return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
"In Sessions" - With Johan Gielen
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
כול להיות שהרבה יקפצו עלי
אבל אחרי יום שלם שחשבתי על זה אני לא רואה סיבה שתוכניות רדיו בולטות ומצוינות לא יזכו לטרד משלהן שכל שבוע עם תחילת התוכנית או עם סימה יתעדכן

זה מעניק אפשרות של פרי שואו טוק כאן בפורום שלנו שזאת מעלה נהדרת לטעמי
ואם תוכניות בולטות יזכו לטרד קבוע משלהן כמו הטרד של גיא פדרמן זה רק יקרב אנשים כאן לתוכניות האלה
או לפחות יחשוף אותם יותר לאיכות שלהן שמתבטאת בטראקליסטים

אז לטראקליסט של התוכנית הראשונה:



Johan Gielen - In Session Hour 1

01. Armand Van Helden - Everytime I Feel It [House Nation]
02. Jupiter Ace - 1000 Years [Oxyd]
03. Ridgewalkers feat El - Find (Andy Moor Mix) [Baroque]
04. Pig & Dan - Running [Submission]
05. P.O.S - Gravity [Anjunabeats]
06. Whiteroom - Someday (Enmass Remix) [Captivating Sounds]
07. John Hughes - The Rush [Quebed]
08. Re:Locate - Absoluum [Galactive Records]
09. PG2 Vs. Randy Katana - Transcentral [Trance Corporations]
10. Norman Paris - Outshine [Ligaya records]

Johan Gielen - In Session Hour 2

01. Aly & Fila - Spirit Of K.A [Offshore]
02. Pulser - Cloudwalking 2005 [ATCR]
03. Ernesto & Bastian - The Darkside Of The Moon [ID-T]
04. Josh Gabriel - Alive [Vandit]
05. Johan Gielen - Flash [Tunes For You]
06. Young Parisians feat Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau vs Albert Mix) [Euphonic]
07. Marcos - Around In Circles [Sequential Music]
08. DJ Ernesto - In Me [White Label]
09. Street Theory - Swarn (Polyvynil Remix) [Intec]


אין כמעט טראק שאכזב אותי
ראוי לציון קטע ההאוס (קטע 2 בשעה הראשונה) קטע מדהים חילן העלה לזה תבי פי אם ברמות ואני ישמע סאמפל ואולי ירכוש תוייניל של הקטע הפצצתי הזה

גם באגף הטראנס המון קטעים מצוינים
התרשמתי מאוד מהקטע החדש של מרקוס
באמת מצוין
וגוש גבריאל שזכה להשמעה בביפיאם מטורף!!!

אתם יודעים שאני בדרך כלל נגד
אבל זה היה נשמע מטריף פשוט
את פיינד דרך אגב הוא ניגן בבי פי אם סביר שלא פגם שוב בהנאתי מהקטע הנפלא הנ"ל

תוכנית נהדרת
www.fresh.fm
צד שמאל עליון של הדף יש להקשיב לייב לוחצים וזה משמיע דרך המדיה פלייר
צריך לפחות מדיה פלייר 8 אם אני לא טועה...
נקווה שאי טי אן יוסיפו את זה במהרה ללו"ז השבועי שלהם!!
תוכנית אדירה!
Shahar
איזה זין שאי אפשר לשמוע אותה עם מדיה פלייר 7
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
איזה זין שאי אפשר לשמוע אותה עם מדיה פלייר 7


כן אהה?
עכשיו נזכרתי איך זה שיש לי תגרסה הכי חדשה
כשהתחלתי לפני חודשיים או יותר לשמוע תתוכנית של גיא פדרמן הייתי חייב לעדכן כדי שאני יוכל להפעיל תנגן שלהם
אז תודה גיא:)
DJ Alex E.
יגאל להזכירך פדרמן מנגן את קטע ההאוס שדיברת עליו כבר במשך שבועיים
מלך או לא מלך?
חוץ מזה באמת הטראקליסט מעורר תאבון
יש מצב שאני יביא ביס בתוכנית הבאה
YO-I
הסט הזה נמצא ברגעים אלו בבדיקה שלי, נשמע מבטיח ביותר, אחלה קטעים
אגב אני שומע סט מהרדיו של גבריאל אנד דראסדן

01. perasma - swing 2 harmony (gabriel & dresden club mix)
02. mark knight & martijn ten velden - acid test
03. weekend players - i'll be there (gabriel & dresden terrace mix)
04. starkid - crayons (original mix)
05. ozgur can - changes (original mix)
06. gabriel & dresden - arcadia (original mix)
07. eric prydz - nile
08. shiny grey - why (wally lopez dubby remix)
09. odessi feat maria naylor - over again (cicada dub)
:eyespop:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YO-I
הסט הזה נמצא ברגעים אלו בבדיקה שלי, נשמע מבטיח ביותר, אחלה קטעים
אגב אני שומע סט מהרדיו של גבריאל אנד דראסדן

01. perasma - swing 2 harmony (gabriel & dresden club mix)
02. mark knight & martijn ten velden - acid test
03. weekend players - i'll be there (gabriel & dresden terrace mix)
04. starkid - crayons (original mix)
05. ozgur can - changes (original mix)
06. gabriel & dresden - arcadia (original mix)
07. eric prydz - nile
08. shiny grey - why (wally lopez dubby remix)
09. odessi feat maria naylor - over again (cicada dub)
:eyespop:


באמת נראה מבטיח!
זה מהתוכנית של בלנק וגונס אם אני לא טועה...חבל שפספסתי

חברים אני מקווה שהטרד הזה שבטח יגווע עד סוף השבוע ישוב לשקוק חיים בשבת לפני ובמהלך התוכנית ובראשון אחריה
yaman
תוכנית ממש נחמדה

לדעתי התוכנית של מנו דה יונג הרבה יותר בת זונה
Shahar
קיצור דברתי עם המנהל של
ETN
לא יהיה שידור של יוהן ב
ETN
כי יוהן לא מסכים
וכמו שחשבתי גם המנהל של
ETN
חושב שיוהן סתם זין
עוד דיגיי שאוכל סרטים
Star
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
יגאל להזכירך פדרמן מנגן את קטע ההאוס שדיברת עליו כבר במשך שבועיים
מלך או לא מלך?
חוץ מזה באמת הטראקליסט מעורר תאבון
יש מצב שאני יביא ביס בתוכנית הבאה



:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
markfeldman
quote:
קיצור דברתי עם המנהל של
ETN
לא יהיה שידור של יוהן ב
ETN
כי יוהן לא מסכים
וכמו שחשבתי גם המנהל של
ETN
חושב שיוהן סתם זין
עוד דיגיי שאוכל סרטים


סיפור ישן שמקורו ב-

WMC 2004

או אז פגש המנהל את גילן וזה הטיח בו אשמות קשות לגבי שידור התוכנית.

לצערי הוא הוריד את התוכנית מלוח השידורים (דאז -

LIFT-OFF)

לא עזרו תחנוניי...

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
סיפור ישן שמקורו ב-

WMC 2004

או אז פגש המנהל את גילן וזה הטיח בו אשמות קשות לגבי שידור התוכנית.

לצערי הוא הוריד את התוכנית מלוח השידורים (דאז -

LIFT-OFF)

לא עזרו תחנוניי...


מה הבעיה שלו לעזאזל?!?!
Meltdown
מתי נראה אומנים כמו גבריאל ודרזדן, דארן טייט, טילט, הייבריד, דיגוויד, שולץ, ועוד על בסיס שבועי ולא על בסיס של פעם בכמה חודשים???
עוד משהו, ארמנד ואן הלדן עוד מתקלט?!? , הייתי בטוח שהוא התנדף מחיי המוזיקה האלקטרונית
נ.ב. מי רוצה להסביר לי מי זה מאנו דה יונג או איך שלא קוראים לו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement