return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Me And The Dj (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

אדיר אתה קולט שעמדתי ליד סאבי?!

אני
עמדתי ליד סאבי!!!!

רבאק הייתי לוקח חתימה או מצטלם לפחות למזכרת!! :wtf:


תמונה עם סאבי אפילו יותר חשובה\יקרה מתמונה עם יוהן!!!!!!!
princess cc
לי יש רק אחת עם בייטס וגם היא לא משו:(
ויש לי עם יהל, טוכנר, אח של טוכנר אבל לא יודעת איפה הם:)
יש לי עם אלי וצח זה נחשב?

;)

זה לא פייר!!!!!!!!!1
היית פותח ט'רד לכל מי שיש תמונה עם סיסי... עדיף
Huge-A
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

אדיר אתה קולט שעמדתי ליד סאבי?!

אני
עמדתי ליד סאבי!!!!

רבאק הייתי לוקח חתימה או מצטלם לפחות למזכרת!! :wtf:


לא יודע מה איתך אבל הוא לא מזיז לי כבר
כי את האמת כולם יודעים ...
זה שהוא היה אזזז לא אומר שהוא לא ימשיך לתת בתירוצים מסיבה אחרי מסיבה או לא משנה מה זה יהיה .
היום כבר אנחנו בשנה חדשה אילן ;)
Shahar
אדיר לקחת אישי את הקטע איתו אני רואה:D

מילא ירון נפגע אחרי ההשקעה והטרדים סאבי עדיין לא בא אבל מה לקחת אישי יגנוב
:D
YO-I
quote:
היית פותח ט'רד לכל מי שיש תמונה עם סיסי... עדיף


סיסי, לי אין תמונה איתך
;)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Huge-A
לא יודע מה איתך אבל הוא לא מזיז לי כבר
כי את האמת כולם יודעים ...
זה שהוא היה אזזז לא אומר שהוא לא ימשיך לתת בתירוצים מסיבה אחרי מסיבה או לא משנה מה זה יהיה .
היום כבר אנחנו בשנה חדשה אילן ;)


כן אבל סביר להניח שרק בסוף 2005 נגלה עם מי היה שווה להצטלם השנה...
Shahar
מעניין כמה ארמין היה משלם בשביל להצטלם עם סאבי
princess cc
quote:
Originally posted by YO-I
סיסי, לי אין תמונה איתך
;)


זה כי במסיבות אתה אף פעם לא בא להגיד שלום!
u&clubber&star
סנובים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה מה שיש לי להגיד לכם!
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
זה כי במסיבות אתה אף פעם לא בא להגיד שלום!
u&clubber&star
סנובים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה מה שיש לי להגיד לכם!


&sabi10 !!!!!!!!
fusi
נו ברור שתמונה עם סאבי10 יותר יקרה מכל תמונה עם דיג'יי מקומי או זר, וזו מהסיבה הפשוטה שתדירות ההגעה של סאבי10 נמוכה מזו של כל דיג'יי אחר

!!!!!! לנשיאות sabi10

:stongue:

YO-I
חחח, סיסי, האמת לא נעים לי להגיד, אבל אין לי מושג מי את ואיך את נראית ומבין כל חברי הפורום, תיהי בטוחה שאת הראשונה שהיתי בא להגיד לה שלום כי יש לי חולשה לנשים שאוהבות מוזיקה אלקטרונית

:rolleyes:
Shahar
quote:
Originally posted by YO-I
חחח, סיסי, האמת לא נעים לי להגיד, אבל אין לי מושג מי את ואיך את נראית ומבין כל חברי הפורום, תיהי בטוחה שאת הראשונה שהיתי בא להגיד לה שלום כי יש לי חולשה לנשים שאוהבות מוזיקה אלקטרונית

:rolleyes:


YO-I
חושף וידואים מחדר המיטות

??+ואואואו רגע עכשיו זה הזמן להגביל את הכניסה לטרד ל18
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement