return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
אני מחלק הזמנות ל Gmail (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
יש את האימייל של וואלה
שהוא גם בנפח ג'יגה...נראה לי אותו הקקה.
KrazyDJs
גם אני קיבלתי 50 הזמנות..
לא'דע מאיפה בא לגוגל הרעיון לתת עוד 50 הזמנות לכל אחד...אין מספיק אנשים בעולם שצריכים כ"כ הרבה הזמנות נראה לי...
Shahar
כנראה בכל תיבה יש מלא פרסומות ובגלל זה הם מחלקים את זה ככה
DjChook
אני אזרום
שמישהו ירשום אותי
warpedd_
תרשום אותי
frid0385
ב
@netvision.net.il
Flotser
quote:
Originally posted by warpedd_
תרשום אותי
frid0385
ב
@netvision.net.il


תתחדש =)

וחן תביא אימייל
Rising
תומר לא חטפו אותך בדרום אמריקה ???

כמה זמן לא כתבת פה
Flotser
גם איפה שירן
AthemFreak
נעלם?
warpedd_
אחרי שהורידו לי כמה אצבעות
סוףסוף אבא שלי הסכים לשלם את הכופר..

סתם אתה יודע צבא וכאלה
DjChook
אני עדין מחכה לראות אותך במסיבה
מתגעגע.. מאז הפרנויה לפני שנתיים בערך חחח

בכל מקרה
אני לא ממש הבנתי איזה אימייל להביא, ולמה צריך להביא אימייל
ולמה הוא ישמש
אבל קחו

[email protected]

skelz
גי מייל = אימייל חזק לאללה
יש לי גם איזה 50 הזמנות..
כבר מעל חודשיים :)
KrazyDJs
quote:
Originally posted by DjChook
אני עדין מחכה לראות אותך במסיבה
מתגעגע.. מאז הפרנויה לפני שנתיים בערך חחח

בכל מקרה
אני לא ממש הבנתי איזה אימייל להביא, ולמה צריך להביא אימייל
ולמה הוא ישמש
אבל קחו

[email protected]


שלחתי :wtf: :( ואתה עדיין לא אוהב אותי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement