתוכנית הבאה |
|
|
| YO-I |
הסט הזה נמצא ברגעים אלו בבדיקה שלי, נשמע מבטיח ביותר, אחלה קטעים
אגב אני שומע סט מהרדיו של גבריאל אנד דראסדן
01. perasma - swing 2 harmony (gabriel & dresden club mix)
02. mark knight & martijn ten velden - acid test
03. weekend players - i'll be there (gabriel & dresden terrace mix)
04. starkid - crayons (original mix)
05. ozgur can - changes (original mix)
06. gabriel & dresden - arcadia (original mix)
07. eric prydz - nile
08. shiny grey - why (wally lopez dubby remix)
09. odessi feat maria naylor - over again (cicada dub)
:eyespop: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YO-I
הסט הזה נמצא ברגעים אלו בבדיקה שלי, נשמע מבטיח ביותר, אחלה קטעים
אגב אני שומע סט מהרדיו של גבריאל אנד דראסדן
01. perasma - swing 2 harmony (gabriel & dresden club mix)
02. mark knight & martijn ten velden - acid test
03. weekend players - i'll be there (gabriel & dresden terrace mix)
04. starkid - crayons (original mix)
05. ozgur can - changes (original mix)
06. gabriel & dresden - arcadia (original mix)
07. eric prydz - nile
08. shiny grey - why (wally lopez dubby remix)
09. odessi feat maria naylor - over again (cicada dub)
:eyespop: |
באמת נראה מבטיח!
זה מהתוכנית של בלנק וגונס אם אני לא טועה...חבל שפספסתי
חברים אני מקווה שהטרד הזה שבטח יגווע עד סוף השבוע ישוב לשקוק חיים בשבת לפני ובמהלך התוכנית ובראשון אחריה |
|
|
| yaman |
תוכנית ממש נחמדה
לדעתי התוכנית של מנו דה יונג הרבה יותר בת זונה |
|
|
| Shahar |
קיצור דברתי עם המנהל של
ETN
לא יהיה שידור של יוהן ב
ETN
כי יוהן לא מסכים
וכמו שחשבתי גם המנהל של
ETN
חושב שיוהן סתם זין
עוד דיגיי שאוכל סרטים |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
יגאל להזכירך פדרמן מנגן את קטע ההאוס שדיברת עליו כבר במשך שבועיים
מלך או לא מלך?
חוץ מזה באמת הטראקליסט מעורר תאבון
יש מצב שאני יביא ביס בתוכנית הבאה |
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | קיצור דברתי עם המנהל של
ETN
לא יהיה שידור של יוהן ב
ETN
כי יוהן לא מסכים
וכמו שחשבתי גם המנהל של
ETN
חושב שיוהן סתם זין
עוד דיגיי שאוכל סרטים |
סיפור ישן שמקורו ב-
WMC 2004
או אז פגש המנהל את גילן וזה הטיח בו אשמות קשות לגבי שידור התוכנית.
לצערי הוא הוריד את התוכנית מלוח השידורים (דאז -
LIFT-OFF)
לא עזרו תחנוניי... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
סיפור ישן שמקורו ב-
WMC 2004
או אז פגש המנהל את גילן וזה הטיח בו אשמות קשות לגבי שידור התוכנית.
לצערי הוא הוריד את התוכנית מלוח השידורים (דאז -
LIFT-OFF)
לא עזרו תחנוניי... |
מה הבעיה שלו לעזאזל?!?! |
|
|
| Meltdown |
מתי נראה אומנים כמו גבריאל ודרזדן, דארן טייט, טילט, הייבריד, דיגוויד, שולץ, ועוד על בסיס שבועי ולא על בסיס של פעם בכמה חודשים???
עוד משהו, ארמנד ואן הלדן עוד מתקלט?!? , הייתי בטוח שהוא התנדף מחיי המוזיקה האלקטרונית
נ.ב. מי רוצה להסביר לי מי זה מאנו דה יונג או איך שלא קוראים לו |
|
|
|
|