|
Hotmail problemen...
|
View this Thread in Original format
| After_Forever |
Ik weet niet of meer mensen hetzelfde probleem ook al hadden hier, maar Hotmail is binnenkort (bij mij nu al) niet meer via Outlook Express aan de praat te krijgen.
http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=39401
en lees:
http://gathering.tweakers.net/forum...sages/1006376/2
Al je hotmailadressen zijn binnenkort aan de beurt. Dus alles moet via het internet. Dag makkelijk en snel attatchen.... heel irritant :(
Microsoft zegt dat het is 'anti spam' et cetera. Feit is dat ze alle hotmailaccounts wegwerken om via Outlook Express te werken.
Dat wordt dus nu zeker overstappen naar gmail.... |
|
|
| Phortje |
| boeiend, hotmail is toch kut :p |
|
|
| jp |
| Je moet effe EEN keer op hotmail.com inloggen en dan werkt outlook gewoon weer (een jaar lang en dan is het over) |
|
|
| Dj Lex |
Massaal overstappen op Gmail :p
PS: Ik heb nog 50 invites :p |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Massaal overstappen op Gmail :p
PS: Ik heb nog 50 invites :p |
wie niet :D
Ach ik vind nog steeds mn outlook met een paar pop/imap-accounts het prettigst :) |
|
|
| After_Forever |
| quote: | Originally posted by jp
Je moet effe EEN keer op hotmail.com inloggen en dan werkt outlook gewoon weer (een jaar lang en dan is het over) |
Nee, dat is bull
als je goed leest op dat van tweakers zie dat dat ook niet werkt
dat werkt bij mij dus ook zeker niet
doe mij eens zo'n invite ;) |
|
|
| BaRTeZ |
| volgens mij moet je tegenwoordig hotmail plus (en dat kost €€€$$$$-doekoes) hebben om in Outlook te poppen |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by After_Forever
Nee, dat is bull
als je goed leest op dat van tweakers zie dat dat ook niet werkt
dat werkt bij mij dus ook zeker niet
doe mij eens zo'n invite ;) |
PM me je emailadres maar, dan stuur ik jou een invite :toocool: |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
PM me je emailadres maar, dan stuur ik jou een invite :toocool: |
raak je ze toch nog ergens kwijt :D |
|
|
| Chicane |
| Nergens last van, hotmail werkt nog gewoon via outlook :conf: |
|
|
| After_Forever |
| quote: | Originally posted by Chicane
Nergens last van, hotmail werkt nog gewoon via outlook :conf: |
Nog nergens last van dus |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by After_Forever
Nee, dat is bull
|
Sorry maar hier doet alles het toch echt weer :p |
|
|
|
|