|
Ultra Music Festival, Miami 26.03.2005
|
View this Thread in Original format
| Black Dragon |
אחד הארועים הגדולים בארה"ב... שבו המון יוצרים ותקליטנים נפגשים לארוע מפוצץ
בהשתתפות:
Tiesto
Armin Van Buuren
Ferry Corsten
Paul Van Dyk
Junkie XL
Carl Cox
INFECTED MUSHROOM!
ואחרים!
לאתר..לחצו
פה |
|
|
| Shahar |
פיייי מה קרה שטייסטו מופיע פה ?? יורד לפשוטי העם
אינפקטד משרום כבודדד!! |
|
|
| princess cc |
נו באמת מה זה עוזר לנו?
אז איף אנחנו יכולים להיות שם
סתם בעסה! |
|
|
| m0sh |
| שנה שעברה הולדן היה ובכלל היה ליין אפ מטורף...אבל איפה זה ואיפה אנחנו |
|
|
| MLTK |
פששששש נחמד ביותר!!!!
וכבוד כבוד!!!!!!אינפקטד........... |
|
|
| Black Dragon |
לדעתי..אינפקטד...הכי אבל הכי מקצועיים וגאונים במוזיקה אלקטרונית ובכלל
אני אולי יעלה קטע אחד שלהם שיש לי על דיסק רק נעלמה לי העטיפה.אז אין לי מושג איך קוראים לו..זה לא חדש אבל אומנות. |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
לדעתי..אינפקטד...הכי אבל הכי מקצועיים וגאונים במוזיקה אלקטרונית ובכלל
אני אולי יעלה קטע אחד שלהם שיש לי על דיסק רק נעלמה לי העטיפה.אז אין לי מושג איך קוראים לו..זה לא חדש אבל אומנות. |
הדיסק האחרון בכלל פצצות...
יצא לי לשמוע אותו פעם אחת וממש התלהבתי:D |
|
|
| Huge-A |
לא יודע מה איתכם אבל אני לא יהיה בארץ בתאריך הנ"ל...;)
עוד פרטים בקרוב...:disbelief |
|
|
| Black Dragon |
אני יודע איפה אתה תהיה אל תתחכם :)
הלוואי ויכולתי לבוא גם |
|
|
| yaman |
פיייייייי ליין אפ חבל על הזמן
ואינפקטד שיחקו אותה |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
אני יודע איפה אתה תהיה אל תתחכם :)
הלוואי ויכולתי לבוא גם |
מפריע !!!;)
אני יהנה בשבילך.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Huge-A
מפריע !!!;)
אני יהנה בשבילך.. |
מניאאאאקקקקק:whip:
אבל תהנה:D |
|
|
|
|