|
Geen live broadcasts meer van id&t events?
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Zeer binnenkort zal het volledige download portal Dance-Tunes.com on-line beschikbaar worden. Op dit download portal is het straks mogelijk om tegen betaling de laatste en nieuwste dance te downloaden.
Dance-Tunes.com wil je nu alvast verblijden met 2 unieke downloads van Ferry Corsten. Deze live-sets zijn opgenomen op Trance Energy 2005 !!!!! Deze live-sets kan je downloaden voor een introductieprijs van € 7,70. Je kunt ze met Credit Card of SMS (als je geen Credit Card hebt) betalen.
Daarnaast biedt Dance-Tunes.com jou beeld aan van het optreden van Ferry Corsten. Deze kan je gratis downloaden.
Als je ongeduldig bent dan kun je natuurlijk alvast een kijkje nemen op de beta-versie 0.9 (dit is een test-versie !!!). Elke dag komen hier nieuwe tunes bij en nieuwe unieke features worden continue toegevoegd. Via deze test-versie is het al mogelijk om tunes tegen betaling te downloaden.
Wil je op de hoogte worden gehouden wanneer volledige site van Dance-Tunes.com on-line gaat dan kan je je inschrijven voor de nieuwsbrief van Dance-Tunes.com via de beta-versie. Dance-Tunes.com zal jou dan als eerste informeren waarna het volledige download portal on-line gaat. |
whaha een introductieprijs nog wel....ben benieuwd wat de normale prijs voor livesets gaan worden..
Voortaan zal id&t alle sets van events hier aanbieden en gaan ze natuurlijk niks uitzenden via slamfm..
Wel benieuwd hoeveel gekken er zijn die hier voor willen betalen. |
|
|
| DJ_Siesta |
| het zat er ook aan te komen, slim initiatief die winkel. |
|
|
| nwopper |
| Op Partyflock heb je altijd zo'n nee-schuddende smiley....in een situatie als deze komt 'ie prima van pas.... Wat een zuigerds :whip: |
|
|
| moogwai |
ach ja, als ze maar geld kunnen verdienen :rolleyes:
Ik vind 7,70 veel geld voor een simpele setje van een uur. En het is niet eens de volledige set van Ferry. Barber's Adagio For Strings is er bv. uitgecut...
Verder vind ik legale download sites wel goede initiatieven, maar dan vooral voor singles. Alleen moet de prijs wel redelijk is. |
|
|
| Original |
| Maakt me opzich niet zoveel uit, ze staan toch binnen no-time weer op ergens gratis op internet waar ik ze dan wel weer vandaan pluk. :D |
|
|
| Ding Chavez |
De set uit de VIP area staat er iig al weer, Trance_Energy_2005-Ferry_Corsten_(READ_NFO)_Live_12-02-2005-xxx
Ik blijf het raar vinden, als er iets meehelpt aan het vergroten van de bekendheid van dj's dan zijn het de livesets wel. Ik weet ook niet wie hier nou aan verdient, gaat er ook een deel naar de artiest? |
|
|
| Matthijs |
| Wel ERG veel geld voor een liveset, er zullen niet veel mensen zijn die dat er voor over hebben denk ik... :rolleyes: |
|
|
| eieregooie |
| Die van de main is er ook al... |
|
|
| Fkwebeman |
ik was ook absoluut niet van plan om voor livesets te gaan betalen..
Maar het zat er natuurlijk wel een beetje aan te komen, ID&T ziet ook in dat er verschrikkelijk veel sets op het net te vinden zijn en denkt ook daar weer geld aan te kunnen verdienen.. (en zal dat ongetwijfeld ook doen..) |
|
|
| Chicane |
| Ik zou het helemaal niet erg vinden om te betalen als de kwaliteit maar beter is dan *beep* of *censor* ooit kan uitbrengen wat een is dat zeg. |
|
|
| Magic83 |
| Écht absurde prijs. Dat ga ik er van me lang zal ze leven niet voor betalen |
|
|
| SaBi |
| Ik heb er ook geen moeite mee om iets er voor te betalen , maar 7 euro ( introductie prijs ) vind ik toch wel aan de erg hoge kant . |
|
|
|
|