return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
חשד: מורה קיימה יחסי מין עם 2 תלמידים
View this Thread in Original format
Rising
המורה, המלמדת בבית ספר בתל אביב, קיימה יחסי מין עם שני בני 16 מבית ספר אחר, בנוכחות בעלה. השלושה נחקרו אתמול. למשטרה עדיין לא ברור אם מדובר בעבירה פלילית

מורה בבית ספר מוכר ויוקרתי בתל אביב חשודה כי קיימה יחסי מין עם שני נערים בני 16 מבית ספר אחר בעיר. בקול ישראל דווח, כי השלושה זומנו אתמול לחקירה, ובתום חקירתם שוחררו לביתם. מהחקירה עולה, כי יחסי המין בין המורה והתלמידים התקיימו בנוכחות בעלה של המורה.

הפרשה החלה כשהמורה הכירה את אחד התלמידים, ולאחר מכן נפגשה עם שניהם. מעשיהם התגלו לאחר ששני הנערים רבו ביניהם על ליבה של המורה, ואיימו לפגוע זה בזה. מנהלת בית הספר בו הם לומדים שמעה על כך, והגישה תלונה במשטרה.

מחקירת הנערים עולה, כי המורה רכשה להם פלאפונים, כשעל הצג שלהם תמונה אינטימית שלה. הפלאפונים מוחזקים בידי החוקרים, כראיה.

במשטרה אישרו כי הנושא נמצא בחקירה, אולם עדיין לא ברור אם מדובר בעבירה פלילית. בעקבות החקירה נקלעה המורה למצב נפשי קשה, וגם אם יתברר כי לא עברה עבירה פלילית, ספק אם תוכל להמשיך לשמש כמורה לתלמידים בגיל זה.

:crazy:
Shahar
למה בעלה הסכים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
DjChook
וואו זה אחד הסיפורים ההזויים

מה נסגר עם מורים בימינו ? דוברת דפק להם ת'מוח

יאלה אמא צאי לפנסיה כבר, צריך להתנתק ממשרד החינוך !
Rising
quote:
Originally posted by Shahar
למה בעלה הסכים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח



חחחחחחחחח כן זה הצחיק גם אותי

נראה לי הם עשו הסכם ..היא אמרה לו פעם הבאה אני מביאה לך שתי תלמידות שלי משהו סוףףף
Star
סאמק רק בזמן שלי המורות שלי היו פצועות:whip: :whip:

ונותנים אגוזים למי שאין שיניים:(
princess cc
יש לי וידוי...
אנ'לא באמת עובדת בהוצאת ספרים... האמת
היא שאני מורה בב"ס יוקרתי בעיר...
ואת החולשה שלי לילדים צעירים אתם כבר מכירים אז...
אם אנ'לא אהיה פה בזמן הקרוב תדעו שהסתבר
כי זו כן עבירה פלילית!:crazy: :crazy:
Shahar
אני לא יתפלא אם זה נכון
:D
DjChook
סיסי מי יקח אותך לעבוד עם ילדים ?
זה כמו לקחת אותי לעבוד עם ילדות :thepirate

בכל מקרה, בהחלט אחד הסיפורים ההזויים

למרות שקראתי היום בעיתון הספורט של ידיעות משהו יותר הזוי

על איזה מישהו מוולש, שאמר שאם הם ינצחו במשחק רוגבי את אנגליה או משהו
אז הוא יחתוך לעצמו את האשכים
עכשיו הם לא ניצחו כבר 12 שנה
ואז הם ניצחו
אז הוא הלך הביתה, וחזר לבר עם האשכים בידו

ומה המשפחה אמרה ?
"ידענו שיש לו בעיות נפשיות, חשבנו שהתרופות יעזרו לו"
Shahar
ואני ראיתי אתמול משהו הרבה יותר הזוי!!!!!!

ילד בן 4 רצה שאמא שלו תקח אותו למשחקי וידאו
היא לא הסכימה
הוא לקח מתפתחות יצא מהבית הלך לאוטו שם הילוך ונסע לחנות
ראה שהיא סגורה
חזר הבית
בדרך דפק כמה מכוניות..
כל זה הוא למד מהמשחקי וידאו

יותר הזוי מזה???:eyespop:

מזל שלאמא שלו לא היה נייטרו
coby
כעעעעעעע


אני עובר לתל אביב !

YuVaL
quote:
Originally posted by Shahar
ואני ראיתי אתמול משהו הרבה יותר הזוי!!!!!!

ילד בן 4 רצה שאמא שלו תקח אותו למשחקי וידאו
היא לא הסכימה
הוא לקח מתפתחות יצא מהבית הלך לאוטו שם הילוך ונסע לחנות
ראה שהיא סגורה
חזר הבית
בדרך דפק כמה מכוניות..
כל זה הוא למד מהמשחקי וידאו

יותר הזוי מזה???:eyespop:

מזל שלאמא שלו לא היה נייטרו


מה
זה לא הגיוני
ילד בן 4 לא מספיק גבוהה וארוך כדי ללחוץ גם על הגז וגם לראות מה קורה בכביש וגם להעביר הילוכים???
אין מצבבבבב
DjChook
שחר תפסיק לעשן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement