return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Nuttige post :D : Zit je op een nerds school of nie (pg. 3)
View this Thread in Original format
basvh
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Hotelschool.....need I say more? Bij mij op school is de dresscode: zeiljas, bootschoentjes, hoog water, veel kraagjes en vooral veel roze voor de jonges :rolleyes: ...dan hebben we verder de boblijn voor dames, en het "ik ben een moederskindje"-ongewassen bloempotkapsel voor de heren. Zonder rrrrrr ben je niet van de partij en als je niet bij "de vereniging" zit (door outsiders aangeduidt als Io Vivat Nostrorum Sanitas, door insiders aangeduidt als jovivot) dan heb je helemaal afgedaan (zie mij lopen met mijn hippe bontkraagjas, sneakers en donkerblauw energie spijkerbroekje hehehe)...

Soms zit ik bij pgo (nadruk op "soms" haha)....en dan moet ik gewoon bijna kotsen als zo'n hotello begint te praten....echt IIEEEEEEWWWW :whip:

en hoe ze ook altijd allemaal doen alsof ze overal zoveel verstand van hebben: wat heb je nou meegemaakt als je 20 jaar onder de vleugels van je pappie en mammie hebt gezeten enzo...jeck :(

plot: ik voel me niet thuis op school :)


zo is het dus ook precis op mijn school, en al die kakkers gaan op vrijdagmiddag allemaal naar cafe bartjes in utrecht waar ze onder het genot van een goud gele rakkerrrrrr gaan drinken, ze zitten aan tafeltjes beetje te kletsen een aantal stopworden: pauper,badgast,lullo,rakker,gast(in den bosch ging ik op vrijdag middag naar cafe gompie waar iedereen stond te feesten en hoosen springen en zuipen) erg zaai dus daar in utrecht. er zit een gast bij mij op school die krijgt als ie 18 wordt 14 miljoen van zijn opas erfenis, echt niet normaal, gelukkig is het niet z'n kakker

dus ja ik heb het er ook niet echt naar mijn zin, maar ja boeien ik ben er niet om vrienden te maken maar om een diploma te halen
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Yarnie


Haha lopen idd veel balen rond hier in Leiden.
Zit zelf op de Tu Delft, echt een nerde universiteit. Zitten volgens mij nog minder wijven als die opleiding van kolkiewolkie. :whip:



Ik leef met je mee....

greetz kolkiewolkie
Mysteric
Ghe ghe, we kunnen bijna wel een Windesheim T-building meeting organiseren:

DubDub
kolkiewolkie
Glanis
me...
Little Theseus
Ik zit op de hogeschool holland, amsterdam diemen zuid.
En nadat ik al heel wat scholen heb gehad, en al heel wat ervaringen heb gehoord weet ik 1 ding zeker: op mijn school zitten de meeste en de mooiste vrouwen!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Oja btw, nerds zijn er wel maar geen kakkers en zeker niet in grote getallen.
K.nattick
quote:
Originally posted by Little Theseus
Ik zit op de hogeschool holland, amsterdam diemen zuid.
En nadat ik al heel wat scholen heb gehad, en al heel wat ervaringen heb gehoord weet ik 1 ding zeker: op mijn school zitten de meeste en de mooiste vrouwen!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Oja btw, nerds zijn er wel maar geen kakkers en zeker niet in grote getallen.


Damn je was me voor. Altijd gedacht dat er op m'n Hogeschool Communicatie de meeste mooie vrouwen rondliepen. Maar mettun tweede plek op de ranking Veel&LekkereDames bennik ook zeer tevreden!
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Mysteric
Ghe ghe, we kunnen bijna wel een Windesheim T-building meeting organiseren:

DubDub
kolkiewolkie
Glanis
me...


ROFL Serieus?
Jullie ook allemaal de nerd op Windesheim?
:D
Vet relaxt :p


Greetz,
Glaniskanis
kolkiewolkie
Op zich en puik idee om es te meeten, zei het dat ik verwacht tot aan de zomer nog een keer of 5 op school te komen (stagedagen (2x), een keer of 3 een herretje) dus dat wordt wat lastig. Schijnt echter wel een coole club te wezen in zwolle duz...

greetz kolkiewolkie
Henkie_henk
Meeten in the Q? lol.. strak plan..

k moe nog steeds glaniz zien.. koop dan ook es met je sloeberhoofd een mobieltje dan gaat communicatie wat makkelijker..

woeiiii alweer naar school zo.. (nog ff f inishing touch aan me haartjes)

L@taz y'all
Dj Alpha
Dr zitten trouwes ook van die nerds bij ons op sgool die een brief krijgen VOOR de toetsweek dat ze niet mee mogen doen en toch komen.. Overkwam een gozer uit me klas, die had in totaal maar 2 van de 20 pgo opdrachten ingeleverd.
Leraar: "wie zeg je? nee je staat niet op de lijst, doei"
whehehe, das toch wel lachwekkend ofnie? :D Ging ie huilend naar huis..
Optimus Trance
Ik zit op de Ichthus in Den Haag, op zich niet echt een nerdschool, veel wijven:D:D:D, ik geloof 75%ofzow, omdat de PABO en SPH samen met Communicatie deelt:D

Mar ja, dat valt in t niets als je op de Haagse Hogeschool komt....damn, 15.000 studenten, de helft wijven...onwijs veel lekkere daarzo...

Jukx
quote:
Originally posted by basvh


zo is het dus ook precis op mijn school, en al die kakkers gaan op vrijdagmiddag allemaal naar cafe bartjes in utrecht waar ze onder het genot van een goud gele rakkerrrrrr gaan drinken, ze zitten aan tafeltjes beetje te kletsen een aantal stopworden: pauper,badgast,lullo,rakker,gast


"Tapperrr, drie pils graag!"
"Wat een eneurme proleet is dat, zeker een externe!"
"Ehh.. wat een fluimen in deze toko, laten we weer snel terug gaan naar De Zaak!"

Tja, ik woon in Delft en als er ergens een school/universiteit is met veel koorballen, nerds, mongolen, debielen en &(*(^$#!@&*@ dan is het hier wel!! TU Delft namelijk... Yarnie, ik heb echt medelijden met je.
Gelukkig zit ik er zelf niet op maar toch wordt je er hier dagelijks mee geconfronteerd. Verschrikkelijk!!
Het ergste is als die koorballen met een groepje en dronken zijn... dan denken ze helemaal dat ze de koning zijn. Grrrrrrrr, dat wekt echt agressie op!! :eek:
Wat nou zinloos geweld!!! :whip: :whip: :whip:
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by Mysteric
Ghe ghe, we kunnen bijna wel een Windesheim T-building meeting organiseren:

DubDub
kolkiewolkie
Glanis
me...


Waarom niet he? Ow ja, de naam is RubDub,;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement