return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Zwarte dag voor NLTA (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tim81
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=244948
Little Theseus
gecondoleerd iedereen :(
TranceZoner
Zwarte Dag??!!

Tering, je liet me wel schrikken; ik dacht dat er een NLTA overleden was ofzo.....

Niet zo overdrijven in vervolg:p
New Wave
Mwjha en hoe komt het? Door gezeik van mensen die nooit posten....:(
Ik zou zeggen, de vinketering voor die gasten! Spemmen!!!!!!!!!
New Wave
Mwjha en hoe komt het? Door gezeik van mensen die nooit posten....:(
Ik zou zeggen, de vinketering voor die gasten! Spemmen!!!!!!!!!
DJ_Siesta
ja idd, zijn vet veel van die lui die lezen alleen maar, typisch nederlands, niet kopen wel kijken :rolleyes:
XeCUTionER
oh yeah!!!! who wanna rock????!!?!?!?!?

i really like you! :)
nwopper
Er komt een tijd dat we met betere lieden moeten aankomen dan Armin, Ferry of Tijsje...sneller dan jullie denken :o
King][Randy
quote:
Originally posted by TranceRulez
NLTA, GTA... who cares... the main thing is that we all listen to the best music in the world ;)

*agree*

:)
Kasperhauser
:toocool:
But NL has more and better Events :)

sndh
quote:
Originally posted by XeCUTionER
oh yeah!!!! who wanna rock????!!?!?!?!?

i really like you! :)

and i like you .... cos of your taste :) Lohan is HOT, and the Flora & Fauna cd of Dominik Eulberg is one of the best cd's i heard lately!

ik schrok trouwens ook al zo, door de titel....dacht inderdaad ook dat er iemand overleden was of zo... :eek:
Tim81
het werd de afgelopen dagen al regelmatig aangekondigd dat we op de hielen werden gezeten... vandaar dat ik de link al snel had gelegd. Maar d'r zijn al genoeg problemen in de wereld, laten we ons dan in godsnaam niet druk gaan maken om zoiets onbenulligs ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement