return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Tiësto @ Disneyland Parijs (pg. 3)
View this Thread in Original format
FUSyke
quote:
Originally posted by Kaidreas
das om 2 uur gedaan ofwa??? en hoe moeten de meesten dan terug geraken??? of moeten ze nog een hotel boeken ook?


Na 2u vertrekt de bus terug naar huis. Je kan er ook blijven overnachten voor 159 à 165€, dan kun je op zondag ook nog het park bezoeken.
eieregooie
quote:
Originally posted by Kaidreas
das om 2 uur gedaan ofwa??? en hoe moeten de meesten dan terug geraken??? of moeten ze nog een hotel boeken ook?


Je kan pakketjes boeken van 2 of 3 dagen disney incl overnachting.

Ik ga denk ik gewoon 1 dag met eigen vervoer, en dan is t als t afgelopen is heel simpel... Dan stap ik in de auto en rij ik naar huis :)

Dat gemuts altijd... Owja, iedereen moet aan de drank natuurlijk :D
FredNova
FYI

ticket voor enkel tiesto kost 59 euro met eigen vervoer en 69 euro met de bus, dacht ik op de site te lezen...
eieregooie
Wel relaxed dat je in Be enkel kaartjes zonder vervoer kan scouten, en je in NL gelijk aan een overnachting vast zit...

Dus ff Belgische kaartjes halen maar :) Alleen nog iemand mee zien te krijgen :D
eieregooie
quote:
Originally posted by FredNova
FYI

ticket voor enkel tiesto kost 59 euro met eigen vervoer en 69 euro met de bus, dacht ik op de site te lezen...


Klopt, maar voor mij is een bus vanuit België nie zo handig he ;) Dus ik moet enkele kaartjes hebben dan :)

Overigens is het niet enkel Tiësto, maar een dag Disney en Tiësto
eieregooie
quote:
Originally posted by FUSyke
>>> Sensation BE is ook op 16/04/05. Als de line up tegenvalt dan zal ik mss overwegen om naar Disney te gaan:)


Sensation valt per definitie tegen :D
eieregooie
quote:
Originally posted by Eagle`
word, liever kwartierke bolle voor de pool dan 69 euro afdokke voor mickey moes en donald duck die achter de draaitafels staan. No offence trouwens ma Trance en Disney in 1 zin is toch wa over vinnek, da mag nog de meest wereldse set ooit zen.


Ik denk da zenne volgende stunt, de afscheidsparty ter nagedachtenis van de paus wordt ofzo :rolleyes:


Anders ga je MIKE ff een kaartje sturen ofso :tongue2 :D
Meltoz
quote:
Originally posted by eieregooie
Sensation valt per definitie tegen :D


Ik vond't in 2003 echt wel lekker hoor:

DJ Marnix :rolleyes: , Ferry Corsten :crazy:, Armin van Buuren :D, Marco V :eyes: en tja Gielen :clown: Was echt helemaal ni zo slecht zene :D
eieregooie
Ik ben nie zo weg van de Arena, en ik heb de line-up ieder jaar alleen maar minder zien worden... Maar tis een kwestie van smaak natuurlijk :)
Phortastic
quote:
Originally posted by eieregooie
Anders ga je MIKE ff een kaartje sturen ofso :tongue2 :D


lol :)

Meltoz
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik ben nie zo weg van de Arena, en ik heb de line-up ieder jaar alleen maar minder zien worden... Maar tis een kwestie van smaak natuurlijk :)


Ik heb in Holland eigenlijk nog geen voetbalwedstrijd gezien, maar ben wel al in e paar voetbalstadia geweest... Wel al in stadion van :eyes: Schalke 04 :eyes: geweest en was ook voor e voetbalwedstrijd :D Echt héééél VET stadion :crazy:
eieregooie
Ik ben met een Concert in de Arena geweest (Kane + Tiësto), maar vond de locatie een beetje jammer... Gelredome daarentegen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement