return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
סנוקר
View this Thread in Original format
yaman
משהו רואה את זה ביורו ספורט אולי?



אי אפשר להתעלם מהמשחק המדהים הזה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by yaman
משהו רואה את זה ביורו ספורט אולי?



אי אפשר להתעלם מהמשחק המדהים הזה


תתפלא אבל אפשר...
למשל אם עובדים 12-14 שעות ביום
ועוד שעתיים ביום הולכות על נסיעות
וצריך גם לישון ולשמוע מוזיקה
אי אפשר שלא להתעלם מזה.....

זה המצב עבורי
Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יגאל דיי אתה הורג אותי עם התגובות שך
עזוב אם יאמאן כבר
הוא מנסה לתרום לפורום ואתה כל פעם מפחיד אותו:nervous:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יגאל דיי אתה הורג אותי עם התגובות שך
עזוב אם יאמאן כבר
הוא מנסה לתרום לפורום ואתה כל פעם מפחיד אותו:nervous:


למה מפחיד?
לא זו הכוונה..

פשוט התייחסתי למה שהוא כתב מנקודת מבט שלי
אם הייתי רוצה להבריח אותו הייתי שם אחת מהתמונות שלי מאילטה 2 :D
Rising
יגאל החקלאי
Huge-A
סנוקר שאני רואה הכי הרבה זה באתר של yahoo;)

סתם ככה אני מכיר את הספורט הזה שמשדרים אבל למי יש זמן לראות ...:tongue2
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
למה מפחיד?
לא זו הכוונה..

פשוט התייחסתי למה שהוא כתב מנקודת מבט שלי
אם הייתי רוצה להבריח אותו הייתי שם אחת מהתמונות שלי מאילטה 2 :D


חחחחחח כי יש לך תגובות אנטי יאמאן כאלה
פעם הוא היה רושם פה כל הזמן ואז באת והתחלת להפחיד אותו
תראה היום הוא בקושי רושם הוא מפחד
:nervous:


חכו עוד 3 שנים תראו את הסנוקר שאני יפתח
אני זין אם לא תבואו קבוע
איזה מקום יפה זה הולך להיות!!
אמרתי כבר שהדגש במקום הזה זה על איכות ולא על רווחים!
זה לא יהיה מקום שכל אחד יכול להכנס
ולא מקום שאנשים באים בשביל לריב!
אנשים יבואו בגלל שהם אוהבים לשחק סנוקר או לשתות קצת או סתם באים להנות!
וזה יהיה מקום יפה קצת רומנטי אפילו עם אווירה בת זונה...וגם דיג'יי אורך בשישי
FederalBI
quote:
Originally posted by Shahar
אורך בשישי

אורח *
Shahar
כן
בטעות
Huge-A
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחח כי יש לך תגובות אנטי יאמאן כאלה
פעם הוא היה רושם פה כל הזמן ואז באת והתחלת להפחיד אותו
תראה היום הוא בקושי רושם הוא מפחד
:nervous:


חכו עוד 3 שנים תראו את הסנוקר שאני יפתח
אני זין אם לא תבואו קבוע
איזה מקום יפה זה הולך להיות!!
אמרתי כבר שהדגש במקום הזה זה על איכות ולא על רווחים!
זה לא יהיה מקום שכל אחד יכול להכנס
ולא מקום שאנשים באים בשביל לריב!
אנשים יבואו בגלל שהם אוהבים לשחק סנוקר או לשתות קצת או סתם באים להנות!
וזה יהיה מקום יפה קצת רומנטי אפילו עם אווירה בת זונה...וגם דיג'יי אורך בשישי


זה בעיה איתכם הערסים
חייבים לפתוח סנוקר או איזה משהו ככה לקבץ בו את כל החברייה :D

שחר מה יהיה תגיד לי ..
קודם כל תסיים צבא.. (בטוח אתה יוצא על אי התאמה )
ואז תעשה קצת חיים עם חיים ולך תדע אולי יצא לך איתו משהו :toothless

taltul
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחח כי יש לך תגובות אנטי יאמאן כאלה
פעם הוא היה רושם פה כל הזמן ואז באת והתחלת להפחיד אותו
תראה היום הוא בקושי רושם הוא מפחד
:nervous:

:) ?פה נכנס קטע של טיב החינוך שדיברנו איתך עליו היום אה
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
:) ?פה נכנס קטע של טיב החינוך שדיברנו איתך עליו היום אה


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה דהג'וו חחחח!!

אתה יודע אפשר לפתוח פוסט סקר בקשר למה שדיברנו נראה מה אנשים חושבים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement