|
הזמנת ציוד מהאינטרנט
|
View this Thread in Original format
| s0undw4v3 |
yo yo yo
אחלה בחלה אחלה בחלה בחלה אחלה אחלה
(סתם עלה לי בראש)
אני מתכנן על ה
Technics RP-DH1200
החדשות... אבל אני מחפש אתר אמין שאפשר להזמין ממנו - ושלא ישחוט אותי במחיר. למישהו יש נסיון עם אתרים מחו"ל? את אי-ביי כבר ניסיתי וקשה למצוא שם מישהו ששולח לארץ.
כרגע אני מחפש אתר לציוד שהוא לא ב-אי ביי.
יאללה תודה אנשים...
נועם. |
|
|
| Shahar |
לדעתי אל תזמין מהאינטרנט
תלא יכול לדעת מה ישלחו לך ואיך זה יגיע..
תוסיף 100-200 שקל תקנה בחנות עם אחריות ותראה בעינים מה אתה קונה |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Shahar
לדעתי אל תזמין מהאינטרנט
תלא יכול לדעת מה ישלחו לך ואיך זה יגיע..
תוסיף 100-200 שקל תקנה בחנות עם אחריות ותראה בעינים מה אתה קונה |
עשיייייייייייר..... חחחח
ושחר אתה נזהר יותר מדי...
יש אתרים אמינים...אני קניתי הרבה דברים ככה... בלי שום בעיה...אז יאללה אל תפחיד פה את כל האנשים...
יש מלא אתרים טובים...לא כולם רמאים בעולם הזה...אם אתה לא יודע עדיין. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by taltul
עשיייייייייייר..... חחחח
ושחר אתה נזהר יותר מדי...
יש אתרים אמינים...אני קניתי הרבה דברים ככה... בלי שום בעיה...אז יאללה אל תפחיד פה את כל האנשים...
יש מלא אתרים טובים...לא כולם רמאים בעולם הזה...אם אתה לא יודע עדיין. |
אנלא עשיייייררררר:crazy:
ומסכים איתך שיש אתרים אמינים...(חלק אפילו יותר אמינים מלקנות באיזה חנות לא מוכרת)..אבל גם יש כאלה שלא....
לפני כמה זמן היה כתוב בעיתון שמישו הזמין מאיזה אתר מפורסם וקיבל בכלל משהו הרבה יותר ישן ממה שהיה מתוכנן....
קיצור רק נתתי את דעתי |
|
|
| TheHunter |
אין בעיה להזמין מהאינטרנט כול עוד האתר באמת ידוע ואמין, ולא איזה משהו שנראה כיאילו עשו אותו בוורד של מייקרוסופט.
מה שכן צריך להזהר, אם אתה מזמין מחו"ל.. במכס יכולים לדפוק אותך חזק מאוד מאוד וזה יכאב. |
|
|
| s0undw4v3 |
אתם עוד "צעירים" בנושא אני רואה. אני מודע לכל הבעיות שיכולות להיווצר כתוצאה מהזמנה באינטרנט.
את האוזניות האלה אפילו היבואן של טכניקס בארץ לא מכיר בכלל!
יש רק באינטרנט.
(מכס על אוזניות הוא 15 אחוז. פלוס 17 אחוז מע"מ = 35 אחוז)
שאלתי אם למישהו יש נסיון עם ספציפי עם אתרים שמוכרים ציוד שהוא יכול להמליץ עליהם. |
|
|
| Shahar |
אם תשואל אותי
עדיף שתחכה שמישו שנוסע לחול יביא לך
יש פה כמה שנוסעים ל
MAYDAY
ולעוד פסטיבלים קרובים
אולי מישו יסכים שתתן לו כסף מראש ויקנה לך
למרות שכתבת שיש את זה רק באינטרנט...בטח בחול יש... |
|
|
| s0undw4v3 |
| יש בחו"ל מן הסתם. התכוונתי להגיד שאין בארץ - ובתור אחד מהארץ, אפשר להזמין את זה רק מהאינטרנט... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
יש בחו"ל מן הסתם. התכוונתי להגיד שאין בארץ - ובתור אחד מהארץ, אפשר להזמין את זה רק מהאינטרנט... |
נסה לבקש ממישו שנוסע מפה למיידיי לקנות לך |
|
|
| SMoKeR |
שלום, יש בחור בשם אלירן רפאל שהוא משווק של האתר
www.sixstartdj.com
אבל נראה לי שלאחרונה הוא כבר לא מספק ציוד (פה בארץ) לבודדים כי זה לא משתלם לו, אז הוא משווק רק בסיטונאות לחנויות...
