|
Vanavond ASOT 183 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Een koekie voor Armin...die heeft het nu wel verdient :D |
|
|
| Magicbas |
Ligt het aan mij, of zat armin bij deze laatste overgang een btje hinderlijk met zn faders te spelen?
Ik hoorde iig veel volume wisselingen... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Magicbas
Ligt het aan mij, of zat armin bij deze laatste overgang een btje hinderlijk met zn faders te spelen?
Ik dacht dat het aan de verbinding lag......maar wat jij zegt kan net zo goed waar zijn.. |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Magicbas
Denk van wel, zit in de mp3 want ik loop niet met het volume te spelen op ETN :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Freezel
Denk van wel, zit in de mp3 want ik loop niet met het volume te spelen op ETN :D |
Koekie voor freezel :) |
|
|
| @win |
| Lekker hoor om dit weer te horen! :) |
|
|
| Tom Lont |
| Pffff, wat is dit weer een mooie mix, beloofd wat voor armada night :eyes: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Koekie voor freezel :) |
Doe maar Glace-koek :D |
|
|
| Partyhardy! |
| Hoe is die Armin van Buuren - Birth Of An Angel? stevig/hard of gewoon goede trance? :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Hoe is die Armin van Buuren - Birth Of An Angel? stevig/hard of gewoon goede trance? :) |
Anjuna fluff met piano en zo van die dingen :p
maar hij valt best mee.. leuke melodie |
|
|
| BaRTeZ |
| Ik ben eerlijk gezegd vrij teleurgesteld. Het is inderdaad een standaard trance plaatje, geheel volgens het boekje. Niet origineel en niet vernieuwend dus meer van hetzelfde. Ik had van Armin iets anders verwacht, vooral omdat hij met een nieuw album komt (waar Birth Of An Angel wel op zal staan), maar hij gebruikt zelfs veel elementen/samples die hij op ‘76’ ook al heeft uitgemolken. Ik hoop niet dat dit nummer representatief is voor de rest van de cd. |
|
|
| Ultravibe! |
Ach, hij maakt het in ieder geval helemaal zelf!;)
Ik vind het een fijne tranceplaat. |
|
|
|
|