|
Gielen har största fisken
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
hehe
Johan Gielen har blivit världsmästare denna helg på VM i Japan.
Gielen blev första med sin fisk som är 70cm lång.
Tydligen är han en stor älskare av koi-fiskar

Fisken (koi)
 |
|
|
| RebeL9 |
| Gielen ar ocksa varldsmastare i DJing. bow to Gielen my friends. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Är det där en seriös fisketävling eller bara ett jippo ?
En fisk
Flera fiskar
Fisken simmar
No offence.... :gsmile: |
|
|
| ScuL |
det är 100% seriös
hän är verkligen VM-mästare nu
jag vet faktiskt inte svenska namnen på en koi-fisk. |
|
|
| Funfrock |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag vet faktiskt inte svenska namnen på en koi-fisk. |
har för mig den heter karp? |
|
|
| NooN |
Häftig fisk.
Mindre häftig Gielen. |
|
|
| benni |
| gielen liknar en fisk också ju |
|
|
| DjDanniKay |
| Jaaa nog fan har ofattbart långt kvar till att bli världsmästare i dj´ing....sååå jävla kass han är sååå..!! |
|
|
| Pjox |
haha va coolt :D
spillerill om han är en sugig dj eller vafan som hällst, han är ju bra på att fiska :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by DjDanniKay
Jaaa nog fan har ofattbart långt kvar till att bli världsmästare i dj´ing....sååå jävla kass han är sååå..!! |
Han är la inte så bra på att jocka för han fiskar hellre... :D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Funfrock
har för mig den heter karp? |
okej. Koi-karp blir det i detta fall.
I Holland är det vanlig för folk att ha de i en damm i trädgården, kanske inte så vanlig i Sverige pga kyllan. |
|
|
| Kvicket |
| quote: | Originally posted by DjDanniKay
Jaaa nog fan har ofattbart långt kvar till att bli världsmästare i dj´ing....sååå jävla kass han är sååå..!! |
Lite synd att det alltid verkar bli mode på liknande forum att verkligen totalsåga någon. Känns lite inne sådär va?:whip:
Nu säger jag inte på något sätt att Gielen är världens bästa DJ, men att säga att han är kass är nog att gå väldigt mycket för långt :)
Han är en grym entertainer iaf och det ska bli skoj att se honom på TE. |
|
|
|
|