|
Fire & Ice houden het voor bekeken
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | THE END OF FIRE & ICE
After a long & fruitful collaboration the 2 producers from Fire & Ice have deccided to stop the Fire & Ice project, but to thank the fans, we have decide to do a second Best Of EP 1 and after that a new single (the last single) called Let There Be Light including a big remix by Primer, backed with an online album including all the Fire & Ice hits. Both producers will continue to work together for the DJ Fire project. More info soon for this album which will become available for pre-orders in just a few weeks! |
vreemde beslissing, lijkt mij, aangezien Fire & Ice nog steeds een bekend project is binnen de trancewereld. en blijkbaar is er niets misgelopen tussen DJ Fire & L-Vee, want ze blijven nog steeds samenwerken. merkwaardig...
goed nieuws wel van dat album.. heb vele nummers op cd, maar niet de volledige versies. iets om naar uit te kijken! :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
Das minder om te horen...
Nu ja, ik moet eerlijk zijn, de magie van de oude Fire & Ice was toch verdwenen in de laatste 2 of 3 releases, na San Antonio hebben ze me niet meer kunnen boeien, zowel met eigen producties als met remixes. Dus enerzijds vind ik het niet zó erg, aangezien het er toch niet op leek dat ze terug naar die oude sound zouden terugkeren. Daarom ook goed dat ze nog wel blijven samenwerken aan de DJ Fire tracks, die blijven me dan wel mateloos boeien! :crazy: |
|
|
| Zehra |
| echt wel jammer. vond hun laatste producties ook wel zalig hoor... :( |
|
|
| Icone |
Da's echt wel spijtig!! Kben wel geen fan van hun nieuwe sound (sinds hun remixen van o.a. "Freebase - Broken" e.d.), maar toch is het een grote naam die verdwijnt en heb ik heel wat tracks/remixes van hen uren aan een stuk beluisterd.
Nog efkes zo doorgaan en we zitten bijna nog enkel met die 'Brits-Ierse' platte trance opgescheept... Da gaan donkere jaren worden voor mij qua trance :( |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Icone
Nog efkes zo doorgaan en we zitten bijna nog enkel met die 'Brits-Ierse' platte trance opgescheept... Da gaan donkere jaren worden voor mij qua trance :( |
Wout, Cor, Regi, Tiësto en DJ Jean zijn Brit noch Ier :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Ze zijn ook geen goeie producers, dus zo'n goed voorbeeld was het niet :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ Ze zijn ook geen goeie producers, dus zo'n goed voorbeeld was het niet :p |
We zitten er wel mee opgeschept
hoeweel, miss herpakt Tiësto zich terug, zo slecht was zijn versie van Barbers Adagio For String niet en zijn laatst CD viel globaal gezien mee, alleen moet hij leren degeen krediet te geven die het verdienen :) |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Wout, Cor, Regi, Tiësto en DJ Jean zijn Brit noch Ier :p |
Ik bedoelde artiesten zoals Mike Shiver, John O'Callaghan, Gareth Emery, Matt Hardwick, Greg Murray, etc etc (ze zijn met teveel om op te noemen). Vind ik allemaal ontzettend 'plattekes' en soms echt stijlloze trance muziek (trekt allemaal steenhard opeen). Nu hebde mij toch namen doen noemen se :)
Ni echt iets om naar uit te kijken vind ikzelf, als er vanop andere fronten geen nieuwe talenten hun kop boven water steken of een kans krijgen... In de UK is dat allemaal stevige vriendjespolitiek. Gelukkig zijn er nog wat Finnen, Zweden, Nederlanders enzo. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Icone
Ik bedoelde artiesten zoals Mike Shiver, John O'Callaghan, Gareth Emery, Matt Hardwick, Greg Murray, etc etc (ze zijn met teveel om op te noemen). Vind ik allemaal ontzettend 'plattekes' en soms echt stijlloze trance muziek (trekt allemaal steenhard opeen). Nu hebde mij toch namen doen noemen se :) |
Buiten Gareth Emery, Matt Hardwick, Greg Murray zeggen dat andere namen mij niets, en ze klikken verschrikkelijk radio DJ achtig :conf: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Icone
Ik bedoelde artiesten zoals Mike Shiver, John O'Callaghan, Gareth Emery, Matt Hardwick, Greg Murray, etc etc (ze zijn met teveel om op te noemen). Vind ik allemaal ontzettend 'plattekes' en soms echt stijlloze trance muziek (trekt allemaal steenhard opeen). Nu hebde mij toch namen doen noemen se :)
|
so true! |
|
|
| TOR |
| ik vind dat er in de hele trance scene nog weinig zit eigenlijk. ik mis de laatste tijd vooral pit en goede melodieën. de energie is precies verdwenen, en wat overblijft zijn softe belletjes en biepgeluidjes. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
wat overblijft zijn softe belletjes en biepgeluidjes |
Veel te veel squares imo...
I hate squares :whip: |
|
|
|
|