return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
האנשים המטומטמים שיש בפורום הזה
View this Thread in Original format
DJ-Energy
זה פשוט לא להאמין!!!.. אני נכנס היום
מדבר עם מורן
פתאום אני רואה
thread
וכתוב לי שטיסטו מת!!!.. ועוד מי כתב את זה?!?
Blik
המוד המסכן שיש לנו פה!!!!... תקלטו.. הוא עובד על אנשים וחושב שכולנו נוכל להבין את זה!!!!.. זה פשוט לא להאמין מה שקורה פה
כל שטינקר שנכנס חושב שהוא איזה טיסטו הבאה בגלל שהוא מתקלט לי עם
Traktor!!..
זה פשוט מוגזם כבר...
ומוש אחי אתה יכול לעשות לי טובה.. את הטראקים שלך תשים ב
Amature& Dj Section

כי לשם כל הטראקים של מפיקים מהפורום נועדו.. טוב אחי?...

אני כבר לא יודע מה הולך פה
שאני הגעתי לפה עוד בתקפות הטרמפמפם.. היה פה כיף והיה פה אנשים סחבים וקליברים שהיה אפשר לדבר איתם.... אז כנראה כל זה השתנה היום
והכל מה שנשאר לנו זה אנשים חסרי מחשבה שמתנהגים כמו ילדים בגיל 7!!...
ripcurl
באיזה פורום הוא רשפ את המודעה הזו???
DJ-Energy
quote:
Originally posted by ripcurl
באיזה פורום הוא רשפ את המודעה הזו???


ב
Music Discussion
אבל סוואמפר מחק את זה
ואני ומורן ועוד כמה ירדנו עליו קשה לחיים בצ'ט
ripcurl
טוב מאד
שלא יעשה שטויות יותר

עלק לי
moderator...
yonih
dj enrgy
אתה צודק ב-100% לפני יכלנו לדבר בפורמים וזה היה מעניין.
לא שאני בפורמים שנים אבל עכשיו כל פעם שאני
נכנס לראות משהו חדש בפורום אני רואה שיצא מייקס חדש למוש מן
ולא שזה לא מעניין אותי אבל לא נראה לי שזה ממש קשור.
DJ_BoN
quote:
Originally posted by DJ-Energy
זה פשוט לא להאמין!!!.. אני נכנס היום
מדבר עם מורן
פתאום אני רואה
thread
וכתוב לי שטיסטו מת!!!.. ועוד מי כתב את זה?!?
Blik
המוד המסכן שיש לנו פה!!!!... תקלטו.. הוא עובד על אנשים וחושב שכולנו נוכל להבין את זה!!!!.. זה פשוט לא להאמין מה שקורה פה
כל שטינקר שנכנס חושב שהוא איזה טיסטו הבאה בגלל שהוא מתקלט לי עם
Traktor!!..
זה פשוט מוגזם כבר...
ומוש אחי אתה יכול לעשות לי טובה.. את הטראקים שלך תשים ב
Amature& Dj Section

כי לשם כל הטראקים של מפיקים מהפורום נועדו.. טוב אחי?...

אני כבר לא יודע מה הולך פה
שאני הגעתי לפה עוד בתקפות הטרמפמפם.. היה פה כיף והיה פה אנשים סחבים וקליברים שהיה אפשר לדבר איתם.... אז כנראה כל זה השתנה היום
והכל מה שנשאר לנו זה אנשים חסרי מחשבה שמתנהגים כמו ילדים בגיל 7!!...


אחי מה לעשות...מתרגלים....אני כבר שנים מוקף בטיפשות של אנשים ולמדתי להתמודד עם זה.
עם הזמן גם אתה תוכל...
עלה והצלח!
luckystrike
בני זונות ...

אכשרה ילדים קטנים בלי חיים
בהתחלה כמעט חטפתי התקף לב

...
luckystrike
quote:
Originally posted by yonih
dj enrgy
אתה צודק ב-100% לפני יכלנו לדבר בפורמים וזה היה מעניין.
לא שאני בפורמים שנים אבל עכשיו כל פעם שאני
נכנס לראות משהו חדש בפורום אני רואה שיצא מייקס חדש למוש מן
ולא שזה לא מעניין אותי אבל לא נראה לי שזה ממש קשור.


אנשים - שמתי לב שזה דיי מפריע לכם העסק עם הטראקים אז אולי פשוט כמו שאנרג'י אמר שימו אותם ב
AMATURE SECTION
DJ-Energy
quote:
Originally posted by luckystrike


אנשים - שמתי לב שזה דיי מפריע לכם העסק עם הטראקים אז אולי פשוט כמו שאנרג'י אמר שימו אותם ב
AMATURE SECTION



רעיון טוב!!
:)

עלק אלה חושבים את עצמם מודים.. הם סתם חולרות בלי חיים
Dj Black
עאלקקקקקקקק מתתתתת

פחחחחחחחחחחחחחחחחחח
דייי אני על הרצפה
אני שונא את כל הילדים הקטנים האלה שמשעמם להם אז הם מציקים סתם
:whip:

צריכים יום אחד לגלות איפה הם גרים....ואז בשקט בשקט
בנתים סוגרים את המים
סתם
צריך להביא להם קצת מכות שירגעו

כבר לא יודעים למי להאמיו
:whip: :whip: :whip:
:eek:

nesher
בדיוק כמו האתר שכתב ש
Robert Miles
מת
אל תאמינו לשום מילה!
Dj Black
זוכרים שעשו יענו בסי אן אן
שבריטני ספירס מתה
:)

זה היה גדול....קפצתי על המיטה מרוב אושר ואז קלטתי את הכתובת איטרנט
:mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement