|
[Q-Dance] Dominator… 100% festival, 100% hardcore (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| goed plan! Al denk ik zelf dat deze thread binnen een aantal dagen al op pagina 3 zal staan, gelukkig :p |
|
|
| jp |
| face it, hardcore is weer helemaal terug :happy2: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by jp
face it, hardcore is weer helemaal terug :happy2: |
Natuurlijk... De zoveelste revival |
|
|
| jp |
Goede muziek komt altijd weer terug in de belangstelling :o
Louis Armstrong, Beatles, Stones, U2, Buzz Fuzz :happy2: |
|
|
| mido |
| JP hulp nodig?? :) haha |
|
|
| basd |
| Tering.. vette line-up zeg. |
|
|
| jp |
Ik snap het allemaal wel die opmerkingen over hardcore. Maar als je niet zelf in 92 - 96 in de Elementenstraat, Hemkade, Parkzicht of Sporthallen Zuid hebt gestaan kun je nooit begrijpen hoe enorm VET die scene toendertijd was. Niks geen Lonsdale, meelopers, hardstyle en Partyflock: je was als publiek een eenheid waar de energie van af straalde.
Die revival is leuk omdat de muziek nog steeds hetzelfde is. Maar de sfeer van vroeger, het 'gabbergevoel', komt nooit meer terug. Af en toe kom je bekenden tegen van vroeger die voor de gein weer eens een party bezoeken en dan heb je gewoon de grootste lol. En daar gaat het uiteindelijk om. Het blijft de enige muziek waar je echt 'hard' op kunt gaan :happy2: |
|
|
| HiGH_NrG |
Ik snap het allemaal wel die opmerkingen over hardcore. Maar als je niet zelf in 92 - 96 in de Elementenstraat, Hemkade, Parkzicht of Sporthallen Zuid hebt gestaan kun je nooit begrijpen hoe enorm VET die scene toendertijd was. Niks geen Lonsdale, meelopers, hardstyle en Partyflock: je was als publiek een eenheid waar de energie van af straalde.
Die revival is leuk omdat de muziek nog steeds hetzelfde is. Maar de sfeer van vroeger, het 'gabbergevoel', komt nooit meer terug. Af en toe kom je bekenden tegen van vroeger die voor de gein weer eens een party bezoeken en dan heb je gewoon de grootste lol. En daar gaat het uiteindelijk om. Het blijft de enige muziek waar je echt 'hard' op kunt gaan :happy2: |
Maar het grootste gedeelte van het volk wat op de meeste grote hardcorefeesten afkomt is ronduit belabberd... Dat moet je zelf ook wel toegeven... |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Maar het grootste gedeelte van het volk wat op de meeste grote hardcorefeesten afkomt is ronduit belabberd... Dat moet je zelf ook wel toegeven... |
Tegenwoordig helaas maar al te vaak wel ja. Vroegah was alles betah.
(Nou wil ik niet zeggen dat ik die hele periode heb meegemaakt maar toch zeker wel een aantal jaar). |
|
|
| SnuggLe |
Joh dit is altijd hetzelfde gepraat over 'vroegah'. Gelul allemaal, je kan gewoon nooit vergelijken. Ik wil niet zeggen dat er vroeger niet meer sfeer ofzo was, maar het ligt gewoon aan het publiek... |
|
|
| ahp2002 |
JP heeft iig een harde van de line-up
:) |
|
|
| jp |
Delta 9 (USA)
The Stunned Guys (It)
Placid K (It)
Paul Elstak (NL)