|
אני גאה להכריז בזאת
|
View this Thread in Original format
| Star |
לפני חודש וחצי הייתי הראשון שהודיע לכם על האלבום הזה
ועל מה שהולך להיות בתוכו
כולל הקטע של איתי שחתום אצלי
הקטע הזה שודר גם המון פעמים בתוכנית של גיא פדרמן כולל הגרסה הזאת
אז קבלו ואני שמח להודיע
| quote: |
Track Listings
Disc: 1
| 1. Blue Tubes (Intro Mix) - Hydroid
2. I Found You (Harry Lemon Remix) - Interstate
3. '3579 KM' - Kalafut & Fygle
4. Baltic Sea - Hammer & Bennett
5. Soul Dimension - Fluid In Motion
6. Close Enough (Noel Sanger Mix) - Keo
7. Heaven Drops - Jose Amnesia presents Tiffany
8. Let The Light In - Lens
9. Free Yourself - Aronek
10. In The End - Ave Mea
11. Quarter Century - Jagermaestro
12. I Know You're Gone - Max Graham featuring Jessica Jacobs
Disc: 2
1. Fanatic - Bakke & Ljungqvist
2. Sublimate - Steve May
3. Sorrow - Sundawner
4. Eighties (Original Remix) - Yilmaz Altanhan
5. A Dream Came Through - Nikola Gala
6. What - Attention Deficit
7. Electro Hairspray - Markus Schulz
8. Yael - Jellisimo
9. Connected (Santiago Nino Remix) - Ozgur Can
10. Space Guitar - Mike Foyle presents Statica
11. A Little Hazy Morning - Progresia presents Sokaya
12. Language - Hammer & Bennett
כן כן זה אמיתי!!!!!
בקרוב אני יודיע על עוד כמה הפתעות מהצד של איתי זה כולל אלבום מלא ועוד כמה ריליסים!!!!!! |
|
|
| Flotser |
נראה לי שחצי או אולי יותר מהאומנים באלבום הזה הם אנשים המפורום הפקה פה של
TA |
|
|
| markfeldman |
| לא הבנתי, זה אוסף שהולך לצאת ? |
|
|
| Star |
כן זה אוסף חדש שיצא באפריל
מרקוס מיקסס אותו לפני שבועיים |
|
|
| markfeldman |
| quote: | כן זה אוסף חדש שיצא באפריל
מרקוס מיקסס אותו לפני שבועיים |
ואללה, יצא לו כבר לפני שנה איזה אוסף במיקסוסו, לא ?
בכל אופן אחלה טראקליסט !
כבוד גדול לאיתי שלנו לפתוח את האוסף הזה.
יש פה כמה קטעים נדירים כמו:
BALTIC SEA
CLOSE ENOUGH - NOEL SANGER MIX
HEAVEN DROPS
IN THE END ! ! ! !
QUARTER CENTURY ! ! ! !
CONNECTED - SANTIAGO NINO DUB TECH ! ! !
בנוסך הוא משלב מלא קטעים מהשנה החולפת.
אוסף מעולה ! |
|
|
| Shahar |
אני ידעתי על זה כבר מזמןןןןןןן!! :tongue2
מארק אתה משפיע עלי חזק עם הטראקים שלך בחתימה!!
על כל אחד מהם אני נדלק בסוף ומגלה שהוא נמצא אצלך בחתימה :D
in the end אחחחח מה הייתי עושה בשביל להשיג אותו |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מארק אתה משפיע עלי חזק עם הטראקים שלך בחתימה!!
על כל אחד מהם אני נדלק בסוף ומגלה שהוא נמצא אצלך בחתימה
in the end אחחחח מה הייתי עושה בשביל להשיג אותו |
אני שמח לשתף את כולכם עם הטראקים החביבים עליי שטרם השגתי אותם.
ואני עוד יותר שמח שבסוף אתם אוהבים אותם בדיוק כמוני. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני שמח לשתף את כולכם עם הטראקים החביבים עליי שטרם השגתי אותם.
ואני עוד יותר שמח שבסוף אתם אוהבים אותם בדיוק כמוני. |
in the end
חזק חזק חזק!!
וכנ"ל
language
שבתכלס נדלקתי עליו ממש רק במסיבה עם ארמין..
לפני זה לא מצאתי בו משו
כנראה הרמיקס של סנטייגו נינו ממש הדליק אותי |
|
|
| markfeldman |
| quote: | language
שבתכלס נדלקתי עליו ממש רק במסיבה עם ארמין..
לפני זה לא מצאתי בו משו
כנראה הרמיקס של סנטייגו נינו ממש הדליק אותי |
לסנטיאגו יש את הכישרון להפוך כל קטע לפצצת טרייבל ! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
לסנטיאגו יש את הכישרון להפוך כל קטע לפצצת טרייבל ! |
טרייבל?!
חס וחלילה!!
איך אתה מעז לקשר בין הסגנון המדהים שלהם לטרייבל? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | טרייבל?!
חס וחלילה!!
איך אתה מעז לקשר בין הסגנון המדהים שלהם לטרייבל? |
טק-טרייבל התכוונתי. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
טק-טרייבל התכוונתי. |
לא יודע במה הסגנון הזה מתאפיין...הוא בנזונה אבל :) |
|
|
|
|