| DJ-Kreing^^ |
סט נחמד מאוד, המיקסוס לא רע והכל זורם דיי טוב.
הדבר שהפריע לי הכי הרבה אבל היה הקטע פתיחה, לא מתאים בשיט לכל הסט לדעתי...אני אוהב שקטע פתיחה, במיוחד בסטים של פרוגרסיב, יעביר איזושהי הרגשה לגבי האווירה הכללית של הסט. לא יודע איך להסביר, פשוט אני אוהב שהקטע פתיחה הוא מאין שער למה שהולך לקרות.
במקרה שלך זה סתם מתחיל בקצב פשוט, שצובר לאט תאוצה...חוץ מזה שהקטע פתיחה דיי משעמם בכללי.
זהו, סך הכל דיי אהבתי. |
|
|