return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France

Pages: [1] 2 3 
ASOT est de retour: confirmation sur ETN.FM
View this Thread in Original format
FerryTayle


Je viens d'apprendre une très bonne nouvelle. J'ai la joie de vous annonçer le retour d'ASOT sur ETN.FM et de façon définitive
La premier ASOT en anglais ayant bien marché, Armin a décidé poursuivre sur ETN

quote:
Great news everybody! I have just confirmed with Armin that for the time being A State Of Trance will be an ONLINE show and ETN is going to be part of it! The show will also be carried on other some other online stations, but of course ETN is the highest quality free station ;)
The show is moving BACK to it's original time of 20:00 (8pm) CET (GMT+1) and 14:00 (2pm) US Eastern (GMT-5)

As far as I know, the FORMAT of the show will stay the same with 1st hour being 'Newest Tunes Selected' and the 2nd hour being 'Non-Stop In the Mix', but BONUS! NO COMMERCIALS! :)

Also due to the fact that the show is being carried on multiple stations, I don't think the shows will be LIVE live anymore, but prerecorded.

I am in the process of rearranging the Thursday schedule to try to get things back to normal, keep watching the schedule for updates!

Tell all your friends! Armin will be watching the listener numbers for all the internetstations carrying the show and I'm sharing the show with some internet radio heavyweights, so help spread the word about ETN's 192, 128 & 32 kbps free streams and downloads of the show!

ETN Crew


Plus d'infos ici
raph93
yaisse!
JLP
Je m'y attendai ;)
Ca ne pouvais pas se finir comme ca :thepirate
Nightflowers
excellente nouvelle merci :)
stanymi
c reparti le jeudi !
webandyscott
Tous sur IRC Armin is BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK !!! :thepirate
Mister NjoY
TROP BON :crazy:
BlackHole
Merci Armin !!! et merci ETN !!!

:whip: :whip: F*** Slam FM :whip: :whip:
_ Andy _


Il innonde toutes les webradios ou quoi? :conf:
Transa.E.P
quote:
Originally posted by _ Andy _


Il innonde toutes les webradios ou quoi? :conf:



Il vise la 1ere place cette année:D:thepirate

;)

France
ca promet même d'être mieux qu'avec id-t avant..parce que:

1) en anglais
2) no commercials
3) no news

:D
davidemonin
N'oublier pas que DI-fm ne transmet qu'a 96k , quand a www.ETN.fm , vous pouvez ecouter au show aux qualites de 192 k ou 128k gratuitement!!;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement