|
אוקיי... יש לנו בעיה!!!!
|
View this Thread in Original format
| s0undw4v3 |
יש לנו בארץ בעיה!
א-י-ן חנות תקליטים נורמלית!@$ קרמבו זבל! בפנקי פיש עוד לא הייתי אבל אני בטוח שהם גם לא משהו, וזהו@!@$ אין !@! כלום!@#
מישהו מכיר איזה חנות טובה???? יש פה איזה די ג'יי אוטנטי שיכול לתת עצות? אולי לאיזה אתר טוב להזמנת תקליטים, או משהו!@$
:conf: :conf: :conf: |
|
|
| Dj Black |
אותו הסיפור שוב
ישראל פשוט לא מפותחת מהביחנה של מוסיקה אלקטרונית
כולם משחקים אותה פה קלאברים
ואם תשאלו אותך מי זה גאאד גולס או גון דגויד
הם פשוט לא ידעו
אני יודע שלא כולם ככה אבל צריך להתרגל לעניין
:( |
|
|
| Dj Black |
סליחה....
אותך = אותם
:) |
|
|
| dj alonzo |
| quote: | Originally posted by Dj Black
אותו הסיפור שוב
ישראל פשוט לא מפותחת מהביחנה של מוסיקה אלקטרונית
כולם משחקים אותה פה קלאברים
ואם תשאלו אותך מי זה גאאד גולס או גון דגויד
הם פשוט לא ידעו
אני יודע שלא כולם ככה אבל צריך להתרגל לעניין
:( |
דבר ראשון, זה ג'אג' ג'ולס, לא ג'אאד ג'ולס.
דבר שני, מה הקשר בכלל???
הוא שאל על חנויות תקליטים ואתה זורק את זה שלדעתך אנשים לא מבינים במוזיקה....
בכל מקרה, תנסה את
www.juno.co.uk
אחלה חנות לתקליטים, וגם די זולה
תנסה גם
www.htfr.co.uk |
|
|
| s0undw4v3 |
אני מכיר את שתיהן... אבל שאלתי אם מישהו מכיר חנויות בארץ
תודה בכל מקרה :D |
|
|
| dj alonzo |
בארץ אין יותר מידי חנויות שוות... לפעמים מביאים בקרמבו או פאנקי פיש כמה טראקים טובים, אבל זה לא קורה יותר מידי.
אבל לקנות מג'ונו זה די משתלם... המשלוח די זול וגם התקליטים לא עולים הרבה.. כבר הזמנתי משם כמה פעמים וקיבלתי כל מה שהזמנתי תוך כמה ימים. |
|
|
| Dj Black |
בטח שזה קשור!!!....אנשים רואים שלא קונים פה תקליטים או לפחות דיסקים של יוצרים שבאירופה הם כבר עמווקקקקקק אצלהם בטראנס
וזה פשוט עסק לא משתלם למכורי החנויות להביא תקליטים של אנשים שלא מכירים פה בארץ
אז שמע ותגיד לי.....אתה היית ממשיך להביא תקליטים שלא קונים ממך
לא!...זה מה שניסיתי להגיד
נ.ב
לא אכפת לי איך רושמים בעיברית מהיום אני ירשום בשבילך באנגלית
איזה קשים אתם פה
:)
בשבילך הנה
Judge Jules |
|
|
| Vman |
בינתיים אני לא ממליץ להזמין תקליטים מחו"ל גם המכס בשביתה וגם כל העניין עם האנטרקס אל תשאלו.
הזמנתי תקליטים לפני חודש והם לא הגיעו תחכו קצת
בדואר אומרים שלוקח היום המון זמן עד שחבילות מגיעות.
אני שוקל לתבוע אותם בגלל שלוקח לתקליטים להגיע כל כך הרבה זמן. |
|
|
| dj alonzo |
| quote: | Originally posted by Vman
בינתיים אני לא ממליץ להזמין תקליטים מחו"ל גם המכס בשביתה וגם כל העניין עם האנטרקס אל תשאלו.
הזמנתי תקליטים לפני חודש והם לא הגיעו תחכו קצת
בדואר אומרים שלוקח היום המון זמן עד שחבילות מגיעות.
אני שוקל לתבוע אותם בגלל שלוקח לתקליטים להגיע כל כך הרבה זמן. |
?מאיפה הזמנת |
|
|
| Vman |
זה לא חשוב מאיפה החבילות נתקעות בארץ
הזמנתי מגרמניה ומלונדון ועוד בבערך 8 פרומואים ששלוחו לי |
|
|
| americium |
OMG !!!
i had to reply here ..... kids , you are sooooo young :)
Krembo is one of the most diversed i've ever seen , go to the wecond floor ..... you'll find there a lot of club-trance , techno and a little bit of progressive-trance . you won't find there a lot of deep-trance
funky fish records :
one of the phatest stores in israel !!!!
they have deep-trance/progressive-trance/deep-house and progressive-house
אתם אולי קצת צעירים אבל אל תזלזלו בחנויות האלה , תאמינו לי שתמצאו שם הרבה חורמ . צריך להיות עירני ולדעת מה מחפשים
הערה :0
אתם מדברים על כמה בישראל אוהבים לשמוע קלאב-טראנס אבל עדיין ממשיכים לדבר בכל הטופיקים שלכם רק על טראקים של קלאב-טראנס
ביקרתם פעם בטי אל וי ? דום ? דיפ ? סצין ? - שם קיימת הסצינה שעליה אתם מדברים |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by americium
OMG !!!
i had to reply here ..... kids , you are sooooo young :)
Krembo is one of the most diversed i've ever seen , go to the wecond floor ..... you'll find there a lot of club-trance , techno and a little bit of progressive-trance . you won't find there a lot of deep-trance
funky fish records :
one of the phatest stores in israel !!!!
they have deep-trance/progressive-trance/deep-house and progressive-house
אתם אולי קצת צעירים אבל אל תזלזלו בחנויות האלה , תאמינו לי שתמצאו שם הרבה חורמ . צריך להיות עירני ולדעת מה מחפשים
הערה :0
אתם מדברים על כמה בישראל אוהבים לשמוע קלאב-טראנס אבל עדיין ממשיכים לדבר בכל הטופיקים שלכם רק על טראקים של קלאב-טראנס
ביקרתם פעם בטי אל וי ? דום ? דיפ ? סצין ? - שם קיימת הסצינה שעליה אתם מדברים |
אחי..
אני בשמחה הייתי הולך לשם.. אבל אני קטן מדי
:( |
|
|
|
|