|
מזל טוב אלי!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
טוב אם כבר אחרי 12 בלילה... ואני גם ככה עדיין ער...
וגם ככה יש לך יום הולדת אלי...
אז אני פותח לך ט'רד של מזל טוב!!!
נשאר רק עוד 99 שנה אחי... אבל נחש מה... קיבלת ממני עוד שנה... ככה על חשבון בעל הבית!! :D |
|
|
| Black Dragon |
חחחח תודה אחיייייייי :)
וואי אני חזרתי מאצל סיסי הלכתי עם ידידה שלי שתינו קצת הכל מסתובב לי חחח
אבל תודה אחי!
וואלה אם יש לי שנה ספייר ממך אני ישקיע בשנה הקרובה הכל. |
|
|
| arik |
ושמחת ושמחת לה לה לה לה לה לה לה
היום יומהןלדת היום יומהולדת חגיגה נכבדת
מה נעים ומה נחמד שכל בן וכל בת לא נולדו ביום אחד רק ביומהולדת
רק ביומהולדת
שניים סינים עם כינור...
...
בכל מקרה
מזל טוב אליהו
BDBD
black dragson best DJ
עד 120
בתקווה שתחזיק עד 75
מי יצן ולא יופיעו לך בעיות ורידים ברגליים
אוהבים אותך!!!
מזל טוב!!!!!!!!1 |
|
|
| Shahar |
מזל טובבבבבב אלייהווווווווווווו
עד 120 כפרה תמשיך לעשות לנו אילטות וימי הולדת לחברי הפורום !!!
 |
|
|
| ronsh |
שיהיה המון במזל טוב אחי...
עד 120...
מי יתן ותמשיך תמיד לפרק לנו ת'ראש עם הסטים שלך
וש ILTA רק תצעד קדימה... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מזל טוב!
היום יש לך יום חופש מהעבודה אז אתה מוזמן להחזיר את התיק וללכת הבייתה.
:disbelief |
|
|
| princess cc |
אוףףףףף רועי אני רציתי לפתוח ת'טרד הזה!!!!!!:whip:
נו יאללה לא חשוב... נסלח לך
HAPPY BIRTHDAY ELI!!!!!!!!!!!!!!!!!1
המון המון המון המון המונים של מזל טוב
!!!
אוהבים אותך:)
אבישג, מוטי וקייסי |
|
|
| skelz |
| מזל טוב אחשלנוווווווווווווווווווווו :) |
|
|
| skelz |
| מזל טוב אחשלנוווווווווווווווווווווו :) |
|
|
| TTman |
???איזה א
:D
שיהיה במזל |
|
|
| Mike_Foyle |
| happy bday dude! |
|
|
| Gate 42 |
| Happy birthday Eli! |
|
|
|
|