|
Virus op MSN Messenger (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
LMAO 'k zal toch al goe dronke moeten zijn tegen dak daar op klik.
edit: 'k heb die handcuffs briel overigens ook gehad vnv en 't is blijkbaar vrij populair, zoiets verspreid zich waarsch echt wel over heel belgie, intrigerend |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
ik heb er ook op geklinkt omdat het van een persoon kwam die ik kan vertrouwen. Normaal ben ik zeer sceptisch tov zulke dingen. |
laat dat nu net hetgene zijn wat de meeste mensen fout doen. ge moet er niet vanuit gaan: oh die is te vertrouwen dus da kan gene kwaad. Die andere persoon heeft da virus ook op die manier gekregen he... Ook een virus via mail is altijd van een 'bekende' meestal. NIET door laten vangen. |
|
|
| CygnusX |
| Weet er iemand een oplossing voor? Hier op kot zijn er een aantal die het hebben en nu niet meer op msn geraken. |
|
|
| The_G0dfather |
| gewoon even rechtermuisklik op msn icoon en dan afsluiten en dan opnieuw msn opstarten via start ofzo en dan kan je je weer aanmelden |
|
|
| aylake |
| damn ook just gehad, zo pak mensen die die link doorsturen |
|
|
| Gladius |
| waarom stuurt niemand da naar mij? :( |
|
|
| Phortastic |
| ^ teken da ge geen domme mensen in uw lijst hebt :D |
|
|
| Gladius |
| neje da kan ni, kheb der vrij veel BETA's instaan =p |
|
|
| eieregooie |
| Mijn msn is uitgevallen dus ik heb nergens last van... Wel 1 vaag bericht van een onbekende waarvan ik al eens vaker iets vaags heb ontvangen... Maar geen link er in ofzo... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortastic
laat dat nu net hetgene zijn wat de meeste mensen fout doen. ge moet er niet vanuit gaan: oh die is te vertrouwen dus da kan gene kwaad. Die andere persoon heeft da virus ook op die manier gekregen he... Ook een virus via mail is altijd van een 'bekende' meestal. NIET door laten vangen. |
Ja papa :rolleyes:
Djeez, ik krijg dagelijks van allerlei mensen zulke links naar verschillende fora, afbeeldingen, filmkes of whatever. En ik heb - net zoals Gert - al meerdere keren gehoord van die website, dus echt niet zo abnormaal dat ik toch die link aanklik hoor. En kvind het een beetje voos en arrogant dat gij ons dan afschildert als domme idioten...Ik ga echt niet zo paranoïde worden om alles wat van andere mensen komt te wantrouwen.
Dat gezegd zijnde, alles macheert hier nog normaal, ondanks mijn domme acties... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Djeez, ik krijg dagelijks van allerlei mensen zulke links naar verschillende fora, afbeeldingen, filmkes of whatever. En ik heb - net zoals Gert - al meerdere keren gehoord van die website, dus echt niet zo abnormaal dat ik toch die link aanklik hoor. En kvind het een beetje voos en arrogant dat gij ons dan afschildert als domme idioten...Ik ga echt niet zo paranoïde worden om alles wat van andere mensen komt te wantrouwen.
Dat gezegd zijnde, alles macheert hier nog normaal, ondanks mijn domme acties... |
+100 |
|
|
| Bomar |
Ik heb er ook op geklikt :mad: , zelfs gedownload.
Er staat nu een programmake op mijn computer da ik er niet afkrijg,
met de naam 'handcuffs'. Zelfs mijn nieuwste Norton Antivirus krijgt da er niet af. Wa kan ik doen?
stom van mij :whip: |
|
|
|
|