return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Bra ny trance (pg. 2)
View this Thread in Original format
x-dream
Okej.....Skickar dig ett pm just nu så du kan ta dig en titt i morgon.....

Tjaba.....Du får ladda vad du vill å ladda upp vad du vill......
Vitryss
Tack Tack!!

Mycket trevligt, :D
-=Kotten=-
Här är nått nytt fett ni ska kolla efter:

Ayu-Trance_-_The_M_EP-Promo_Vinyl-2001-POW

Grymt feta mixar av bland annat armin, above & beyond och airwave...
Det är fulla mixar (inte som på albumet som släpptes förut) och den jobbiga sången är delvis borta...

Jag har förresten den där tiesto remixen du letar efter...om du hittar den nån annan stans ska du dock veta att låten som finns på
nätet och kallas tiesto remix är egentligen Hiver & Hammer remixen och tvärtom...MTC var lite klantiga där..det är i varja fall vad jag har hört...
King of Clubs
Samma sak med Kosheen - Hide you (hiver and hammer rmx), är inte det oxå samma som tiesto mix?
SWE_TRANCE
Tänkte posta min FTP här och se om det är nåt intresse av att jag skapar ett konto för alla svenska TA's...

Finns ett "look" konto där ni kan kika på den!

FTP:
jare.mine.nu (213.65.21.137)
port: 21
user: look
pass: look

PEACE!
King of Clubs
Schysst trance!

Det vore nog bäst att posta det här som en ny thread, annars hittar nog folk inte det..
SWE_TRANCE
JEPP!

Får nog göra det... :cool:
Ravesquad
Laddat ner 500meg nu:D

youre the man x-dream!!!!

tror inte jag har nått du inte har...ska kolla..

Älskar din FTP iaf!!!!!

:p
x-dream
quote:
Originally posted by Ravesquad
Laddat ner 500meg nu:D

youre the man x-dream!!!!

tror inte jag har nått du inte har...ska kolla..

Älskar din FTP iaf!!!!!

:p

Okej där ser man.....Glad att jag kan hjälpa dig med alla låtar du laddar.....
-=Kotten=-
Kanske jag också skulle kunna få ett konto på din ftp om den nu är så bra?? Jag får själv jävligt mycket nya låtar från olika ftper så jag skulle kanske kunna ladda upp lite...

x-dream
quote:
Originally posted by -=Kotten=-
Kanske jag också skulle kunna få ett konto på din ftp om den nu är så bra?? Jag får själv jävligt mycket nya låtar från olika ftper så jag skulle kanske kunna ladda upp lite...

Okej ska sätta upp ett åt dig.....Skickar ett pm till dig om infon......
reveal
^^^

spelar väl egentligen ingen roll, men jag har aldrig förstått meningen med att lägga ett inlägg som enbart säger att man ska/har skickat ett PM? det framgår väl rätt bra av att personen i fråga får ett PM? ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement