return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Ministry Of Sound Sthlm
View this Thread in Original format
Gaby
MINISTRY OF SOUND
Münchenbryggeriet
Onsdagan den 12 december
22-05
20 år

DJs:
Dave Seaman
Smokin Jo
Marc Hughes
Gareth Cooke
StoneBridge

Biljetterna kostar 250kr i förköp och 300 kr i dörren. Vi
släpper exakt 1000 stycken och resten i dörren under kvällen.

Förköpsställen:
Monday Bar @ Daily News
Kungsträdgården (måndagar 22-03)

Illegal Record Store
Bondegatan 48
StockholmTel: 08-644 60 90

Pitch Record Store
Gamla Brogatan 27
Stockholm
Tel: 08-22 56 40
Gaby
Köp biljett redan nu!!! Förra året så var det omöjligt att få tag på biljetter i sista stunden...

Låt ingen kompis göra det åt er utan köp det själva ;)
robstar
Ja har en känsla av att de kommer bli mycket house och progressive...

Eller??? :toothless
Vitryss
grrr...hade kännts bättre om man precis fyllt 18, men när man snart fyller 20 och missar Ministry of Sound känns det ganska så ruttet, :(

Nu vill jag ha lite medömkan, :(
Gaby
Kommer du dit tidigt så skiter dom i att du inte är 20 så länge du är 18!!! Men då måste du komma dit innan 12!

Jag ska försöka fixa in min lillebror som fyller 18 den 1:a December.
Ravesquad
Ja den här gången ska jag köpa biljetter till mig o min andra kompis:) .. e så himla glad för jag vet jag kommer gå o det kommer bli så himla kul:p

vilka fler ska gå?
King of Clubs
Jag tänker lätt gå!

Dave Seaman o Smokin Jo, det är nice, men jag hade nästan trott att det skulle vara några ännu schystare dj´s.. ..men, men, man ska inte klaga.. ..då är man dum!
Gaby
Ni som är under 20 MÅSTE dit tidigt... sen är det kört om ni dyker upp senare än 11:30...eller klä är riktigt coolt för sånt går alltid hem ;)
Gaby
Har ALLA köpt biljett? Dom går åt så skynda er till Pitch !!!
Vitryss
Tyvärr får jag nog hoppa den här gången... :(

"Alla andra" jobbar eller går i skolan tidigt på torsdagen, så de verkar inte så pigga på att dra ut....fegisar.

Gaby
quote:
Originally posted by Vitryss
Tyvärr får jag nog hoppa den här gången... :(

"Alla andra" jobbar eller går i skolan tidigt på torsdagen, så de verkar inte så pigga på att dra ut....fegisar.


nu är det du som e feg...skit i dom... Ministry missar man helt enlkelt inte ;)
Vitryss
quote:
Originally posted by Gaby


nu är det du som e feg...skit i dom... Ministry missar man helt enlkelt inte ;)


Jo, det är väl möjligt, men då får jag nog stå vi dörren och pröjsa 300 pix, pallar inte att betala 250 och sedan få nobben för att man inte är 20..

Får se hur det blir... :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement