return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הזמנת ציוד מהאינטרנט
View this Thread in Original format
s0undw4v3
yo yo yo
אחלה בחלה אחלה בחלה בחלה אחלה אחלה
(סתם עלה לי בראש)

אני מתכנן על ה
Technics RP-DH1200
החדשות... אבל אני מחפש אתר אמין שאפשר להזמין ממנו - ושלא ישחוט אותי במחיר. למישהו יש נסיון עם אתרים מחו"ל? את אי-ביי כבר ניסיתי וקשה למצוא שם מישהו ששולח לארץ.

כרגע אני מחפש אתר לציוד שהוא לא ב-אי ביי.

יאללה תודה אנשים...

נועם.
Shahar
לדעתי אל תזמין מהאינטרנט
תלא יכול לדעת מה ישלחו לך ואיך זה יגיע..
תוסיף 100-200 שקל תקנה בחנות עם אחריות ותראה בעינים מה אתה קונה
taltul
quote:
Originally posted by Shahar
לדעתי אל תזמין מהאינטרנט
תלא יכול לדעת מה ישלחו לך ואיך זה יגיע..
תוסיף 100-200 שקל תקנה בחנות עם אחריות ותראה בעינים מה אתה קונה

עשיייייייייייר..... חחחח

ושחר אתה נזהר יותר מדי...
יש אתרים אמינים...אני קניתי הרבה דברים ככה... בלי שום בעיה...אז יאללה אל תפחיד פה את כל האנשים...
יש מלא אתרים טובים...לא כולם רמאים בעולם הזה...אם אתה לא יודע עדיין.
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
עשיייייייייייר..... חחחח

ושחר אתה נזהר יותר מדי...
יש אתרים אמינים...אני קניתי הרבה דברים ככה... בלי שום בעיה...אז יאללה אל תפחיד פה את כל האנשים...
יש מלא אתרים טובים...לא כולם רמאים בעולם הזה...אם אתה לא יודע עדיין.


אנלא עשיייייררררר:crazy:

ומסכים איתך שיש אתרים אמינים...(חלק אפילו יותר אמינים מלקנות באיזה חנות לא מוכרת)..אבל גם יש כאלה שלא....
לפני כמה זמן היה כתוב בעיתון שמישו הזמין מאיזה אתר מפורסם וקיבל בכלל משהו הרבה יותר ישן ממה שהיה מתוכנן....

קיצור רק נתתי את דעתי
TheHunter
אין בעיה להזמין מהאינטרנט כול עוד האתר באמת ידוע ואמין, ולא איזה משהו שנראה כיאילו עשו אותו בוורד של מייקרוסופט.

מה שכן צריך להזהר, אם אתה מזמין מחו"ל.. במכס יכולים לדפוק אותך חזק מאוד מאוד וזה יכאב.
s0undw4v3
אתם עוד "צעירים" בנושא אני רואה. אני מודע לכל הבעיות שיכולות להיווצר כתוצאה מהזמנה באינטרנט.

את האוזניות האלה אפילו היבואן של טכניקס בארץ לא מכיר בכלל!

יש רק באינטרנט.

(מכס על אוזניות הוא 15 אחוז. פלוס 17 אחוז מע"מ = 35 אחוז)

שאלתי אם למישהו יש נסיון עם ספציפי עם אתרים שמוכרים ציוד שהוא יכול להמליץ עליהם.
Shahar
אם תשואל אותי
עדיף שתחכה שמישו שנוסע לחול יביא לך
יש פה כמה שנוסעים ל
MAYDAY
ולעוד פסטיבלים קרובים
אולי מישו יסכים שתתן לו כסף מראש ויקנה לך
למרות שכתבת שיש את זה רק באינטרנט...בטח בחול יש...
s0undw4v3
יש בחו"ל מן הסתם. התכוונתי להגיד שאין בארץ - ובתור אחד מהארץ, אפשר להזמין את זה רק מהאינטרנט...
Shahar
quote:
Originally posted by s0undw4v3
יש בחו"ל מן הסתם. התכוונתי להגיד שאין בארץ - ובתור אחד מהארץ, אפשר להזמין את זה רק מהאינטרנט...


נסה לבקש ממישו שנוסע מפה למיידיי לקנות לך
SMoKeR
שלום, יש בחור בשם אלירן רפאל שהוא משווק של האתר
www.sixstartdj.com

אבל נראה לי שלאחרונה הוא כבר לא מספק ציוד (פה בארץ) לבודדים כי זה לא משתלם לו, אז הוא משווק רק בסיטונאות לחנויות...
אבל אני בקרוב מתכנן להזמין ציוד דרכו ואני מתפלל שהוא יסכים...
חשוב שתדע שהוא לא מספק אחריות ושרוב המוצרים מגיעים עם שנאים של ייצוב מתח חשמלי (בגלל המתח החשמלי פה בארץ)

קבל את המודעת פרסום שלו
quote:
HEY DJ!!! !!!! דיג'יים לקרוא טוב !
שלום , שמי אלירן רפאל ואני משווק ציוד לDJS, מועדונים ואולפנים מכל רחבי העולם.
אני משווק מורשה ,המוצרים שאני מוכר נשלחים ישירות ממפעלי היצרנים לאחר שעברו בקרת איכות.
(אני מופיע ברשימת המשווקים המורשים - SIXSTAR DJ באתר www.pioneerprodj.com )
לצפייה בקטלוג המוצרים שלי :
http://www.sixstardj.com
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*המחירים שאני מציע הם הכי זולים שיש, מכיוון שהכמות שאני מוכר ביום לא נמכרת בכל מדינת ישראל בחודש שלם.
*בקניה דרכי אתם חוסכים את פערי התיווך שהחנויות בארץ לוקחות (אתם קונים ישירות ממני ,מהיבואן לצרכן)
*אני מוכר אך ורק ציוד חדש (לפעמים יש מבצעים על מכשירים מתצוגה) , נא לא לפנות בנוגע למוצרים יד שנייה.
*המחירים באתר הם מחירי השוק בארה"ב בדולרים לא כולל מע"מ של מדינת קליפורניה( 8.25 אחוז ) (החנות שלנו ממוקמת בלב לוס אנג'לס) מתכננים טיול באיזור? קפצו לביקור!
*המחירים באתר אינם כוללים דמי יבוא לארץ, צרו קשר לחישוב עלויות. - ניתן לבצע הזמנות לכתובות בארה"ב.
*המחיר בשקלים יקבע על פי שער הדולר ביום הקנייה. עפ"י אתר www.themarker.co.il (מופיע בתחתית העמוד)
*המכשירים מגיעים עם תקעים 110 וולט, יש לחבר אותם לשנאי. הצעת המחיר שתקבלו כוללת שנאי !
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
התשלום ואיסוף הציוד מתבצעים בתל אביב:
הכל לבית מוצרי חשמל
רחוב רמבם 13 תל אביב, מדרחוב נחלת בנימין
הכניסה מרחוב אלנבי , 03-5162551
למסלול נסיעה מכל כתובת בארץ : www.emap.co.il
זמן אספקה: 14-21 ימי עסקים (לא כולל סופי שבוע וחגים)
**במקרה של שביתה בנמלים ובמכס או בדיקה בטחונית ספירת הימים קופאת, שכן אין הדבר בשליטתנו.
תנאי התשלום: 50 אחוז מסכום העסקה ביום ההזמנה, השלמת התשלום ביום איסוף החבילה.
(מזומן או כרטיס אשראי באמצעות פיי-פאל )
*ניתן לקבל את המשלוח עד לפתח הבית - במקרה זה יש לבצע את התשלום במלואו ביום ההזמנה.
-לפרטים נוספים על אפשרות זו צרו עימי קשר.

למידע נוסף:
ICQ 168909477
[email protected]
לחיוג ישיר לקו האישי שלי - 012 או 013 או 014
1818-481-6632 - למי שדואג לחשבון הטלפון , דקת שיחה מבזק לפלאפון\סלקום\אורנג' עולה יותר...
**דרושים סוכנים
עקב הפניות הרבות, על מנת לקבל תשובות באופן מהיר אנא צרפו להודעתכם קישור מהקטלוג לדף המוצר.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
אני מתחייב למחיר הכי זול ! NO BULL !!!
מצאתם משווק מורשה שמוכר בפחות? אני לא רק אשווה אני אתן לכם עוד 5 אחוז הנחה !


שיהיה בהצלחה, אני יודה לך מאוד אם תספר לי מה נסגר בסוף עם ההזמנה שאתה רוצה לעשות...

skelz
אני קניתי RP DH1200
מטורפות :))))

היה לי מישהו שיביא אז.. הכל התארגן ככה
ואפילו מכס לא נאלצתי לשלם
כל העסקה בסוף יצאה
155$
:)
m0sh
אל תקנה
ביזבוז כסף מושלם...
אוזניות כבדות מאד (פי 4 מהפיוניר) וגם סאונד חביב לא יותר...

HDJ BY A MILE

אני מכיר מקום בארץ שמוכרים וגם שמעתי אותם...
1200 שקל אם אני לא טועה

אם וסתם בשביל הפרוטוקול תסתכל

http://www.skratchworx.com/reviews/headphonetest.htm
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement