|
Tiësto @ Disneyland Parijs (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
das om 2 uur gedaan ofwa??? en hoe moeten de meesten dan terug geraken??? of moeten ze nog een hotel boeken ook? |
Na 2u vertrekt de bus terug naar huis. Je kan er ook blijven overnachten voor 159 à 165€, dan kun je op zondag ook nog het park bezoeken. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
das om 2 uur gedaan ofwa??? en hoe moeten de meesten dan terug geraken??? of moeten ze nog een hotel boeken ook? |
Je kan pakketjes boeken van 2 of 3 dagen disney incl overnachting.
Ik ga denk ik gewoon 1 dag met eigen vervoer, en dan is t als t afgelopen is heel simpel... Dan stap ik in de auto en rij ik naar huis :)
Dat gemuts altijd... Owja, iedereen moet aan de drank natuurlijk :D |
|
|
| FredNova |
FYI
ticket voor enkel tiesto kost 59 euro met eigen vervoer en 69 euro met de bus, dacht ik op de site te lezen... |
|
|
| eieregooie |
Wel relaxed dat je in Be enkel kaartjes zonder vervoer kan scouten, en je in NL gelijk aan een overnachting vast zit...
Dus ff Belgische kaartjes halen maar :) Alleen nog iemand mee zien te krijgen :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by FredNova
FYI
ticket voor enkel tiesto kost 59 euro met eigen vervoer en 69 euro met de bus, dacht ik op de site te lezen... |
Klopt, maar voor mij is een bus vanuit België nie zo handig he ;) Dus ik moet enkele kaartjes hebben dan :)
Overigens is het niet enkel Tiësto, maar een dag Disney en Tiësto |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by FUSyke
>>> Sensation BE is ook op 16/04/05. Als de line up tegenvalt dan zal ik mss overwegen om naar Disney te gaan:) |
Sensation valt per definitie tegen :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Eagle`
word, liever kwartierke bolle voor de pool dan 69 euro afdokke voor mickey moes en donald duck die achter de draaitafels staan. No offence trouwens ma Trance en Disney in 1 zin is toch wa over vinnek, da mag nog de meest wereldse set ooit zen.
Ik denk da zenne volgende stunt, de afscheidsparty ter nagedachtenis van de paus wordt ofzo :rolleyes: |
Anders ga je MIKE ff een kaartje sturen ofso :tongue2 :D |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Sensation valt per definitie tegen :D |
Ik vond't in 2003 echt wel lekker hoor:
DJ Marnix :rolleyes: , Ferry Corsten :crazy:, Armin van Buuren :D, Marco V :eyes: en tja Gielen :clown: Was echt helemaal ni zo slecht zene :D |
|
|
| eieregooie |
| Ik ben nie zo weg van de Arena, en ik heb de line-up ieder jaar alleen maar minder zien worden... Maar tis een kwestie van smaak natuurlijk :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Anders ga je MIKE ff een kaartje sturen ofso :tongue2 :D |
lol :) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik ben nie zo weg van de Arena, en ik heb de line-up ieder jaar alleen maar minder zien worden... Maar tis een kwestie van smaak natuurlijk :) |
Ik heb in Holland eigenlijk nog geen voetbalwedstrijd gezien, maar ben wel al in e paar voetbalstadia geweest... Wel al in stadion van :eyes: Schalke 04 :eyes: geweest en was ook voor e voetbalwedstrijd :D Echt héééél VET stadion :crazy: |
|
|
| eieregooie |
| Ik ben met een Concert in de Arena geweest (Kane + Tiësto), maar vond de locatie een beetje jammer... Gelredome daarentegen :D |
|
|
|
|