|
Vanavond ASOT 183
|
View this Thread in Original format
| Magic83 |
A State of Trance Episode 183
Tonight ETN.FM will broadcast a brand new episode of A State of Trance by Armin van Buuren! The broadcast will start at 20:00 GMT+1, check www.etn.fm to tune in.
Leave your suggestions and opinions for the show
on forum.arminvanbuuren.com
A State Of Trance is a radio show presented by Armin van Buuren. Listen live to 'A State Of Trance'
Thursday night from 20:00 till 22:00 (GMT+1) on ETN.fm.
De meesten van jullie weten het vast al maar vond het toch ff de moeite waard om te melden :eyespop: :crazy: |
|
|
| @win |
He he ik voelde me al zo radeloos zonder Asot :p
Gelukkig begint het weer want ik wil nieuwe TUNES!! horen :) |
|
|
| MaGiK54 |
I have some very cool news for you! Armin today asked me if I would like to run a special A State of Trance episode 183 at ASOT's original time of 20:00 Dutch time Thursday.
Contrary to what I reported yesterday this is a NEW EXCLUSIVE mix, not the NYE2004 Sydney set!
We're having a bit of a challenge getting the files uploaded, I have about half of the show and I'm hoping I can get the other half resumed soon!
If the file is LATE, I'll swap Freezel and Armin's sets in the schedule below
I must emphasize that as far as I know, this is a ONE TIME EVENT! I wish I could say that ASOT was coming to ETN permanently and I'm sure once ASOT starts back up that we will be a part of it, but don't get too excited yet this is just a special 1 time thing :)
The ONE TIME Trance channel schedule for THURSDAY, 10 February is as follows:
Tis tot nu toe maar een éénmalige actie |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
I have some very cool news for you! Armin today asked me if I would like to run a special A State of Trance episode 183 at ASOT's original time of 20:00 Dutch time Thursday.
Contrary to what I reported yesterday this is a NEW EXCLUSIVE mix, not the NYE2004 Sydney set!
We're having a bit of a challenge getting the files uploaded, I have about half of the show and I'm hoping I can get the other half resumed soon!
If the file is LATE, I'll swap Freezel and Armin's sets in the schedule below
I must emphasize that as far as I know, this is a ONE TIME EVENT! I wish I could say that ASOT was coming to ETN permanently and I'm sure once ASOT starts back up that we will be a part of it, but don't get too excited yet this is just a special 1 time thing :)
The ONE TIME Trance channel schedule for THURSDAY, 10 February is as follows:
Tis tot nu toe maar een éénmalige actie |
Ach ja het is in ieder geval weer wat nieuws van Armin ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by @win
Ach ja het is in ieder geval weer wat nieuws van Armin ;) |
Beter iets als niet he :) |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Beter iets als niet he :) |
Daarom! Alvast even de nieuwe plaatjes voor TE beluisteren :D |
|
|
| franzelare |
| nu krijgt mijn leven weer zin ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| Vette hoor :clown: |
|
|
| Magicbas |
| Lekker nr zeg die nieuwe van IIO!! |
|
|
| Tom Lont |
| Dit is echt heel erg goed nieuws, ik hoop dat dit een vervolg krijgt. Klinkt weer erg lekker. Streamripper loopt iig. :cool: |
|
|
| eXos |
| Komt zo wel CDR uit van een group ;) |
|
|
| Chicane |
| woot, mensen komen weer uit hun sociaal isolement... tijd om de koekjes aan te slepen :D |
|
|
|
|