return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
סט פרוגרסיב שלי...
View this Thread in Original format
m0sh
טוב חברה...החלטתי לפרסם פה סט פרוגרסיב טראנס שהתקלטתי לפני כחודש שעוד האוזניים שלי היו במצב טוב...

אולי זה הסט האחרון שלי אז חשבתי לפרסם אותו פה...
מאז לא תיקלטתי ואני לא יודע אם אני אי פעם הולך לתקלט :(

זה סט שהתקלטתי במכה ובלי אימונים ואני סה"כ מרוצה ממנו חוץ ממיקס אחד אבל בקטנה....

תבלו ותגיבו כי זה חשוב!
אני על סף פרישה.

DOWNLOAD

Tracklist:

1.Ferry Corsten - Holding On (Luke Chable's Big Room Mix)
2.DT8 Project feat Andrea Britton - Winter (Max Graham Sidechain Mix)
3.Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix)
4.Tilt - Twelve (Max Graham Remix)
5.Rachael Starr - Till There Was You (Gabriel & Dersden 12 Step Program Mix)
6.Leama & Moor - Complex Synth Problems
7.Subsphere Aka Leon Bolier - My Precious

תודה.
DJ-Kreing^^
הטראק ליסט נראה נחמד מאוד...
נוריד נשמע איך המיקסוסים שלך.
:cool:
Huge-A
תשמע אחי (למרות אתה לא יכול):D
אני מציע לך להתחיל ללמוד ..






זה טיפול מיוחד אתה חייב לנסות :toothless
Black Dragon
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחח

הרגת א-ו-ת-י!
אני לא מבין בהתחלה מזה הסימנים האלה פיתאום נופל לי האסימון
חחחחחחחחחחחח

וואי זה היה טוב
לא יפה אדיר :)
מוש אתה יודע שהכל בצחוק
כל הפורום השתגע בתקופה האחרונה
Scorchio
יו אדיר איזה עקיצה אחושרמוטה
קיצר מוריד ונגיב
:)
Shahar
רק שיגאל לא יתחיל להגיב חחחח
Glenn-Holmes
סססעמק פתחתי תטרד הזה
מישהו יכול להתקשר אלי ולהקריא לי מה כתוב פה?
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
סססעמק פתחתי תטרד הזה
מישהו יכול להתקשר אלי ולהקריא לי מה כתוב פה?


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מה עדיין העין שך בסרטים?
skelz
שיט יגאל הגיב

מוש מה קרה לאוזניים אחינו?

אדיר הרגת אותי
מוש קח באיזי
m0sh
ביקשתי תגובות ומה שאתם עושים זה צוחקים על האוזניים שלי.

באמת תודה
אמרתי לכם שזה חשוב

Black Dragon
וואלה בחור באמת אחלה של סט..זורם טוב אהבתי
גם מיקסוס לא רע בכלל
DJ-Kreing^^
סט נחמד מאוד, המיקסוס לא רע והכל זורם דיי טוב.
הדבר שהפריע לי הכי הרבה אבל היה הקטע פתיחה, לא מתאים בשיט לכל הסט לדעתי...אני אוהב שקטע פתיחה, במיוחד בסטים של פרוגרסיב, יעביר איזושהי הרגשה לגבי האווירה הכללית של הסט. לא יודע איך להסביר, פשוט אני אוהב שהקטע פתיחה הוא מאין שער למה שהולך לקרות.
במקרה שלך זה סתם מתחיל בקצב פשוט, שצובר לאט תאוצה...חוץ מזה שהקטע פתיחה דיי משעמם בכללי.

זהו, סך הכל דיי אהבתי.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement