return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
nerd met mixer
View this Thread in Original format
Gekhous
ik werk in een winkel (de block voor wie heel erg geinteresseerd is), en vorige week was er zon ik-zie-er-hip-uit-met-mijn-verwijfde-en/of-strakke-super-modieuze-kleding gozer (u kent het model wel, kraagje omhoog, roze strak shirtje eronder, bah bah bah), en die wou een portable mdtje kopen, nou, alles leuk en aardig, hij dingetje uitgekozen (sony mzr500 voor wie heel erg geinteresseerd is), totaal drollen apparaat, maar als hij er tevreden mee is, laat m...

vraagt hij: ik wil m op mn mixer aansluiten, weet jij wat voor kabeltje ik moet hebben??

ikke: heb je een optische ingang op je mixer??

hij: weet ik niet, ik heb m van de week gekocht, hij was 5000 gulden

ikke: en je weet niet of ie een optische ingang heeft????

hij: nee, een vriend van me heeft m ook, en die heeft m aangesloten met zon zwart/rood kabeltje

ikke: een tulpstekkertje bedoel je??

hij: weet ik niet

ikke kabeltje laten zien (mini jack naar tulp voor wie heel erg geinteresseerd is), en dat was de goeie...

anyhow, wat ik me dan afvraag: wat voor een ing trieste meeloper ben je als je wel 5000 piek uitgeeft voor een mixer, en dan niet eens weet wat het beestje doet?!?!?!?!?
Eye-Riz
uhm, misschien is ie net zo'n technifabeet (oftewel een technisch hopeloos geval) als ik...
Ik heb wel geen mixer van 5000 piek, maar ik vraag me af of ik het zou weten als ik hem wel had :D. Maar ja, daar heb ik mijn vriendje voor :D :D :D
DJ_Siesta
eeen sony mixen van 5000,-??? whahah, nog nooit van gehoord, mijn duurste mixer is 2600,- (Dateq Apollo) en ik ken alle snufjes van de apollo :D
Flippe
wat een nerd !!
LOL

zo'n mixer ( als ie al bestaat ) en dan nog eens neit weten wat ie er mee kan !
raoel
Hij zal wel veel geld hebben

Denk ik dan:toothless
Miss Proximus
heb je z'n adres? ik heb geld nodig :)
Sandman
quote:
Originally posted by Miss Proximus
heb je z'n adres? ik heb geld nodig :)


:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: LOL




Sorry hoor, maar je bent dan toch een beetje triest.
Dingen kopen omdat je vrienden der ook 1 hebben. Oke, als hij zo'n fase heeft in zijn leven dan kan dat ..... misschien dan

Maar om iets zomaar te kopen van een paar duizend piek, zonder dat je der iets van afweet. Ahum
Heb je het nodig? Zo ja, eerst wat research doen van wat je nu eigenlijk wilt hebben.

Ligt het aan mij? Want ik zou nooit zomaar iets kopen zonder eerst wat info der over in te winnen. Ik wil weten waar het over gaat namlijk


greetz Sandman
Bellie
Hahaha het is gewoon een droevig figuur man...een mixer van 5000 piek???Heeft ie een 38 kanaals mixer thuis staan zeker??
Sjezus.De beste mixer (vind ik dan) die er is en perfect is om mee te mixen is de Pioneer DJM500 of DJM600.Dat zijn de meest gebruikte mixers die op zowat alle feesten staan.De DJM500 kost $859 oftewel FL2090,38 en de DJM600 kost $1199 oftewel FL2917,77.En de DJM600 is de beste Dj mixer die er te koop is....Dus wat die flapdrol allemaal lult?????volgens mij wil ie gewoon indruk maken met zn gay-fagot-pink-shirt!.Bah wat een schijthekel heb ik aan dat soort figuren.Beter dat je hem dat kutding heb verkocht Gekhous ;)

DJM500


DJM600


Hier nog wat info
Auto BPM Counter — Only from Pioneer
Let the digital readout confirm what you already know by ear. The Beatst-Per-Minute Counter measures the BPM of virtually all kinds of dance music, enabling you to check the tempo at a glance. Linking widely differing types of music is easier than ever with the Auto BPM Counter.

Auto BPM and Effects
Delay: A single repeat of 1/2, 3/4, and 1/1 beat music can be overlaid over a track. For example, with 1/2 Beat Delay, four beats will be increased to eight, while using the 3/4 Beat Delay produces a "leap sound" effect.

Echo: Repeatedly overlaying beats of 1/2, 3/4, and 1/1 is simple. Cutting in 1/1 beat Echo can create an intriguing fade to the beat; applying it to the mike causes microphone output to be reproduced repeatedly to the same beat.

Auto Pan: The left-right balance can be changed automatically to the rhythm as rapidly as you like. Auto Pan can do rhythmic switches too quick for human operators.

Flanger: Switching to the Flanger effect produces synthesizer tones quickly and easily.

Pitch Shifter: The Pitch Shifter corrects for changes in pitch within a range of +/- 1 octave when using analog turntables or other vendors' CD players. Used with the mic, the Pitch Shifter can alter voices.

Reverb: A variety of reverberation effects are available.

Send/Return: Your samplers and peripherals are easily connected to the DJM500.

Effect On/Off
With one touch of the Effect On/Off button, effects are linked to the rhythm.

EQ For Each Channel
The DJM500 features a 3-band independent EQ for each channel, allowing for simple correction, emphasis, or even elimination of different sound characteristics.

Peak Level Meter for Each Channel
Source input levels are given instantly for each channel.

Beat Indicator
The indicator lamps tell you when the beat you want is linked to the Auto BPM.


GREETZ!!
Henkie_henk
Jaloers gekhous :) ;) ):conf:

Nah ja dat 5000 gulde is vast gelul...

zo praat ik ook altijd..

ps mijn roze shirtjes zijn niet strak.. (voor degene die geinteresseerd zijn)
Dj Alpha
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Jaloers gekhous :) ;) ):conf:

Nah ja dat 5000 gulde is vast gelul...

zo praat ik ook altijd..

ps mijn roze shirtjes zijn niet strak.. (voor degene die geinteresseerd zijn)


ik moest meteen aan jou denken toen ik las over dat kraag omhoog roze shirt :D:D:D:D

Maarja, jij en veel geld dat kan niet hè? :)

Henkie_henk
quote:
Originally posted by Dj Alpha


ik moest meteen aan jou denken toen ik las over dat kraag omhoog roze shirt :D:D:D:D

Maarja, jij en veel geld dat kan niet hè? :)


moest je aan me denken jonge??

ja die nachtelijke gesprekken.. the magical touch begint al te werken..

En veel geld en ik kan wel.. toen ik terugkwam van vakantie.. had ik veel geld.. 3 maanden loon uitbetaald (omdat die hoeren mij wegens organisatorische fouten nie konde betalen)... was van die edah losers.. ik zag me geld zo verdwijnen.. ben wel 10 keer langsgeweest daar.. sta er nog steeds ingeschreven ook.. kom uiteraard altijd op me vaste dag lol..

Maarja de ta'ers denken wel slecht over "mensen met roze blousjes"

bellie ookal.. k zal een mooie voor je kopen jonge..

alleen wel jammer dat k nu zelf meer in bruin en beige loop want das nu in he.. je moe er wel bijhore.. ow w8.. ik ben enigste die erinloopt op school.. :)
mido
Ja wat moet ik hier op zeggen.

Nou dat is het volgende en dat is dat je mixers heb en mengpanelen.

En als hij een mixer heeft van 5000 piek dan is die nog niet eens zo duur.

Want als je nagaat dat je voor een Mackie 24 kanaals al bijna 3500 piek neer mag leggen. En dat de digitale mixers van Mackie beginnen bij zo'n 10.000 gulden.

Ik denk dat er nu een beetje te snel een oordeel wordt getrokken. Maar goed wie ben ik! :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement