return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Zwarte dag voor NLTA (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Tim81
het werd de afgelopen dagen al regelmatig aangekondigd dat we op de hielen werden gezeten... vandaar dat ik de link al snel had gelegd. Maar d'r zijn al genoeg problemen in de wereld, laten we ons dan in godsnaam niet druk gaan maken om zoiets onbenulligs ;)

tis ook lichtelijk sarcastisch bedoeld dnekik :clown:
Tim81
dan is het goed!

maar er mag evengoed wel meer gepost worden!
New Wave
quote:
Originally posted by Tim81

maar er mag evengoed wel meer gepost worden!

Dan moet je 30 threads over progressive maken. Want daar kunnen ze alleen over lullen hier.
Tim81
d'r wordt uberhaupt weinig geluld hier de laatste tijd!
jp
*mompel*
eXos
Maak hier gewoon een draad met "Menschenfressendes Ungeheuer" (mensenetende reus) ofzo dan spammen ze hier de hele boel vol en staan we zo weer boven de moffen.

En tis ook niet echt eerlijk anyway. De reus tegen de dwerg. 80 miljoen mensen tegen 17 miljoen....
Remy D
Wat zijn duitsers?
jp
quote:
Originally posted by Remy D
Wat zijn duitsers?

Nederlanders met een enorm schuldgevoel
eieregooie
Sja wat wil je, ze waren ook al met meer op TE... Ik vind dat we t nog lang vol hebben gehouden eigenlijk, als je idd bedenkt hoeveel meer mensen er in D wonen :)
moogwai
lekker belangrijk :rolleyes:

Tom Lont
Ik zag het gisteren al, heel erg dit...
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Dan moet je 30 threads over progressive maken. Want daar kunnen ze alleen over lullen hier.

Hahahahaha wat een frustratie!

Komt gewoon omdat er veel mensen zijn die van progressive houden.
Plus veel mensen die van progressive houden naar feestjes gaan. De mensen die van andere muziek houden blijven blijkbaar thuis ;) :D :D

Er is ook een technothread, maar daar wordt geen zak in gepost.

New Wave, wat doe je hier eigenlijk dan?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement