return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אוקיי... יש לנו בעיה!!!!
View this Thread in Original format
s0undw4v3
יש לנו בארץ בעיה!

א-י-ן חנות תקליטים נורמלית!@$ קרמבו זבל! בפנקי פיש עוד לא הייתי אבל אני בטוח שהם גם לא משהו, וזהו@!@$ אין !@! כלום!@#

מישהו מכיר איזה חנות טובה???? יש פה איזה די ג'יי אוטנטי שיכול לתת עצות? אולי לאיזה אתר טוב להזמנת תקליטים, או משהו!@$

:conf: :conf: :conf:
Dj Black
אותו הסיפור שוב
ישראל פשוט לא מפותחת מהביחנה של מוסיקה אלקטרונית
כולם משחקים אותה פה קלאברים
ואם תשאלו אותך מי זה גאאד גולס או גון דגויד
הם פשוט לא ידעו
אני יודע שלא כולם ככה אבל צריך להתרגל לעניין
:(
Dj Black
סליחה....
אותך = אותם

:)
dj alonzo
quote:
Originally posted by Dj Black
אותו הסיפור שוב
ישראל פשוט לא מפותחת מהביחנה של מוסיקה אלקטרונית
כולם משחקים אותה פה קלאברים
ואם תשאלו אותך מי זה גאאד גולס או גון דגויד
הם פשוט לא ידעו
אני יודע שלא כולם ככה אבל צריך להתרגל לעניין
:(


דבר ראשון, זה ג'אג' ג'ולס, לא ג'אאד ג'ולס.
דבר שני, מה הקשר בכלל???
הוא שאל על חנויות תקליטים ואתה זורק את זה שלדעתך אנשים לא מבינים במוזיקה....
בכל מקרה, תנסה את
www.juno.co.uk
אחלה חנות לתקליטים, וגם די זולה
תנסה גם
www.htfr.co.uk
s0undw4v3
אני מכיר את שתיהן... אבל שאלתי אם מישהו מכיר חנויות בארץ

תודה בכל מקרה :D
dj alonzo
בארץ אין יותר מידי חנויות שוות... לפעמים מביאים בקרמבו או פאנקי פיש כמה טראקים טובים, אבל זה לא קורה יותר מידי.
אבל לקנות מג'ונו זה די משתלם... המשלוח די זול וגם התקליטים לא עולים הרבה.. כבר הזמנתי משם כמה פעמים וקיבלתי כל מה שהזמנתי תוך כמה ימים.
Dj Black
בטח שזה קשור!!!....אנשים רואים שלא קונים פה תקליטים או לפחות דיסקים של יוצרים שבאירופה הם כבר עמווקקקקקק אצלהם בטראנס

וזה פשוט עסק לא משתלם למכורי החנויות להביא תקליטים של אנשים שלא מכירים פה בארץ

אז שמע ותגיד לי.....אתה היית ממשיך להביא תקליטים שלא קונים ממך
לא!...זה מה שניסיתי להגיד

נ.ב
לא אכפת לי איך רושמים בעיברית מהיום אני ירשום בשבילך באנגלית
איזה קשים אתם פה
:)

בשבילך הנה
Judge Jules
Vman
בינתיים אני לא ממליץ להזמין תקליטים מחו"ל גם המכס בשביתה וגם כל העניין עם האנטרקס אל תשאלו.

הזמנתי תקליטים לפני חודש והם לא הגיעו תחכו קצת
בדואר אומרים שלוקח היום המון זמן עד שחבילות מגיעות.
אני שוקל לתבוע אותם בגלל שלוקח לתקליטים להגיע כל כך הרבה זמן.
dj alonzo
quote:
Originally posted by Vman
בינתיים אני לא ממליץ להזמין תקליטים מחו"ל גם המכס בשביתה וגם כל העניין עם האנטרקס אל תשאלו.

הזמנתי תקליטים לפני חודש והם לא הגיעו תחכו קצת
בדואר אומרים שלוקח היום המון זמן עד שחבילות מגיעות.
אני שוקל לתבוע אותם בגלל שלוקח לתקליטים להגיע כל כך הרבה זמן.


?מאיפה הזמנת
Vman
זה לא חשוב מאיפה החבילות נתקעות בארץ

הזמנתי מגרמניה ומלונדון ועוד בבערך 8 פרומואים ששלוחו לי

americium
OMG !!!

i had to reply here ..... kids , you are sooooo young :)

Krembo is one of the most diversed i've ever seen , go to the wecond floor ..... you'll find there a lot of club-trance , techno and a little bit of progressive-trance . you won't find there a lot of deep-trance

funky fish records :

one of the phatest stores in israel !!!!
they have deep-trance/progressive-trance/deep-house and progressive-house

אתם אולי קצת צעירים אבל אל תזלזלו בחנויות האלה , תאמינו לי שתמצאו שם הרבה חורמ . צריך להיות עירני ולדעת מה מחפשים

הערה :0

אתם מדברים על כמה בישראל אוהבים לשמוע קלאב-טראנס אבל עדיין ממשיכים לדבר בכל הטופיקים שלכם רק על טראקים של קלאב-טראנס

ביקרתם פעם בטי אל וי ? דום ? דיפ ? סצין ? - שם קיימת הסצינה שעליה אתם מדברים
DJ-Energy
quote:
Originally posted by americium
OMG !!!

i had to reply here ..... kids , you are sooooo young :)

Krembo is one of the most diversed i've ever seen , go to the wecond floor ..... you'll find there a lot of club-trance , techno and a little bit of progressive-trance . you won't find there a lot of deep-trance

funky fish records :

one of the phatest stores in israel !!!!
they have deep-trance/progressive-trance/deep-house and progressive-house

אתם אולי קצת צעירים אבל אל תזלזלו בחנויות האלה , תאמינו לי שתמצאו שם הרבה חורמ . צריך להיות עירני ולדעת מה מחפשים

הערה :0

אתם מדברים על כמה בישראל אוהבים לשמוע קלאב-טראנס אבל עדיין ממשיכים לדבר בכל הטופיקים שלכם רק על טראקים של קלאב-טראנס

ביקרתם פעם בטי אל וי ? דום ? דיפ ? סצין ? - שם קיימת הסצינה שעליה אתם מדברים


אחי..
אני בשמחה הייתי הולך לשם.. אבל אני קטן מדי
:(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement