|
אני מחלק הזמנות ל Gmail (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
יש את האימייל של וואלה
שהוא גם בנפח ג'יגה...נראה לי אותו הקקה. |
|
|
| KrazyDJs |
גם אני קיבלתי 50 הזמנות..
לא'דע מאיפה בא לגוגל הרעיון לתת עוד 50 הזמנות לכל אחד...אין מספיק אנשים בעולם שצריכים כ"כ הרבה הזמנות נראה לי... |
|
|
| Shahar |
| כנראה בכל תיבה יש מלא פרסומות ובגלל זה הם מחלקים את זה ככה |
|
|
| DjChook |
אני אזרום
שמישהו ירשום אותי |
|
|
| warpedd_ |
תרשום אותי
frid0385
ב
@netvision.net.il |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by warpedd_
תרשום אותי
frid0385
ב
@netvision.net.il |
תתחדש =)
וחן תביא אימייל |
|
|
| Rising |
תומר לא חטפו אותך בדרום אמריקה ???
כמה זמן לא כתבת פה |
|
|
| Flotser |
גם איפה שירן
AthemFreak
נעלם? |
|
|
| warpedd_ |
אחרי שהורידו לי כמה אצבעות
סוףסוף אבא שלי הסכים לשלם את הכופר..
סתם אתה יודע צבא וכאלה |
|
|
| DjChook |
אני עדין מחכה לראות אותך במסיבה
מתגעגע.. מאז הפרנויה לפני שנתיים בערך חחח
בכל מקרה
אני לא ממש הבנתי איזה אימייל להביא, ולמה צריך להביא אימייל
ולמה הוא ישמש
אבל קחו
[email protected] |
|
|
| skelz |
גי מייל = אימייל חזק לאללה
יש לי גם איזה 50 הזמנות..
כבר מעל חודשיים :) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני עדין מחכה לראות אותך במסיבה
מתגעגע.. מאז הפרנויה לפני שנתיים בערך חחח
בכל מקרה
אני לא ממש הבנתי איזה אימייל להביא, ולמה צריך להביא אימייל
ולמה הוא ישמש
אבל קחו
[email protected] |
שלחתי :wtf: :( ואתה עדיין לא אוהב אותי |
|
|
|
|