|
Me And The Dj (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
אדיר אתה קולט שעמדתי ליד סאבי?!
אני
עמדתי ליד סאבי!!!!
רבאק הייתי לוקח חתימה או מצטלם לפחות למזכרת!! :wtf: |
תמונה עם סאבי אפילו יותר חשובה\יקרה מתמונה עם יוהן!!!!!!! |
|
|
| princess cc |
לי יש רק אחת עם בייטס וגם היא לא משו:(
ויש לי עם יהל, טוכנר, אח של טוכנר אבל לא יודעת איפה הם:)
יש לי עם אלי וצח זה נחשב?
;)
זה לא פייר!!!!!!!!!1
היית פותח ט'רד לכל מי שיש תמונה עם סיסי... עדיף |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
אדיר אתה קולט שעמדתי ליד סאבי?!
אני
עמדתי ליד סאבי!!!!
רבאק הייתי לוקח חתימה או מצטלם לפחות למזכרת!! :wtf: |
לא יודע מה איתך אבל הוא לא מזיז לי כבר
כי את האמת כולם יודעים ...
זה שהוא היה אזזז לא אומר שהוא לא ימשיך לתת בתירוצים מסיבה אחרי מסיבה או לא משנה מה זה יהיה .
היום כבר אנחנו בשנה חדשה אילן ;) |
|
|
| Shahar |
אדיר לקחת אישי את הקטע איתו אני רואה:D
מילא ירון נפגע אחרי ההשקעה והטרדים סאבי עדיין לא בא אבל מה לקחת אישי יגנוב
:D |
|
|
| YO-I |
| quote: | | היית פותח ט'רד לכל מי שיש תמונה עם סיסי... עדיף |
סיסי, לי אין תמונה איתך
;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Huge-A
לא יודע מה איתך אבל הוא לא מזיז לי כבר
כי את האמת כולם יודעים ...
זה שהוא היה אזזז לא אומר שהוא לא ימשיך לתת בתירוצים מסיבה אחרי מסיבה או לא משנה מה זה יהיה .
היום כבר אנחנו בשנה חדשה אילן ;) |
כן אבל סביר להניח שרק בסוף 2005 נגלה עם מי היה שווה להצטלם השנה... |
|
|
| Shahar |
| מעניין כמה ארמין היה משלם בשביל להצטלם עם סאבי |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by YO-I
סיסי, לי אין תמונה איתך
;) |
זה כי במסיבות אתה אף פעם לא בא להגיד שלום!
u&clubber&star
סנובים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה מה שיש לי להגיד לכם! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
זה כי במסיבות אתה אף פעם לא בא להגיד שלום!
u&clubber&star
סנובים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה מה שיש לי להגיד לכם! |
&sabi10 !!!!!!!! |
|
|
| fusi |
נו ברור שתמונה עם סאבי10 יותר יקרה מכל תמונה עם דיג'יי מקומי או זר, וזו מהסיבה הפשוטה שתדירות ההגעה של סאבי10 נמוכה מזו של כל דיג'יי אחר
!!!!!! לנשיאות sabi10
:stongue: |
|
|
| YO-I |
חחח, סיסי, האמת לא נעים לי להגיד, אבל אין לי מושג מי את ואיך את נראית ומבין כל חברי הפורום, תיהי בטוחה שאת הראשונה שהיתי בא להגיד לה שלום כי יש לי חולשה לנשים שאוהבות מוזיקה אלקטרונית
:rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YO-I
חחח, סיסי, האמת לא נעים לי להגיד, אבל אין לי מושג מי את ואיך את נראית ומבין כל חברי הפורום, תיהי בטוחה שאת הראשונה שהיתי בא להגיד לה שלום כי יש לי חולשה לנשים שאוהבות מוזיקה אלקטרונית
:rolleyes: |
YO-I
חושף וידואים מחדר המיטות
??+ואואואו רגע עכשיו זה הזמן להגביל את הכניסה לטרד ל18 |
|
|
|
|