|
המטפלת שהתעללה בתאומים
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3049256,00.html
מי שלא שמע על זה אז שני הורים לקחו מטפלת לתינוקות שלהם ושמו לב שהילדים משנים תהתנהגות והתקינו מצלמה ואז ראו אותה מרביצה לתינוק ומתעללת בו...מביאה לו כפות זורקת אותו על הספה תופסת אותו בגב כמו איזה חתול
וואלה ראיתי את זה כולי נדלקתי
לא מבין איך האבא לא שם לה כדור בראש
המטפלת שתרים יד על הילדים לא תראה אור מילה
וואלה הרוב פה לא בגיל אבל עדיין יש לכם דעה בנושא
וגם יש פה כאלה שמתקרבים
סיסי \ ירון \ סאבי (?) \ מארק אולי...
קיצור תתמקדו בטרד לא באם אתם הולכים ללדת או לא |
|
|
| taltul |
טענתה היא שקרתה התפרצות זעם...ממממ....
אתם מכירים את הביטוי הזה כשאומרים:
אתה כל כך מעצבן אותי שבא לי "להרוג" אותך...
אז היא בטח הבינה שילדים לא יבינו אותה אם היא תגיד את זה ולכן הרביצה להם "קצת" שיבינו.... :rolleyes:
קיצר אני בכלל לא האמנתי כשראיתי... מעכשיו אני סגור על דבר אחד = בעתיד אם יהיו משפחה ילדים אני בחיים לא אקח מטפלת הביתה...בחיים... אין אחרי פעם אחת שראיתי מה הן יכולות לעשות שילכו להזדיין שום מטפלת!!!
:whip: :wtf: |
|
|
| FederalBI |
הייתי סוגר את זה איתה בלי לערב משטרה כולי הייתי מזועזע מהמכות שהיא הכניסה לתינוק המסכן , אני עדיין לא מאמין שבנ אד ם יכול לעשו תדבר כזה .
אין לי מילים איך שהיא זרקה את התינוק על הכורסא רק להרוד אנשים כאלה. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by taltul
טענתה היא שקרתה התפרצות זעם...ממממ....
אתם מכירים את הביטוי הזה כשאומרים:
אתה כל כך מעצבן אותי שבא לי "להרוג" אותך...
אז היא בטח הבינה שילדים לא יבינו אותה אם היא תגיד את זה ולכן הרביצה להם "קצת" שיבינו.... :rolleyes:
קיצר אני בכלל לא האמנתי כשראיתי... מעכשיו אני סגור על דבר אחד = בעתיד אם יהיו משפחה ילדים אני בחיים לא אקח מטפלת הביתה...בחיים... אין אחרי פעם אחת שראיתי מה הן יכולות לעשות שילכו להזדיין שום מטפלת!!!
:whip: :wtf: |
קודם כל לא משנה איזה התקף היה לה - אם היא מודעת להתקפי עצבים האלה היא לא צריכה לעבוד עם ילדים
דבר שני תינוק זה בנאדם שלא יכול להגיב למה היא מרביצה לו בכלל?
דבר שלישי אחי אתה תהיה חייב לקחת מטפלת ווואלה אני אומר לך לא כל המטפלות ככה
צריך לראות את מי לוקחים..לראות איך הילדים מגיבים אחרי שהיא עוזבת...
מן הסתם כל מטפלת תגיד "אני אוהבת לעבוד עם ילדים" כולם מדברים אבל צריך לראות מתחת לדיבורים מה יש
שמע אחי כשאתה אבא עובד ואישתך עובדת אי אפשר להשאיר תילדים לבד..
אני זוכר לי הייתה מטפלת אבל רק כשההורים שלי היו יוצאים היו מביאים אותה ופחדתי ממנההההההה
כל פעם לא רציתי שהם יצאו
בסוף הם לא יצאו
:D
אבל היא הייתה בנאדם טוב
צריך מטפלת עם המלצות מחברים בקיצור..
אני מאמין עד שיהיו לך ילדים תוכל לבקש מסיסי שתמליץ לך או שתשמור על הילדים
אבל סיסי זה סכנה היא יכולה לאנוס אותם
:D
[EDIT]
| quote: | Originally posted by FederalBI
הייתי סוגר את זה איתה בלי לערב משטרה כולי הייתי מזועזע מהמכות שהיא הכניסה לתינוק המסכן , אני עדיין לא מאמין שבנ אד ם יכול לעשו תדבר כזה .
אין לי מילים איך שהיא זרקה את התינוק על הכורסא רק להרוד אנשים כאלה. |
אני שונא בכללי מבוגרים שתופסים תחת על ילד קטן בלי סיבה
וואלה בנאדם בן 30 ילך לילד בן 10 יביא לו מכות לא משנה מי הילד הוא בחיים לא יגיב
ובדיוק השבוע סיפרתי לטלטול על בנאדם שיום אחד רדף אחרי כי הסתובבתי בשכונה עם עט ליזר והוא חשב אני עושה על הילדים שלו
הייתי בן 11 ככה והייתי עם חבר שנינו עם רולר והוא התחיל פתאום להתקדם אלינו אז זזנו והוא המשיך אז התחלנו לללכת.....והוא פשוט המשיך אחרינו..התחלנו לברוח ממש ואפילו שהוא הלך רגלי ואנחנו על רולר הוא המשיך וזה הפחיד אותי רצח
בסוף איבדנו אותו הגעתי לאמא שלי קראתי לה ומול אמא שלי הוא רדף אחרי עד שבאתי אליה..
חבר שלי רץ אלי הבית קרא לאח שלי
אח שלי בא בלי לדבר יותר מדי תפס אותו בפנים זרק אותו לצד ופשוט השפיל אותו רצח
עשה אותו ככה קטן מול הילדים שלו ומול כל מי שהיה שם
הוא הביא אותו מולי אמר לו להרביץ לי
וההוא סתם תפה לא עשה כלום
ואז אחי הכריח אותו להגיד סליחה
זה מה שצריך לעשות לבנאדם שמתלהב על מישהו שלא יכול להגיב לו. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | וואלה הרוב פה לא בגיל אבל עדיין יש לכם דעה בנושא
וגם יש פה כאלה שמתקרבים
סיסי \ ירון \ סאבי (?) \ מארק אולי... |
או קיי, אז בתור נציג "המתקרבים לגיל":
אלימות זה רע בכל אופן שהוא ! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
או קיי, אז בתור נציג "המתקרבים לגיל":
אלימות זה רע בכל אופן שהוא ! |
אחי בתור אבא קרב ובא אני מצפה לתגובה יותר ארוכה! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אחי בתור אבא קרב ובא אני מצפה לתגובה יותר ארוכה! |
?????????????
!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
?????????????
!!!!!!!!!!!!!! |
חחחח לא הבנתי |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Shahar
קיצור תתמקדו בטרד לא באם אתם הולכים ללדת או לא |
לא נראה לי שאני הולך ללדת ילדים...חח
אפילו אם ממש הייתי רוצה, סביר מאוד להניח שזה לא יצליח.
כל מקרה, לדעתי לפחות ההורים הם אלו שצריכים לגדל ולטפל בילדים שלהם. לשכור מטפלת סתם מרגיל את הילד למישהו שהוא לא ההורה האמיתי שלו, קיצר לא נראה לי כל העסק הזה... במיוחד שהמטפלת לא בדיוק מטפלת בילד כמו שצריך שלא נדבר על מכות וכאלה... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
לא נראה לי שאני הולך ללדת ילדים...חח
אפילו אם ממש הייתי רוצה, סביר מאוד להניח שזה לא יצליח.
כל מקרה, לדעתי לפחות ההורים הם אלו שצריכים לגדל ולטפל בילדים שלהם. לשכור מטפלת סתם מרגיל את הילד למישהו שהוא לא ההורה האמיתי שלו, קיצר לא נראה לי כל העסק הזה... במיוחד שהמטפלת לא בדיוק מטפלת בילד כמו שצריך שלא נדבר על מכות וכאלה... |
למה שסביר מאד שזה לא יצליח? תביא ילדים כמו שכל אחד מביא...
וההורים צריכים לגדל ולטפל...אבל הורים עובדים בשביל להביא כסף לילדים אז בבוקר ובצהריים הם לא תמיד בבית
למזלי אמא שלי הייתה בבית כל היום אז לא היה לי בעיה
רק כשהיא ואבא יצאו
אבל גם ככה הייתי ישן רוב הזמן |
|
|
|
|