|
חברה או מסיבה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
יגאל מזה הזלזול הזה??? לחשב שעות כל אחד יכול
עוד כמה דקות \ שניות הוא מגיע???
זה המעט שתוכל לעשות בשבילו!!
:D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| עוד 540,300 שניות!!!! אעעעעעע זה כמובן בהנחה שמרקוס עולה ב-2:30 ועל כל דקה של איחור מהשעה הזאת מישהו ישלם |
|
|
| m0sh |
נדפקת אילן...
הסמים הרגו אותך |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
נדפקת אילן...
הסמים הרגו אותך |
חביבי
מרקוס
זה כל משיש לי להגיד לכל משטוען לאי שפיות שלי
מרקוס |
|
|
| markfeldman |
| quote: | יש אישור מסגן אלוף
אנחנו עולים להגנ"שים יום חמישי על הבוקר...
קשה להאמין שאני יוכל להשאיר את החיילים שלי ביישוב לבד ולצאת לראות את מרקוס |
אוווווווווווו
קשה קשה.... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
תגיד לי אדון יקר
מה נסגר איתך?!
אליל שלך?!
מרקוס?!
בוא אני יסביר לך מה זה אליל
כלל ראשון
אין דבר כזה לחשוב בכלל על משפט כמו
"לבוא למרקוס או....."
לא משנה מה יופיע אחרי ה-או
זה פשוט לא אחד גדול
איך להסביר לה?
זה כבר התלבטות
יש לך שבוע תחשוב על משהו
ואם היא לא מבינה את האהבה שלך למרקוס אז זה כי אתה לא הסברת לה כנראה
לי כרגע אין חברה
כשתהיה היא תדע טוב מאוד מי זה מרקוס
והיא תדע מצוין שפגישה איתה לא תתנגש בפגישה עם מרקוס
לא תהיה פשוט פגישה איתה כשיהיה מרקוס (כמובן מסבירים את זה בעדינות והכל...)
אתה יודע מה ההתלבטות של מעריץ אמיתי?
עזוב.. זה כבר שלב שיפורסם פה שבוע הבא כשנראה מה יעמוד במבחן המציאות ומה ישאר בעולם ההחלטות שלא התקבלו או הרעיונות שלא עלו |
אילן, אני לא מזלזל בהערצה שלך למרקוס
אבל לדעתי אתה ממש נסחפת..
ברגע שתיהיה לך חברה שבאמת תאהב אותה, אתה תוותר גם בשביל לא יודע מה בשבילה... במיוחד במצב הנתון של הבחור הזה.
אני למשל מוותר על מרקוס, א' אין מספיק כסף, אני במינוס של 2000 שקל..
ב' אני עם החברה.. לא הייתי איתה כמעט כל השבוע, ויום שישי זה היום היחיד שיצא לי לראות אותה.. |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Sniper
אילן, אני לא מזלזל בהערצה שלך למרקוס
אבל לדעתי אתה ממש נסחפת..
ברגע שתיהיה לך חברה שבאמת תאהב אותה, אתה תוותר גם בשביל לא יודע מה בשבילה... במיוחד במצב הנתון של הבחור הזה.
אני למשל מוותר על מרקוס, א' אין מספיק כסף, אני במינוס של 2000 שקל..
ב' אני עם החברה.. לא הייתי איתה כמעט כל השבוע, ויום שישי זה היום היחיד שיצא לי לראות אותה.. |
ולכן לי אישית אין חברה כרגע כי אני לא יכול לוותר על הרבה דברים ותאכלס גם אין לי זמן לקשר רציני... חחח
...פתוח סבבה - רציני לא עכשיו
:חדשות מן השטח
הבחור בחר חברה ולא מגיע למרקסו...
... אל תחשבו שהוא לא מבואס... הוא כן
מה לעשות זוגיות זה וויתור על הרבה דברים למרות שמארק יכול להביא פה כמה סיפורים מהחיים שלו שבהם הוא לא ממש נראה כמו אחד שמוותר... :)
EDIT:
ד''א אלעד [נכון?] חשבתי אני היחיד פה עם מינוס של 2000 שח בבנק... וואללה אחי עכשיו אני יכול לנחם את עצמי :rolleyes: :) |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by taltul
אחי לדעתי אצלך זה מקרה מיוחד אם אתה מבין למה אני מתכוון...
ולכן בהתחשב בעובדה זו - אני חושב שלא תהיה בעיה להגיע למרקוס... :)
;) ...נ''ב: ותשאלו למה זה מיוחד |
תשאל את סאבי הוא יש לו הרבה תירוצים המלצות וכל מיני רעיונות שלא חשבת עליהם האדם הנכון לפנות אליו זה :
סאבי-תן לי עזרה :toothless |
|
|
| taltul |
:טוב חבר'ה...קבלו עדכון
שלומי יגיע עם חברה שלו... הוא לא יכול לוותר על מרקוס... :)
[מכסימום ננטוש את החברה בדרך חחח :D] |
|
|
| markfeldman |
| quote: | :טוב חבר'ה...קבלו עדכון
שלומי יגיע עם חברה שלו... הוא לא יכול לוותר על מרקוס...
[מכסימום ננטוש את החברה בדרך חחח ] |
המממממממ.... מנסיוני האישי:
לא מומלץ ! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by taltul
:טוב חבר'ה...קבלו עדכון
שלומי יגיע עם חברה שלו... הוא לא יכול לוותר על מרקוס... :)
[מכסימום ננטוש את החברה בדרך חחח :D] |
א. ח"ח על כוח השכנוע שלו
ב. עדיין חברה לא חברה בשביל משהי שאני באמת אוהב יש הרבה די גיים שהייתי מפסיד
אבל יש את הצד השני
בשביל מרקוס שולץ לייב יש הרבה בחורות שהייתי מוכן להפסיד
ג.
מינוס 2000 זה מצב מאוד לא נעים...לא היה מונע ממני להגיע למרקוס
אבל היה מייסר אותי לגבי דברים אחרים
רק שתדעו השקעתי 300 שקל במסיבה הזאת עד כה...
פרטים מחר למשיבוא ויראה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ב. עדיין חברה לא חברה בשביל משהי שאני באמת אוהב יש הרבה די גיים שהייתי מפסיד
אבל יש את הצד השני
בשביל מרקוס שולץ לייב יש הרבה בחורות שהייתי מוכן להפסיד
|
נדרש אומץ לב וביצים של בת-יענה בשביל לומר זאת. |
|
|
|
|