|
[Q-Dance] Dominator… 100% festival, 100% hardcore (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Weirdo (NL)
|
Is hij weer met zijn ruimteschip op aarde geland voor een exclusief setje :p?
Marc Acardipane was toch genokt? |
|
|
| jp |
| PCP heeft inderdaad haar laatste optreden ooit op Pandemonium volgend maand |
|
|
| moogwai |
| Wel een echte master line-up voor de Hardcore liefhebbers. Maar goed, niks voor mij net als voor de rest van dit forum uitgezonderd JP dan :p |
|
|
| @win |
| Have fun kerel, lekker hakkuh! :crazy: |
|
|
| basd |
| Mijn ramen zijn dichtgetimmerd :p |
|
|
| HiGH_NrG |
| Hoop dat het morgen gaat regenen! :p |
|
|
| jp |
Wat een bruut feest niet meer normaal :eyes:
Paar kleine buitjes, niet te druk, keiharde muziek en een supersfeer.
Aandacht gevraagd voor slachtoffers van terrorisme door diverse acts, heel netjes allemaal :) |
|
|
| jp |

























:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| HiGH_NrG |
Stoer man...
Snap nooit waarom die lui vaak niet 'normaal' op een foto kunnen. Ze moeten altijd de gekste bekken trekken... |
|
|
| jp |
| Dat komt door de druks :o :toothless |
|
|
|
|