אבל אני בקרוב מתכנן להזמין ציוד דרכו ואני מתפלל שהוא יסכים...
חשוב שתדע שהוא לא מספק אחריות ושרוב המוצרים מגיעים עם שנאים של ייצוב מתח חשמלי (בגלל המתח החשמלי פה בארץ)
קבל את המודעת פרסום שלו
| quote: | HEY DJ!!! !!!! דיג'יים לקרוא טוב !
שלום , שמי אלירן רפאל ואני משווק ציוד לDJS, מועדונים ואולפנים מכל רחבי העולם.
אני משווק מורשה ,המוצרים שאני מוכר נשלחים ישירות ממפעלי היצרנים לאחר שעברו בקרת איכות.
(אני מופיע ברשימת המשווקים המורשים - SIXSTAR DJ באתר www.pioneerprodj.com )
לצפייה בקטלוג המוצרים שלי :
http://www.sixstardj.com
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*המחירים שאני מציע הם הכי זולים שיש, מכיוון שהכמות שאני מוכר ביום לא נמכרת בכל מדינת ישראל בחודש שלם.
*בקניה דרכי אתם חוסכים את פערי התיווך שהחנויות בארץ לוקחות (אתם קונים ישירות ממני ,מהיבואן לצרכן)
*אני מוכר אך ורק ציוד חדש (לפעמים יש מבצעים על מכשירים מתצוגה) , נא לא לפנות בנוגע למוצרים יד שנייה.
*המחירים באתר הם מחירי השוק בארה"ב בדולרים לא כולל מע"מ של מדינת קליפורניה( 8.25 אחוז ) (החנות שלנו ממוקמת בלב לוס אנג'לס) מתכננים טיול באיזור? קפצו לביקור!
*המחירים באתר אינם כוללים דמי יבוא לארץ, צרו קשר לחישוב עלויות. - ניתן לבצע הזמנות לכתובות בארה"ב.
*המחיר בשקלים יקבע על פי שער הדולר ביום הקנייה. עפ"י אתר www.themarker.co.il (מופיע בתחתית העמוד)
*המכשירים מגיעים עם תקעים 110 וולט, יש לחבר אותם לשנאי. הצעת המחיר שתקבלו כוללת שנאי !
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
התשלום ואיסוף הציוד מתבצעים בתל אביב:
הכל לבית מוצרי חשמל
רחוב רמבם 13 תל אביב, מדרחוב נחלת בנימין
הכניסה מרחוב אלנבי , 03-5162551
למסלול נסיעה מכל כתובת בארץ : www.emap.co.il
זמן אספקה: 14-21 ימי עסקים (לא כולל סופי שבוע וחגים)
**במקרה של שביתה בנמלים ובמכס או בדיקה בטחונית ספירת הימים קופאת, שכן אין הדבר בשליטתנו.
תנאי התשלום: 50 אחוז מסכום העסקה ביום ההזמנה, השלמת התשלום ביום איסוף החבילה.
(מזומן או כרטיס אשראי באמצעות פיי-פאל )
*ניתן לקבל את המשלוח עד לפתח הבית - במקרה זה יש לבצע את התשלום במלואו ביום ההזמנה.
-לפרטים נוספים על אפשרות זו צרו עימי קשר.
למידע נוסף:
ICQ 168909477
[email protected]
לחיוג ישיר לקו האישי שלי - 012 או 013 או 014
1818-481-6632 - למי שדואג לחשבון הטלפון , דקת שיחה מבזק לפלאפון\סלקום\אורנג' עולה יותר...
**דרושים סוכנים
עקב הפניות הרבות, על מנת לקבל תשובות באופן מהיר אנא צרפו להודעתכם קישור מהקטלוג לדף המוצר.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
אני מתחייב למחיר הכי זול ! NO BULL !!!
מצאתם משווק מורשה שמוכר בפחות? אני לא רק אשווה אני אתן לכם עוד 5 אחוז הנחה ! |
שיהיה בהצלחה, אני יודה לך מאוד אם תספר לי מה נסגר בסוף עם ההזמנה שאתה רוצה לעשות... |
|
|
| skelz |
אני קניתי RP DH1200
מטורפות :))))
היה לי מישהו שיביא אז.. הכל התארגן ככה
ואפילו מכס לא נאלצתי לשלם
כל העסקה בסוף יצאה
155$
:) |
|
|
|
|