return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Belgian Dj's
View this Thread in Original format
Dj LPG
Met het oog op een nieuwe fuif die we begin september zouden organiseren, dacht ik dat jullie me met deze vraag wel zoen kunnen helpen...

Ik ben dus op zoek naar een Dj die voor een zaal van ongeveer 200 man (voor de mensen die geweest zijn, de zaal waar second sun doorging) een set zou willen komen doen. De fuif is commercieel bedoeld en is volledig ten voordele van onze carnavalgroep. Daarom is het dus belangrijk dat het ons zo weinig mogelijk kost en dat hij redelijk commercieel draait, of toch zeker algemeen bekend is.

Kent iemand toevallig Dj's die hiervoor zouden in aanmerking komen? Je moet ze niet persoonlijk kennen natuurlijk, met namen ben ik al veel op weg. Ik heb het bvb al aan Furax gevraagd, maar die vraagt 700� per uur en dat is net iets teveel van het goeie :p

Stijlen mogen trance, hardtrance, dance,... zijn. Prog slaat niet echt aan in Aalst dus dat laten we achterwege:)

Think think think!!
Aur�lie
Dj Jan van Illusion : bekend en draait veel (platte) retro op verplaatsing. Ook ni duur volgens mij :)
pooley
quote:
Originally posted by Aur�lie
Dj Jan van Illusion : bekend en draait veel (platte) retro op verplaatsing. Ook ni duur volgens mij :)

alstublief he.
Hij draait waar het publiek voor komt !
lievez
carnavalgroep...

huurt een ander zaalke in, speel wa platte muziek en wa carnaval klasjers. Lotj de prinsje komme zingen, neem ne goeien datum en er komt vanzelf volk. En tein eje nog isj al et bier en de entrees ver a rekening. Goje mier verdiene ni ? :)
Pumaz
quote:
Originally posted by Dj LPG
Prog slaat niet echt aan in Aalst dus dat laten we achterwege:)

Nog ni veel in de King's geweest precies :p
Aur�lie
quote:
Originally posted by pooley
alstublief he.
Hij draait waar het publiek voor komt !

Zijn dat dan geen retrohitjes ? Als ze voor Furax wouden gaan is Jan toch een betere optie ?

:conf:
Dj LPG
quote:
Zijn dat dan geen retrohitjes ? Als ze voor Furax wouden gaan is Jan toch een betere optie ?

Mail verzonden naar Jan :)
Dj LPG
quote:
Originally posted by Pumaz
Nog ni veel in de King's geweest precies :p

Nee idd ni, aangezien er daar meer drugs dan muziek is:p Trouwens hoeveel mensen van aalst zitten er daar binnen? Ik mag elke zondag aan een bende fransmannen de weg naar de kings uitleggen!!
begin er maar eens aan met al da eenrichtingsverkeer in aalst :p
pooley
quote:

inderdaad !
Pumaz
quote:
Originally posted by Dj LPG
Nee idd ni, aangezien er daar meer drugs dan muziek is:p

Het is al veel verbeterd sinds de razzia ;)

Het is ook niet zo dat ze daar uitsluitend prog spelen, en het hangt ook van de dj af :)

Dj LPG
quote:
Originally posted by Pumaz
Het is al veel verbeterd sinds de razzia ;)

Het is ook niet zo dat ze daar uitsluitend prog spelen, en het hangt ook van de dj af :)

Stop me in mennen draad te spammen miljaar:p Ik stel nu is een serieuze vraag, moeje gij weeral over iet anders beginne;)

Dusss... Nog suggesties?
Eagle`
ik dacht spontaan aan elof, is in leeuw voor de nacht van de leeuw komen draaien, twas begot oek redelijk commercial :D Carnavalmuziek moet oek wel lukke zeker :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement