|
Me And The Dj
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
נו מה תבא לעצבן פה אנשים?
טוב שלא ביקשת שכל מי שהצטלם עם ארמין ביום שישי שישים פה תמונה |
|
|
| YO-I |
שחר, היו כאלה? 0
:stongue:
אבל ברצינות, לא מדובר כאן על דיג'יי אחד, אלה על כמה דיג'ייס שהצטלמתם איתם בשנים האחרונות, יהיה מגניב לראות את זה ואגב, לא כולם חייבים לפרסם יותר מתמונה אחת, פשוט לי היה אז...;) 0 |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YO-I
שחר, היו כאלה? 0
:stongue:
אבל ברצינות, לא מדובר כאן על דיג'יי אחד, אלה על כמה דיג'ייס שהצטלמתם איתם בשנים האחרונות, יהיה מגניב לראות את זה ואגב, לא כולם חייבים לפרסם יותר מתמונה אחת, פשוט לי היה אז...;) 0 |
רק אחד בפורום זכה לתמונה איתו:whip: |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Shahar
רק אחד בפורום זכה לתמונה איתו:whip: |
מי זה באמת ??? :D
ולי יש גם הרבה תמונות עם כל מיני דיג'ייז למינהם אםן זה בהאוס או בטראנס או טכנו ואפילו יש פסיי ;) |
|
|
| yaman |
| התמונה היחידה שיש לי זה הקוף המסטול של רונן |
|
|
| markfeldman |
| יוחאי, הלינקים שלך לא עובדים. |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by markfeldman
יוחאי, הלינקים שלך לא עובדים. |
אני מבין שאני לא היחיד שזה לא פועל לו... |
|
|
| sabi10 |
עמדתי אז לידכם שהצטלמתם איתו ;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by sabi10
עמדתי אז לידכם שהצטלמתם איתו ;) |
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
אדיר אתה קולט שעמדתי ליד סאבי?!
אני
עמדתי ליד סאבי!!!!
רבאק הייתי לוקח חתימה או מצטלם לפחות למזכרת!! :wtf: |
|
|
|
|