return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Bra ny trance
View this Thread in Original format
Ravesquad
Nån som vet nån bra ny trance man ska ladda hem?
x-dream
Ja du det finns ganska mycket bra att ladda.....

Här kommer lite tips...

Cj Stone-Into the sea(Green court remix)
Coast 2 Coast-Be with me
Dj Sammy&Yanou-Heaven(Green court remix)
Marco V&Benjamin-Lay all your love(Duplex remix, original, Wayne G Heaven Mix)
K90-Hyper intelligence
Tillmann Uhrmacher-On The Run
Signum-First strike(Atb remix)
DJ Kim-Jetlag(Alpha zone remix)
Safri Duo-Baya-Baya [A2 Hyperion Mix]
Altitude-Excsession (Altitude 2001 Remix)
Exor-The bells
Danny Tenaglia vs Timo Maas-Treatment Elements
Solar Stone-Seven Cities (V-one´s living cities mix)
System F-Exhale (Armin Van Buuren Remix)
System F-Exhale (Inhale Remix)
Fire and Ice-Souvenir de chine(Shane 54 rmx)
Faithless-Tarantula (Dj Tiesto remix)

Detta borde väl räcka eller....

Säg till om du vill ha mera tips.....
Ravesquad
quote:
Originally posted by x-dream

Detta borde väl räcka eller....

Säg till om du vill ha mera tips.....


Tack så jättejätte mycket x-dream!

E de här nya mixar lr...trodde jag hade alla seven cities..?
Altitude-Excsession (Altitude 2001 Remix)
Solar Stone-Seven Cities (V-one´s living cities mix)
System F-Exhale (Armin Van Buuren Remix)
System F-Exhale (Inhale Remix)

Har du nått tips om var man hittar allt?
x-dream
Ja du jag har alla dessa låtar om du vill ha något av dom så kan vi ta det över icq eller så....
King of Clubs
Schyssta tips!!

X-dream, du kan uppenbarligen din trance..


Vilken version av "Marco V&Benjamin-Lay all your love" tycker du är bäst??
Jag gillar verkligen Marco V, men den versionen jag hade av den här låten tyckte jag inte var så väldigt bra..
Ravesquad
quote:
Originally posted by x-dream
Ja du jag har alla dessa låtar om du vill ha något av dom så kan vi ta det över icq eller så....


:) :) :)

ja vill ha allihop:)

min icq går inte så fort...vad e lr så?
x-dream
quote:
Originally posted by King of Clubs
Schyssta tips!!

X-dream, du kan uppenbarligen din trance..


Vilken version av "Marco V&Benjamin-Lay all your love" tycker du är bäst??
Jag gillar verkligen Marco V, men den versionen jag hade av den här låten tyckte jag inte var så väldigt bra..


Man tackar man tackar....

Jag gillar Duplex remix bäst....

quote:
ja vill ha allihop....min icq går inte så fort...vad e lr så?


Här har du mitt icqnr.....42140774
x-dream
Här kommer lite mera tips.....Denna gång på cds å livesets...

Live At Goliath 9 Mixe By Dj Simple-2001
VA_-_Dave_202-Timemachine-MiXCD-2001

Livesets....

armin_van_buuren_-_live_at_club_eau_10-27-01
armin_van_buuren_-_live_at_scanners_dordt_10-27-01
Josh_Wink_VS_Michel_De_Hey_-_Live_At_The_End_(London)-SAT-2001
Ravesquad
quote:
Originally posted by x-dream
Livesets....

armin_van_buuren_-_live_at_club_eau_10-27-01
armin_van_buuren_-_live_at_scanners_dordt_10-27-01


Tack!

Va han på olika ställen samma dag?
Ravesquad
Finns det nån som har en FTP eller nått?

Varför tycker alla audiogalaxy e så bra? ..e väll jag som gör nått fel..

x-dream
Du kan få tillgång till min ftp om du vill.....Där kan du ladda vad du känner för......

Skickar dig ett pm om din login/pass......


quote:
Va han på olika ställen samma dag?


Tror att det ligger till så att det setet från club eau är från tidigare men det spelades på radio den dagen....
Vitryss
Fy satan...nu har jag ägnat 2 timmar åt att försöka hitta Tiëstos remix av Faithless' Tarantula....no luck.


Känner inte för att ge mig tillgång till din ftp också X-dream?

:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement