|
אני מחלק הזמנות ל Gmail (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| quote: | Originally posted by Flotser
גם איפה שירן
AthemFreak
נעלם? |
שירן החליט לפרוש מהפורום
הלך בעקבות אביו הרוחני.. מוש :happy2: |
|
|
| DjChook |
| אבל מוש כרגיל עשה קאמבק |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
שלחתי :wtf: :( ואתה עדיין לא אוהב אותי |
אני אוהב אותך !
בכל מקרה, אני לא מצליח ללחוץ על ה
I HAVE READ THE TERMS בלה בלה
למרות שנכנסתי לשם |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
אבל מוש כרגיל עשה קאמבק |
כן נו זה החלק ההומריסטי במשפט..
כי החלק הראשון אמת לכל דבר. |
|
|
| Shahar |
| מזל שיש לנו צוות בידור בפורום:rolleyes: |
|
|
| DjChook |
| וחבל שיש לנו צוות ספאם |
|
|
| princess cc |
| אם היה לנו מוד נורמאלי כל זה לא היה קורה |
|
|
| sh33p |
אללה גם אני קיבלתי 50 הזמנות
מי שרוצה שישאיר פרטים |
|
|
| HyPeRSoNiC |
גם לי יש עכשיו!!! :D
מי שרוצה שישאיר פרטים אני אזמין אותו |
|
|
| MLTK |
דבר ראשון שי לו ג'יגה- אז אמרתם נו אז גם לוואלה יש. אז נכון אבל וואלה נכנס עכשיו לרשימת הספאם ליסט - זאת אומרת שעכשיו יהיה בוואלה פול דואר זבל.
הממשק בג'ימייל ממש קל ופשוט.
ואני ממליץ לכל אחד להשתמש בו ממש פשוט.
ויש עוד אופצייה די חדשה בג'ימייל זה הנוטיפייר- אתה מוריד תוספת קטנה למחשב שכל פעם שיש לך הודעה חדשה באימייל הוא אומר לך את זה- תוכנה קלה שלא לוקחת הרבה משאבים.
וכמו שהציעו לפני- מי שרוצה שיגיד כי גם לי יש עכשיו 50 הזמנות שאין לי מה לעשות איתם. |
|
|
| DjChook |
סיסי את מעדיפה שאני אתחיל לתת
באן
לאנשים ? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by MLTK
דבר ראשון שי לו ג'יגה- אז אמרתם נו אז גם לוואלה יש. אז נכון אבל וואלה נכנס עכשיו לרשימת הספאם ליסט - זאת אומרת שעכשיו יהיה בוואלה פול דואר זבל.
הממשק בג'ימייל ממש קל ופשוט.
ואני ממליץ לכל אחד להשתמש בו ממש פשוט.
ויש עוד אופצייה די חדשה בג'ימייל זה הנוטיפייר- אתה מוריד תוספת קטנה למחשב שכל פעם שיש לך הודעה חדשה באימייל הוא אומר לך את זה- תוכנה קלה שלא לוקחת הרבה משאבים.
וכמו שהציעו לפני- מי שרוצה שיגיד כי גם לי יש עכשיו 50 הזמנות שאין לי מה לעשות איתם. |
ברוך הבא לפורום!
אני יודע שאתה בא מפורום של נקסט...
MEET תרשום קצת על עצמך בטרד...
מקווה שתהנה פה... |
|
|
|
|