|
Tiësto @ Disneyland Parijs (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
Date: Saturday, April 16, 2005
Location: Central Plaza, in front of Sleeping Beauty’s Castle in the Disneyland Park
22h00 – 23h00 Bob Sinclar
23h15 – 02h00 Tiësto on his Magik Stage
A spectacular concert with a special mix of music of the reloaded attraction; Space Mountain Mission 2
02h00 Grand Finale!
>>> Sensation BE is ook op 16/04/05. Als de line up tegenvalt dan zal ik mss overwegen om naar Disney te gaan:) |
|
|
| Zehra |
| disneyland, te gek :D |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Date: Saturday, April 16, 2005
Location: Central Plaza, in front of Sleeping Beauty’s Castle in the Disneyland Park
22h00 – 23h00 Bob Sinclar
23h15 – 02h00 Tiësto on his Magik Stage
A spectacular concert with a special mix of music of the reloaded attraction; Space Mountain Mission 2
02h00 Grand Finale!
>>> Sensation BE is ook op 16/04/05. Als de line up tegenvalt dan zal ik mss overwegen om naar Disney te gaan:) |
ela ela overijse :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
ela ela overijse :) |
word, liever kwartierke bolle voor de pool dan 69 euro afdokke voor mickey moes en donald duck die achter de draaitafels staan. No offence trouwens ma Trance en Disney in 1 zin is toch wa over vinnek, da mag nog de meest wereldse set ooit zen.
Ik denk da zenne volgende stunt, de afscheidsparty ter nagedachtenis van de paus wordt ofzo :rolleyes: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Ik denk da zenne volgende stunt, de afscheidsparty ter nagedachtenis van de paus wordt ofzo :rolleyes: |
jaaaaa, Kerkmuziek in een modern tintje :D :D :D |
|
|
| Phortastic |
en weer ne hoop money in the pocket voor den Tijs, en I cant blame him for that. Nog rap enkele jaren cashen nu het trance-ijzer heet is want binne enkele jaren ist ijzer misschien afgekoeld (heel waarschijnlijk zelfs).
kgeef hem groot gelijk, als ze u vragen voor zo get moet ge ja zeggen. zoiets afwijzen zou gewoon dom zijn, want tis ne gewone gig gelijk een ander in principe. Enkel wa meer show derond. |
|
|
| Jubas |
| some mates and i are interested in it.. but you still can't get tickets it seems. only 6 weeks or so away. any idea anyone how much tickets are? i saw something for belgians or something?! |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Phortastic
en weer ne hoop money in the pocket voor den Tijs, en I cant blame him for that. Nog rap enkele jaren cashen nu het trance-ijzer heet is want binne enkele jaren ist ijzer misschien afgekoeld (heel waarschijnlijk zelfs).
kgeef hem groot gelijk, als ze u vragen voor zo get moet ge ja zeggen. zoiets afwijzen zou gewoon dom zijn, want tis ne gewone gig gelijk een ander in principe. Enkel wa meer show derond. |
wie zegt da ge moet ja zeggen ???? En waarom zou da dom zijn, hij heeft ffs op de O.S. gedraait is da nu echt nodig om voor mini en choco-mouse te gaan draaien, ie heeft zogezegd trance op de kaart gezet, awel met dit soort stunts bombardeert hem den boel nog is van boven tot onder plat ...
Ne set op Donna, ne set op TMF tot daar aan toe, ma dees vinnek nu persoonlijk een brugske te ver |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Eagle`
wie zegt da ge moet ja zeggen ???? En waarom zou da dom zijn, hij heeft ffs op de O.S. gedraait is da nu echt nodig om voor mini en choco-mouse te gaan draaien, ie heeft zogezegd trance op de kaart gezet, awel met dit soort stunts bombardeert hem den boel nog is van boven tot onder plat ...
|
waarom hem ja moet zeggen, omdat het zen ing job is en omdat hem ook moet denken aan zen toekomst. NU cashen want het kan rap gedaan zijn. Tiesto is BIG BUSINESS. ksnap ni da mensen da nog steeds ni snappen. Muziek in zen geheel is trouwens big business. geen reden om daar hypocriet over te doen en te doen alsof het gene big business is. Ne DJ is een job als een ander he... |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Phortastic
waarom hem ja moet zeggen, omdat het zen ing job is en omdat hem ook moet denken aan zen toekomst. NU cashen want het kan rap gedaan zijn. Tiesto is BIG BUSINESS. ksnap ni da mensen da nog steeds ni snappen. Muziek in zen geheel is trouwens big business. geen reden om daar hypocriet over te doen en te doen alsof het gene big business is. Ne DJ is een job als een ander he... |
wat de neuk moet diee nog aan zen toekomst denken, diee is al lange binne, precies of hij kon alleen ma uit ide boeking kieze dieen dag :rolleyes: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Eagle`
wat de neuk moet diee nog aan zen toekomst denken, diee is al lange binne, precies of hij kon alleen ma uit ide boeking kieze dieen dag :rolleyes: |
ik denk dat hem voor dieje boeking wel een PAKSKE meer krijgt dan voor een andere gig.
en wa maakt da uit of die al lang binnen is? ne mens gaat altijd voor de dingen waar het meeste mee te verdienen is. Dat kunnen wij ons nu niet voorstellen, maar als ge zo rijk zijt als Tiesto dan wilde nog meer, en meer, en meer...
Dat is ne eigenschap in elke mens you know... hebzucht. Tis ni om fier op te zijn en we erkennen da liever allemaal niet maar tis wel zo. |
|
|
| Kaidreas |
| das om 2 uur gedaan ofwa??? en hoe moeten de meesten dan terug geraken??? of moeten ze nog een hotel boeken ook? |
|
|
|
|