|
Nuttige post :D : Zit je op een nerds school of nie (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| michiel |
gasten, if only you knew......
he lul man van binsbergen!! wat zei je, kamphuis? hejajajaja |
|
|
| @ddicted |
Vrouwen op school, "leuk" onderwerp.....
Ik zit op zo'n school en als je daar 5 dagen naar toe zou gaan, weet je aan het eind van de week niet eens meer wat vrouwen zijn....... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
Dr zitten trouwes ook van die nerds bij ons op sgool die een brief krijgen VOOR de toetsweek dat ze niet mee mogen doen en toch komen.. Overkwam een gozer uit me klas, die had in totaal maar 2 van de 20 pgo opdrachten ingeleverd.
Leraar: "wie zeg je? nee je staat niet op de lijst, doei"
whehehe, das toch wel lachwekkend ofnie? :D Ging ie huilend naar huis.. |
Krijgen jullie brieven thuis als je niet mee mag doen met de toets whehehe?........wat een nerds op jullie afdeling.....gheghe |
|
|
| mido |
Ken ik allemaal niet over meelullen.
Ik zit al 6 jaar niet meer op school! :P
whehe |
|
|
| arno |
ik zit na het erasmiaans gymnasium en het marnix op de ergste kakschool van rotterdam. GRRRRR kakkers zijn zo zwaar irritant, echt bijna heel de school woont in dezelfde wijk (hillegersberg), ze zitten allemaal op dezelfde hockeyclub (h.c.r.) Lopen allemaal in de zelfde dit-zijn-van-die-kleren-die-je-aantrekt-omdat-je-moeder-het-zo-leuk-vindt-staan kleding (6 ralf-lauren en tommy hilfiger polo's over elkaar met kraagje hoog) En inderdaad, ze gebruiken allemaal woorden als : pauper, burger, kansloos....... enz. enz.
Maarja, je kunt ook op zo'n turkenschool terecht komen, dan zit ik liever tussen de kakkers |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by arno
En inderdaad, ze gebruiken allemaal woorden als kansloos....... enz. enz.
|
Kansloos is geen kakwoord hoor :p |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Blik
Kansloos is geen kakwoord hoor :p |
ik heb het echt nog nooit iemand horen zeggen behalve de kakkers op mijn school. |
|
|
| Gekhous |
| Hogeschool Haarlem, de betere "lateur word ik net als mijn vadeur" school, heel veel kak en heel veel omhoog gevallen mensen, maar ja, ken niet alles hebben, daarom hebben we ook veel geimigreerde chinezen en koreanen enzo, en veel lelijke wijven :) |
|
|
| M5 |
| haha!!! lol, KANSLOOS dat woord is zowat mijn stopwoordje :)) ligt zo lekkur in de mond...heerlijk! :D |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Gekhous
daarom hebben we ook veel geimigreerde chinezen en koreanen enzo, |
:D:D:D |
|
|
| Gekhous |
| i know Opti, maar die bij ons op school zijn in HELE grote getalen, ze spreken geen Nederlands, bezetten collectief de computerlokalen en stinken toch een partij ranzig naar bami enzo, niet normaal!!! je wilt ECHT niet in een lokaal zitten waar net een uur lang les is gegeven aan een internationale klas, ooooooooooooooooooooooooooh bah!!!!! |
|
|
| Optimus Trance |
| mmmm bami!!! ik ga maar van de Ichthus af en kom naar jouw school Gekhous!! |
|
|
|
|