|
Virus op MSN Messenger (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Dit is de hoer in kwestie trouwens :D
 |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^merci e :o |
jama ge moet ni enkel de link klikken he, ge moet het ook nog eens downloaden...
hallooooooooooo how obvious can you get :)
en dat die andere drekt offline is zegt toch ook genoeg ;) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Phortastic
als ge daarin trapt zijde zo lomp als een achterdeur, no offence. |
ik kan me toch inbeelden dat je er geen kwaad in ziet wanneer je heb bijvoorbeeld van je vriendin ofzo krijgt.
in mijn link werd zelfs naar www.chello.nl verwezen en ik ken 2 mensen die daar inderdaad dingen op storen, dusja. Zo'n dingen worden volgens mij niet uitgevonden omdat de meerderheid er niet in trapt. |
|
|
| Phortastic |
| ^ lees men reply boven uw post :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Phortastic
^ lees men reply boven uw post :) |
ik weiger :p |
|
|
| Kaidreas |
^aaaaaaaaaaah... joa dan zede loemp :D
hahahahaha da was voor phortastic dus e... hahahaha kei grappig dat ik precies op rafic reageer.. ik weiger... joa dan zede loemp :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
Dit is de hoer in kwestie trouwens :D
|
Die lijkt op een meisje dat bij mij op de middelbare school zat :D
Ik ben benieuwd hoeveel er straks staan als ik thuis kom :) |
|
|
| djcresto |
| ik heb er ook op geklinkt omdat het van een persoon kwam die ik kan vertrouwen. Normaal ben ik zeer sceptisch tov zulke dingen. Men vorige pc werkte zelfs 4 jaar zonder virus scanner. Kheb het bestand wel nie geopend en momenteel werkt men pc toch volledig normaal. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
ik heb er ook op geklinkt omdat het van een persoon kwam die ik kan vertrouwen. Normaal ben ik zeer sceptisch tov zulke dingen. Men vorige pc werkte zelfs 4 jaar zonder virus scanner. Kheb het bestand wel nie geopend en momenteel werkt men pc toch volledig normaal. |
+1
Kheb ook een volledige scan gedaan, en die vond niks... |
|
|
| eieregooie |
Ik ben benieuwd hoeveel van jullie BeTA's ik hiervoor moet spanken op 2 april :D
En ik heb van me leven nog geen virus scanner gehad... Beetje verstand is de beste remedie |
|
|
|
|