return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
חברה או מסיבה
View this Thread in Original format
nanos chikanos
אהלן לכולם

אני קצת בבעיות


יום שישי יש את האחד והיחיד
מרקוס האגדי

ויש אנשים (כמו חברה)שלא מבינים את העומצמות שבדבר


אני מצד אחד רוצה ללכת כמובן למסיבה אבל היא לא ראתה אותי 3 שבועות והיא אמרה שהיא באה לישון אצלי
..............בעיה..........

עכשיו הדילמה פה היא: מה אני צריך להגיד לה.............(והיא לא תבוא למסיבה).


תגובות יתקבלו בברכה.....אל תאחרו כי יש כוולה שבוע להחלטה
taltul
quote:
Originally posted by nanos chikanos
אהלן לכולם

אני קצת בבעיות


יום שישי יש את האחד והיחיד
מרקוס האגדי

ויש אנשים (כמו חברה)שלא מבינים את העומצמות שבדבר


אני מצד אחד רוצה ללכת כמובן למסיבה אבל היא לא ראתה אותי 3 שבועות והיא אמרה שהיא באה לישון אצלי
..............בעיה..........

עכשיו הדילמה פה היא: מה אני צריך להגיד לה.............(והיא לא תבוא למסיבה).


תגובות יתקבלו בברכה.....אל תאחרו כי יש כוולה שבוע להחלטה

אחי לדעתי אצלך זה מקרה מיוחד אם אתה מבין למה אני מתכוון...
ולכן בהתחשב בעובדה זו - אני חושב שלא תהיה בעיה להגיע למרקוס... :)

;) ...נ''ב: ותשאלו למה זה מיוחד
Glenn-Holmes
תגיד לי אדון יקר

מה נסגר איתך?!

אליל שלך?!
מרקוס?!

בוא אני יסביר לך מה זה אליל
כלל ראשון

אין דבר כזה לחשוב בכלל על משפט כמו

"לבוא למרקוס או....."
לא משנה מה יופיע אחרי ה-או
זה פשוט לא אחד גדול
איך להסביר לה?
זה כבר התלבטות
יש לך שבוע תחשוב על משהו
ואם היא לא מבינה את האהבה שלך למרקוס אז זה כי אתה לא הסברת לה כנראה
לי כרגע אין חברה
כשתהיה היא תדע טוב מאוד מי זה מרקוס
והיא תדע מצוין שפגישה איתה לא תתנגש בפגישה עם מרקוס
לא תהיה פשוט פגישה איתה כשיהיה מרקוס (כמובן מסבירים את זה בעדינות והכל...)


אתה יודע מה ההתלבטות של מעריץ אמיתי?
עזוב.. זה כבר שלב שיפורסם פה שבוע הבא כשנראה מה יעמוד במבחן המציאות ומה ישאר בעולם ההחלטות שלא התקבלו או הרעיונות שלא עלו
Shahar
לא יודע חברה שלי מקום ראשון אצלי
מי שראה מבין :D

דבר איתה יפה נסה להביא אותה אתך וזה תגיד לה יהיה גם מוזיקה שחורה פה ושם אולי תסכים

(חחחח לפי מה שהבנתי התירוץ הזה היה דווקא פועל ביום חמישי כשדרק קרטר היה פה חחחח)
THE_BLUE_DRAGON
אמרת שהיא לא ראתה אותך 3 שבועות.
אמרת שהיא באה לישון אצלך.

נו שתלך לישון אצלך.
זה לא אומר שאתה צריך להיות שם.
:rolleyes:

אלה אם כן יש לך כלי זהב בבית שאתה מפחד עליהם חחח...:disbelief
Rising
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אמרת שהיא לא ראתה אותך 3 שבועות.
אמרת שהיא באה לישון אצלך.

נו שתלך לישון אצלך.
זה לא אומר שאתה צריך להיות שם.
:rolleyes:

אלה אם כן יש לך כלי זהב בבית שאתה מפחד עליהם חחח...:disbelief



חחחחח..

תאכלס.. תדבר עם החברה אם לא הולך תשאר איתה..
יאללה מרקוס יחזור..דונט וורי :)
Glenn-Holmes
ררררררררררררר:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

שחר אורן וגילי

לכו לשוק ותקנו לכם חציל יפה
תמסגרו אותו
תזתכלו עליו כל לילה לפני שאת הולכים לישון ותביעו משאלה שיום אחד לא תהיו כאלה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by guetag
אם חברה שלך יכולה לנגן את
Oceanlab feat. Justine Suissa - Satellite



שאלת מה עשית גילי..?

הנה התשובה
מה זה אם היא יכולה?

היא לא יכולה!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שאלת מה עשית גילי..?

הנה התשובה
מה זה אם היא יכולה?

היא לא יכולה!!


זה היה רטורי יא גזור!!!
למה מי זה מרקוס שולץ?!
















:stongue: :disbelief
סתם סתם...
רק שלא תחטוף איזה התקפת אמוק ותעשה מסע נקמה על כל מי שלא בא :D
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה היה רטורי יא גזור!!!
למה מי זה מרקוס שולץ?!


:stongue: :disbelief
סתם סתם...
רק שלא תחטוף איזה התקפת אמוק ותעשה מסע נקמה על כל מי שלא בא :D


ואתה כדאי שתארגן לעצמך חופשה!!!

ואם לא
אני רוצה אישור ממפקד בדרגה גבוהה!!
לא פחות מסגן אלוף!!!

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ואתה כדאי שתארגן לעצמך חופשה!!!

ואם לא
אני רוצה אישור ממפקד בדרגה גבוהה!!
לא פחות מסגן אלוף!!!


יש אישור מסגן אלוף

אנחנו עולים להגנ"שים יום חמישי על הבוקר...
קשה להאמין שאני יוכל להשאיר את החיילים שלי ביישוב לבד ולצאת לראות את מרקוס :rolleyes:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש אישור מסגן אלוף

אנחנו עולים להגנ"שים יום חמישי על הבוקר...
קשה להאמין שאני יוכל להשאיר את החיילים שלי ביישוב לבד ולצאת לראות את מרקוס :rolleyes:


טוב שאני כבר לא חייל
יאללה חברים תתחילו להתעורר
עוד 151 שעות מרקוס עולה על העמדה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement